Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän papin joka juo viiniä avoimesti, polttaa ketjussa tupakkaa

Vierailija
12.08.2015 |

Puhuu välillä pikkutuhmia. Mutta Jumalan pilkkaa hän ei siedä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.

Vierailija
2/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"]

Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :)

[/quote]

Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:26"]

Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.

[/quote]

En luule, mutta papit yleensä mielletään erilaiseksi taviskansan parissa. Jostain syystä tuli vain mieleen nyt. 

Vierailija
4/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"]

Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :)

[/quote]

Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee. 
[/quote]

A:lla :)

Vierailija
5/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"] Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :) [/quote] Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee.  [/quote] A:lla :)

[/quote]

No näitä on sitten useampikin :). 

Vierailija
6/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän papin, joka ottaa saunakaljan tai pari silloin tällöin ja on mm. Juhannuksena ollut hyvinkin hilpeänä. Tupakkaa ei kuitenkaan polta, enkä paljoa ole kuullut tuhmia puhuvan. Kiroilun hän on minulta kieltänyt useasti. Hän on isäni, oikein hyvä sellainen ja eiköhän hän ole hyvin samanlainen isä kuin monen teidän isä.

Vierailija
7/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole kielletty Raamatussa

Vierailija
8/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:26"]Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.
[/quote]
Alkoholibja tupakka

Vierailija
9/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repoko?

Vierailija
10/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä on pointtisi? Ettei pappi voi olla tuollainen vai? Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat!

Vierailija
11/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baabelin portto.

Vierailija
12/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, no niin mäkin tunnen!

Vierailija
13/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueppas millainen kuumakalle kaljasieppo martti luther oli ... eli samalla tiellä on pappi eli ei mitään hätää ;)

Vierailija
14/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäpappi

Vierailija
15/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"6. Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
7. Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko."

Sananlaskut 31:6-7

Vierailija
17/17 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen papin, joka lomalla hieman tissutteli, polttaa sikareita juhlissa, kiroilee silloin tällöin ja pelaa nyt tuolla olkkarissa jotain räiskintäpeliä

on vielä mun mies :D