Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt miehiin!

Vierailija
19.07.2015 |

Olen niiiiin kyllästynyt typeriin miehiin. Teit niin tai näin, niin aina väärinpäin.

Naisen pitää olla:

-solakka koska läskien pitäisi ehdottomasti laihduttaa jotta nämä Taivaasta Pudonneet Jumalan Lahjat voivat nauttia sutjakasta naisesta vaikka itse löytyy vähän vatsaa ja eniten maistuu makkara.

-Sängyssä pitää kokeilla sidontaa, deep throatia, kolmen kimppaa, anaalia ja kohta varmaan penaaliakin koska muuten nainen on estoinen. Seksikumppaneita ei saa olla monta koska muuten nainen ei ole "vaimomatskua". Sängyssä pitäs olla täysi peto mutta kokemusta ei saa olla...

-Mieheltä ei saa vaatia, odottaa tai edes toivoa mitään mikä etäisesti muodostaa hyviä käytöstapoja vaikka parisuhteessa ollaan vapaaehtoisesti. Jaren ja Pertsan kanssa pitää saada lähteä kalastamaan Lappiin keskellä parhainta lomakautta vaikka vaimoke mielellään käyttäisi sen ainoan yhteisen lomaviikon yhteiseen lomaviikkoon. Kaljalla voi olla joka ilta ja mitään ei tarvitse ilmoittaa jos meneekin Jorkan sohvalle nukkumaan. Mistä päästäänkin...

Mustasukkaisuuteen. Mustasukkaisuus on pahasta eikä ketään saa epäillä koska "mitä ihmettä sen puhelimen sisältö sulle lehmä kuuluu". Ei vaikka tultais kotiin kaula fritsuilla, vahvasti krapulaisena seuraavana päivänä kello kolme ja pesusta löytyy taksireissuja väärälle puolelle kaupunkia. 

-Yhteinen elämä. Jos lapsia on suunnitteilla niin kotiin ei nainen missään nimessä saa jäädä koska muuten on "miehen lompakolla loisiva". Siitä viis että nainen menettää kymmenien tuhansien ansiokulut niiden kuukausien aikana eikä Suomessa puuttuvaa eläkettä makseta aviomiehen tuloista kuten Saksassa. Jos nainen sen sijaan kehtaa luoda uraa ja silti haluta lapsia alkaa urputus ettei korkeasti koulutettu vaimo löydä aikaa lapsille.

-Rahankäyttö. Naisen rahankäyttö on aina miehen rahoista pois vaikka nainen maksaisi lasten päivähoitomaksut, lasten kulut, omat kulunsa ja talousmaksut omalta tililtä. Ylimääräinen satunnainen saturainen menee vaatteisiin joka on kauheaa tuhlausta. Se että mies maksaa omalta tililtään lainanlyhennyksen a' 500e + yhtiövastikkeen 150e oikeuttaa tietenkin piikittelemään naiselle lompakolla loisimisesta, vaikka nainen maksaa yhteisesti suunniteltujen lasten ja perheen kuluja huomattavasti enemmän. Mieshän voi kuluttaa rahat kaljaan, teknisiin härpäkkeisiin, kalastusreissuihin ja tonnin puhelimeen mutta naisen ostaminen on aina turhaa.

-Ajankäyttö. Jos lapset on hankittu yhdessä on miehellä tietysti oikeus harrastaa kaksi kertaa viikossa, reissata pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa Leville ja Pietariin naisen hoitaessa lapsia, mutta naisen pyytäessä sen yhden viikonlopun vapaaksi lähteäkseen kavereiden kanssa kaupunkilomalle Eurooppaan vie mies lapset äidilleen hoitoon. Hirveän urputuksen ja marmatuksen saattelemana tietty.

-Lapsirakkaus. Nainen ei missään nimessä saa haluta lapsia koska hakee miehestä silloin aina vain elättäjää. Jos nainen yhteisessä parisuhteessa missä yhteisestä sopimuksesta käytetään vain e-pillereitä koska mies haluaa painaa paljaalla tuleekin yllättäen raskaaksi, hän on tehnyt sen tahalteen. Aborttia vaan kehiin ja lisää panemista, eihän se oo ku labroissa kävis! 

