Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden suhteen aloittaminen eron jälkeen vaikeaa..

Vierailija
13.08.2015 |

Miten saada luottamus uudessa suhteessa? On niin vaikean aloittaa uutta elämää uuden ihmisen kanssa. Edellisen parisuhde oli ihan paska ja odotan koko ajan jossain sisimmässä, että pieleen tämä menee kuitenkin. Että miehestä kuoriutuu samanlainen hyväksikäyttäjä kuin exä oli. Olen kohta jo epätoivoinen näiden tuntemusten kanssa, kun toinen odottaa suuria rakkauden tunnustuksia, enkä vain uskalla. Olen varautunut, epävarma ja kaikkea mahdollista.

Onkohan vain niin, että en ole valmis kunnolla uuteen suhteeseen? Vai täytyykö toisen vain jaksaa odottaa, että se luottamus ja usko tulevat ajan kanssa. Vaikeaa, kun kuitenkin on tavannut ihmisen, joka tuntuu melkeinpä sielunkumppanilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olevana neuvon sinua näin: ota ihan rauhassa. Jos uudelle miehelle sopii edetä hitaasti ilman paineita niin tehkää niin. Olkaa ja rentoutukaa. Jos mies ei lämpeä ajatukselle niin sitten sinun täytyy punnita että ahdistaako pakkopulla liikaa. 

Mun on pakko saada edetä rauhassa ilman stressiä.

Vierailija
2/4 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy niin, että kun mies puhuu tulevaisuudesta, niin hätäännyn ja tulee jokin paniikinpoikanen. Onko se sitten ahdistusta, ehkä. Joudun sanomaan, että ei niin vauhdilla voi edetä asioissa tai minä en voi. Mies luottaa minuun ja uskoo yhteiseen tulevaisuuteen, mutta liian nopealla tahdilla välillä puhuu siitä ja yhdessä elämisestä, yhdessä vanhenemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis sitoutumiskammo? Eihän sitä suunnittelua niin tosissaan kannata ottaa - aina voi peräytyä jos oikeasti hommat menee puihin. Tuollainen arkailu on vaan ärsyttävää, jos kuitenkin tunteita on.

Vierailija
4/4 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ajattelisi, että sitoutumiskammo. Lapsia kuviossa mukana, niin en voi siksikään vaan mennä satasella eteenpäin. Ei ole lapsille oikein, että menee liian nopeaa yhteen jonkun kanssa. Mutta tuota mietinkin, että kai se sitä vastapuolta voi alkaa ärsyttämään, että en voi luvata esim. yhteenmuuttoa vielä tässä vaiheessa. En halua muuttaa elämääni radikaalisti vain huomatakseni, että hups, ei tästä tulekaan mitään ja ihminen ei olekaan se, miksi häntä luulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi