Mitä tapahtuisi, jos paljastaisit pahimman salaisuuden, jonka tiedät?
Kommentit (37)
Välitön avioero, mahdollisesti myös rikosoikeudellisia seuraamuksia.
En tiedä niin suuria salaisuuksia.
Kaveri joutuisi vankilaan, itse saisin käyttörikossakkoja
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tappajan, joka ei jäänyt taposta koskaan kiinni. Mutta ei mulla mitään todisteita ole, vain se että tappaja myönsi tapon.
Eihän sulla olekaan todistetaakkaa, syyttäjällä on. Poliisilla on tehtävä etsiä ne todisteet.
Tiedän erään miehen lehtolapsesta, joka on kohta kouluikäinen. Mies on käyttäytynyt sikamaisesti lehtolapsen äitiä kohtaan (vedättänyt oikein kunnolla) ja toisaalta puhuu nykyisestä vaimostaan todella kamalaan sävyyn (On epähaluttava läski, kuorsaa, on vähän tyhmä yms)
Tunnen vaimon. On oikein mukava ihminen, ja on niin pyyteettömästi hoitanut kotia, perhettä ja lapsia.
Sitä ei voi tietää, mitä vaimo oikeasti tietää miehensä seikkailuista. Jos tietää miehen lehtolapsesta, niin nostan hattua kyllä. Mutta tuskin tietää niitä kaikkia sikamaisimpia käänteitä. Kaikki, jotka tapauksen tietävät, ovat ihmetellyt miten pari on pysynyt koossa.
En tiedä mitään kauheita salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään miehen lehtolapsesta, joka on kohta kouluikäinen. Mies on käyttäytynyt sikamaisesti lehtolapsen äitiä kohtaan (vedättänyt oikein kunnolla) ja toisaalta puhuu nykyisestä vaimostaan todella kamalaan sävyyn (On epähaluttava läski, kuorsaa, on vähän tyhmä yms)
Tunnen vaimon. On oikein mukava ihminen, ja on niin pyyteettömästi hoitanut kotia, perhettä ja lapsia.
Sitä ei voi tietää, mitä vaimo oikeasti tietää miehensä seikkailuista. Jos tietää miehen lehtolapsesta, niin nostan hattua kyllä. Mutta tuskin tietää niitä kaikkia sikamaisimpia käänteitä. Kaikki, jotka tapauksen tietävät, ovat ihmetellyt miten pari on pysynyt koossa.
Ja naisia tuntuu riittävän. :D
Pelimiehen uusikin vaimo (tosin nyt jo vanha) saattaisi erota. Tulisi kovaa settiä ulos. Mutta ei kiinnosta. Ja oikeastaan tiedän pelimiehen isänkin pettävän.
Mun pahin salaisuus ei edes ole salaisuus, kun siitä on ollut iltapäivälehtien lööppejä myöten. Meillä on töissä palottelusurmaaja (ei virpi, eikä terhi), mutta jos asiakaskunta osaisi yhdistää viivat muuttuisi paljonkin... Eihän hänestä voisi ikinä uskoa.
Yksi ihminen päätyisi aviokriisiin, toinen menettäisi tutkintonsa ja kolmannelta menisi maine ja uskottavuus, jos siis minun tietoni otettaisiin todesta.
Töiden puolesta sitten tiedänkin vaikka mitä, mutta siitä en kerro.
Kirjoitin aiemmin, että en tiedä sellaisia salaisuuksia, mutta itse asiassa, olen kuullut iäkkäältä tutultani, että joku hänen sukulaisensa olisi aikoinaan joutunut henkirikoksen uhriksi ja tekijä olisi ollut eräs tuohon aikaan varsin huomattava henkilö ja teko olisi lavastettu onnettomuudeksi. Tämä oletettu tekijä on kuollut jo kauan ennen minun syntymääni, joten mikään poliisille ilmoittaminen nyt ei tietenkään hyödyttäisi mitään, vastuuseen häntä ei enää saada, enkä edes tiedä sen ihmisen nimeä jonka tämä henkilö väitteen mukaan t*ppoi. Sairaalloinen mustasukkaisuus olisi ollut motiivina ja uhri, nuori nainen, tämän miehen kanssa salasuhteessa. Jos kertoisin miehen nimen niin en tiedä sanoisiko se kovin monille täällä mitään, mutta omana aikanaan hänet kyllä tunnettiin.
Mitä siitä sitten seuraisi jos tätä juttua lähtisi vaikka medialle levittämään? En tiedä, mutta tämän oletetun tekijän suvulta voisi varmaan tulla jotain korvausvaatimuksia suvun maineen häpäisemisestä. Ja kun tämän jutun kertojan puheet ovat välillä muutenkin vähän, sanotaanko erikoisia niin vaikea sanoa, että onko tämä totta. Ilmeisesti kyseinen mies oli kyllä sen tyyppinen persoona, että olisi voinut niin tehdäkin. Aivan hirveäähän tuo on jos on todella päässyt t*posta tai m*rhasta joutumatta vastuuseen.
Koko lähipiirini menisi varmasti aivan sekaisin. Osa tuskin uskoisi minua ja katkaisisi välit. Osalle tämä salaisuus olisi hyvin tuskallinen. Syyllinen on jo kuollut eikä salaisuuden julkituominen toisi kenenkään elämään mitään hyvää, joten minulla ei ole mitään syytä kertoa asiasta. Menkööt sitten aikanaan minun mukanani hautaan.
Onpas elämäni tylsää kun ei ole mitään tällaisia hurjia salaisuuksia :D Pahinta mitä voisin myöntää olisi kai, etten ostanut tätä mekkoa alesta.
Tiedän tappajan, joka ei jäänyt taposta koskaan kiinni. Mutta ei mulla mitään todisteita ole, vain se että tappaja myönsi tapon.