Rakkain terveisin, sinkku ja lapseton 25-vee joka ei ole läski yh-mamma Kouvolatukalla. Pitäkää miehet tunkkinne, yksi persjalkainen ruma suomalaisämmä markkinoilla vähemmän :) 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, onko nuo kaikki siis toteutuneet samassa miehessä? Jos olet vielä lapsetonkin niin mistä nuo lapsiperhekohdat keksit? Mä olettaisin että eri suhteissa on eri kompastuskivet, jossakin perheessä voi rassata miehen harrastuskulut ja -ajat, toisessa sitten taas ollaan eri mieltä hoitovapaista tms. Ja voi olla että niissä perheissä sitten taas rouvankin osalta olisi jotain asioita, joissa voisi huomioida puolisoaan paremmin... Osa noista oli pahempia varoitusmerkkejä kuin toiset, on käytännön asioita, on arvomaailma-asioita ja on kunnioitusasioita. Selkeää kunnioituksen puutetta ei kannata sietää, arvomaailmaeroista voi keskustella ja niitä voi yrittää kartoittaa etukäteen ennen perheen perustamista, käytännön asioista taas voidaan neuvotella.

Meillä ei mielestäni toteudu noista mikään, tosin miehen harrastukset edellyttää enemmän poissaoloja kuin minun, minun harrastuselukat taas näkyy ja kuuluu joka päivä kotona. Ja on kyllä niin että tasapuolisesti ei lapsia hoideta, vaan he on enemmän minun kuin miehen kontolla ja siksi harvemmin mies jää pitkäksi aikaa yksin lasten kanssa. Jos lähtisin viikonlopuksi pois, niin yritettäisiin varmaan ainakin osa lapsista saada mummolaan. Toisaalta mies on noiden elukoiden kanssa jäänyt myös useasti kotiin, jos itse lähden reissuun lasten kanssa. En ole ajatellut että tämä olisi harvinainen helmi mieheksi.

Vierailija
2/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit lisätä että rahaa nainen ei saa käyttää itseensä, mutta silti pitäisi pitää huolta itsestään esim. kampaajakäynnit, uudet seksikkäät alusvaatteet jne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:21"]

Unohdit lisätä että rahaa nainen ei saa käyttää itseensä, mutta silti pitäisi pitää huolta itsestään esim. kampaajakäynnit, uudet seksikkäät alusvaatteet jne :D

[/quote]

Aijoo, niin totta :D Meikkaavat naiset on hutsahtavia ja luonnollinen nainen on kuitenkin kaunis. Silti kuitenkin tämä: http://www.vauva.fi/keskustelu/4529835/ketju/asiakaspalvelutyossa_meikkauspakko ja erityisesti tämä kommentti :P Luonnollinen nainen my ass... Ap

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:37"]

Jepjep. Se on ammatinvalintalysymys. Mieluummin sitä huoliteltua ja siistin näköistä nasta katselee esim. Hotellin respassa t. Mies

[/quote]

Vierailija
4/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:13"]

Ääh, onko nuo kaikki siis toteutuneet samassa miehessä? Jos olet vielä lapsetonkin niin mistä nuo lapsiperhekohdat keksit? Mä olettaisin että eri suhteissa on eri kompastuskivet, jossakin perheessä voi rassata miehen harrastuskulut ja -ajat, toisessa sitten taas ollaan eri mieltä hoitovapaista tms. Ja voi olla että niissä perheissä sitten taas rouvankin osalta olisi jotain asioita, joissa voisi huomioida puolisoaan paremmin... Osa noista oli pahempia varoitusmerkkejä kuin toiset, on käytännön asioita, on arvomaailma-asioita ja on kunnioitusasioita. Selkeää kunnioituksen puutetta ei kannata sietää, arvomaailmaeroista voi keskustella ja niitä voi yrittää kartoittaa etukäteen ennen perheen perustamista, käytännön asioista taas voidaan neuvotella.

Meillä ei mielestäni toteudu noista mikään, tosin miehen harrastukset edellyttää enemmän poissaoloja kuin minun, minun harrastuselukat taas näkyy ja kuuluu joka päivä kotona. Ja on kyllä niin että tasapuolisesti ei lapsia hoideta, vaan he on enemmän minun kuin miehen kontolla ja siksi harvemmin mies jää pitkäksi aikaa yksin lasten kanssa. Jos lähtisin viikonlopuksi pois, niin yritettäisiin varmaan ainakin osa lapsista saada mummolaan. Toisaalta mies on noiden elukoiden kanssa jäänyt myös useasti kotiin, jos itse lähden reissuun lasten kanssa. En ole ajatellut että tämä olisi harvinainen helmi mieheksi.

[/quote]

Sulla on käynyt hyvä tuuri miehessä :) Ei noita ihan hirveästi ainakaan tässä (25-35) ikäluokassa tunnu vapaana olevan. Lapsiperheoletukseen vastasinkin aiemmin että oletuksia pystyy ihan ympäristöä ja ystäviä seuraamalla toteamaan. Usea ystävä valittanut juurikin näistä asioista. Ei ole toteutuneet samassa miehessä kuitenkaan, miehet ovat eri tapauksia. Silti harmillisia koska mun mielestä yksikään noista ei ihan oikeasti ole ok! Tiedän kyllä niitä fiksuja miehiäkin löytyvän. Ei vaan ole tullut vastaan ja mittani tuli tänään täyteen.

