Tiedän papin joka juo viiniä avoimesti, polttaa ketjussa tupakkaa
Puhuu välillä pikkutuhmia. Mutta Jumalan pilkkaa hän ei siedä.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"]
Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :)
[/quote]
Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:26"]
Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.
[/quote]
En luule, mutta papit yleensä mielletään erilaiseksi taviskansan parissa. Jostain syystä tuli vain mieleen nyt.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"]
Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :)
[/quote]
Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee.
[/quote]
A:lla :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:15"] Mäkin tunnen pitkätukkaisen hevimiehen, joka sattuu olemaan myös pappi. Enpä ole niin miellyttävää ja ihanaa pappia ennen tavannut :) [/quote] Taidan tietää myös tämän (olen siis ap), saattaa olla samassa koulussa ollut kuin minä joskus. Alkaako etunimi P:llä? Häntä en tunne, olen jonkun verran nuorempi, mutta uravalinta oli jo koulussa selvä ja sen avoimesti kertoi, mitä yleisesti ihmeteltiin. Kuulin kyllä, että pidettiin mukavana ja jotkut sanoivat, että hyvä pappi siitä tulee. [/quote] A:lla :)
[/quote]
No näitä on sitten useampikin :).
Minä tiedän papin, joka ottaa saunakaljan tai pari silloin tällöin ja on mm. Juhannuksena ollut hyvinkin hilpeänä. Tupakkaa ei kuitenkaan polta, enkä paljoa ole kuullut tuhmia puhuvan. Kiroilun hän on minulta kieltänyt useasti. Hän on isäni, oikein hyvä sellainen ja eiköhän hän ole hyvin samanlainen isä kuin monen teidän isä.
Alkoholi ei ole kielletty Raamatussa
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:26"]Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.
[/quote]
Alkoholibja tupakka
Niin? Mikä on pointtisi? Ettei pappi voi olla tuollainen vai? Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat!
lueppas millainen kuumakalle kaljasieppo martti luther oli ... eli samalla tiellä on pappi eli ei mitään hätää ;)
Minäkin tunnen papin, joka lomalla hieman tissutteli, polttaa sikareita juhlissa, kiroilee silloin tällöin ja pelaa nyt tuolla olkkarissa jotain räiskintäpeliä
on vielä mun mies :D
Luulitko etteivät papit voi polttaa tupakkaa tai juoda? Tai että papit eivät vitsaile tai tee välillä tyhmyyksiä? Näin teologian opiskelijana(en itse opiskele papiksi) olen huomannut, että kyllä papiksi opiskelevien joukossa on vaikka minkälaista porukkaa. Opiskelijabileissä alkoholi maistuu ja kyllä, osa polttaa myös tupakkaa.