Terkuin, ap

Vierailija
5/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nehän ovatkin mulkullisia!

Vierailija
6/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:47"]Olen niiiiin kyllästynyt typeriin miehiin. Teit niin tai näin, niin aina väärinpäin.

Naisen pitää olla:

-solakka koska läskien pitäisi ehdottomasti laihduttaa jotta nämä Taivaasta Pudonneet Jumalan Lahjat voivat nauttia sutjakasta naisesta vaikka itse löytyy vähän vatsaa ja eniten maistuu makkara.

-Sängyssä pitää kokeilla sidontaa, deep throatia, kolmen kimppaa, anaalia ja kohta varmaan penaaliakin koska muuten nainen on estoinen. Seksikumppaneita ei saa olla monta koska muuten nainen ei ole "vaimomatskua". Sängyssä pitäs olla täysi peto mutta kokemusta ei saa olla...

-Mieheltä ei saa vaatia, odottaa tai edes toivoa mitään mikä etäisesti muodostaa hyviä käytöstapoja vaikka parisuhteessa ollaan vapaaehtoisesti. Jaren ja Pertsan kanssa pitää saada lähteä kalastamaan Lappiin keskellä parhainta lomakautta vaikka vaimoke mielellään käyttäisi sen ainoan yhteisen lomaviikon yhteiseen lomaviikkoon. Kaljalla voi olla joka ilta ja mitään ei tarvitse ilmoittaa jos meneekin Jorkan sohvalle nukkumaan. Mistä päästäänkin...

Mustasukkaisuuteen. Mustasukkaisuus on pahasta eikä ketään saa epäillä koska "mitä ihmettä sen puhelimen sisältö sulle lehmä kuuluu". Ei vaikka tultais kotiin kaula fritsuilla, vahvasti krapulaisena seuraavana päivänä kello kolme ja pesusta löytyy taksireissuja väärälle puolelle kaupunkia. 

-Yhteinen elämä. Jos lapsia on suunnitteilla niin kotiin ei nainen missään nimessä saa jäädä koska muuten on "miehen lompakolla loisiva". Siitä viis että nainen menettää kymmenien tuhansien ansiokulut niiden kuukausien aikana eikä Suomessa puuttuvaa eläkettä makseta aviomiehen tuloista kuten Saksassa. Jos nainen sen sijaan kehtaa luoda uraa ja silti haluta lapsia alkaa urputus ettei korkeasti koulutettu vaimo löydä aikaa lapsille.

-Rahankäyttö. Naisen rahankäyttö on aina miehen rahoista pois vaikka nainen maksaisi lasten päivähoitomaksut, lasten kulut, omat kulunsa ja talousmaksut omalta tililtä. Ylimääräinen satunnainen saturainen menee vaatteisiin joka on kauheaa tuhlausta. Se että mies maksaa omalta tililtään lainanlyhennyksen a' 500e + yhtiövastikkeen 150e oikeuttaa tietenkin piikittelemään naiselle lompakolla loisimisesta, vaikka nainen maksaa yhteisesti suunniteltujen lasten ja perheen kuluja huomattavasti enemmän. Mieshän voi kuluttaa rahat kaljaan, teknisiin härpäkkeisiin, kalastusreissuihin ja tonnin puhelimeen mutta naisen ostaminen on aina turhaa.

-Ajankäyttö. Jos lapset on hankittu yhdessä on miehellä tietysti oikeus harrastaa kaksi kertaa viikossa, reissata pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa Leville ja Pietariin naisen hoitaessa lapsia, mutta naisen pyytäessä sen yhden viikonlopun vapaaksi lähteäkseen kavereiden kanssa kaupunkilomalle Eurooppaan vie mies lapset äidilleen hoitoon. Hirveän urputuksen ja marmatuksen saattelemana tietty.

-Lapsirakkaus. Nainen ei missään nimessä saa haluta lapsia koska hakee miehestä silloin aina vain elättäjää. Jos nainen yhteisessä parisuhteessa missä yhteisestä sopimuksesta käytetään vain e-pillereitä koska mies haluaa painaa paljaalla tuleekin yllättäen raskaaksi, hän on tehnyt sen tahalteen. Aborttia vaan kehiin ja lisää panemista, eihän se oo ku labroissa kävis! 

Rakkain terveisin, sinkku ja lapseton 25-vee joka ei ole läski yh-mamma Kouvolatukalla. Pitäkää miehet tunkkinne, yksi persjalkainen ruma suomalaisämmä markkinoilla vähemmän :) 
[/quote]Olet täydellisen Oikeassa!

Vierailija
7/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni loisi minun lompakollani ja joo, oli pelimies. Petoksella käsitykseni mukaan meni

naimisiin. Todella pirullinen äijä, varsinainen iilimato alun alkaen, viiden tähden näyttelijä.

Häivyin siis talosta. Olen seuraillut näitä äijiä kauempaa, tehnyt johtopäätökseni. Kukaan ei tule enää minun talooni asumaan ja ikinä en enää ala yhdenkään kanssa seurustelemaan. Turhaan haukutte naisia. Pitäkää turpanne visusti kiinni. Minun isäni kohteli niin hienosti äitiäni, ettei teidän kaltaisianne voi edes verrata häneen. Olette oksettavia. Tämäkin ketju osoitti sen.

Vierailija
8/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta miehestä on tullut huonospermainen, käytöstavaton, pihi mulkku. Ei kanna kauppakasseja. "kanna ite vaan kun ostitkin" ja silti vinkuu lompakkoloiseksi. Lapsiahan ne ei halua ja jos siihen mennään niin eivät hoida. Mitä biologista hyötyä moisista reppanoista on kenellekään?

Vierailija
9/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kohdan:

- jos lapsi tulee kipeäksi naisen sovituilla vapailla, naisen on jäätävä kotiin hoitamaan tätä vaikka mies olisi kotona joka tapauksessa jo lapsen kanssa. Sama ei kuitenkaan tule kyseeseen jos on miehen pietarinloma tai laskettelureissu, sillä nainen jää aina. Kaverinaiset perustelevat tätä "en voi äuitinä jättää lasta yksin sairastamaan..." mutta ilmeisesti on sallittua lähteä isänä reissaamaan?

Aluksi luin että mitä helvettiä, mutta loppua kohden olin jo että oletko minä. Tää on ihan totta. Olen itse parisuhteessa, mutta tä ei ole parisuhteista se perinteisin (suom. ei toimi.) joten en ota paineita enkä taida ottaa jatkossakaan.

Vierailija
10/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:58"]

Väärin. 

Olet kyllästynyt pelimiehiin.

Älä yleistä tuollaista meihin kilttimiehiin. 

[/quote]

Mihin vitun pelimiehiin? - ei ap

Vierailija
11/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:55"]

Voin uskoa että noinkin asiat voi nähdä ja varmasti tuollaista osa naisista joutuu sietämään.

Kuulostat huumorintajuiselta ja fiksulta kirjoituksen perusteella. Kiinnostus vähän heräsi.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mä en ole edelleenkään ap, mutta sä olet jäänyt mulle mysteeriksi. Miksi sä kirjottelet täällä aina ja miten susta on tullut myyttinen hahmo tällä palstalla? Eniten kiinnostaa millainen ihminen sä olet? - W.

Vierailija
12/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka välillä siltä tuntuukin, ei kaikki miehet ole samanlaisia.
m41

Vierailija
13/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuulee myös paljon naisten suusta, ettei saa olla läskiä, ei saa olla sitä ja tätä ja tuota. Aina teet väärin, jäit sitten kotiin tai teit uraa. Monet naiset ovat kovia arvostelemaan toistensa ulkonäkö ja elämää.

14/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi naiselta muuta, kuin lapsettomuutta. Kyse ei ole rahasta, vaan siitä, että en ole sopiva isäksi ja se sotisi ideologiaani vastaan. Lasta saa haluta, ei siinä mitään, mutta tuskinpa ryhtyisin sellaisen naisen kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
15/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja! en tuu koskaan saamaan enää miestä kun ei nainen kelpaa jolla on jo lapsi..

16/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 03:53"]

Miehet on sikoja! en tuu koskaan saamaan enää miestä kun ei nainen kelpaa jolla on jo lapsi..

[/quote]

No jos asenteesi on tuollainen, niin miksi edes kaipaat miestä?

Vierailija
17/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita ulkomaalainen mies. Mun mies kohtelee kuin kukkaa kädessä. Onkin anglosaksi

Vierailija
18/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ainakin osa on .semmosen joka ei juuri juo kun tosi harvoin niin sehän olisi LOTTOVOITTO!. monille miehille ei kelpaa jos on jo lapsi..

Vierailija
19/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka urputit, että lapsia ei saa olla, pysykin kaukana naisista. 

Kukaan tervejärkinen nainen ei sua huoli, jos asenteesi on tuollainen. Joten elä yksin koko loppuelämäsi.

20/58 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 04:17"]

Sinulle, joka urputit, että lapsia ei saa olla, pysykin kaukana naisista. 

Kukaan tervejärkinen nainen ei sua huoli, jos asenteesi on tuollainen. Joten elä yksin koko loppuelämäsi.

[/quote]

Luuletko, että itse "kelpuuttaisin" naisen, joka haluaa lapsia? Minulla on ihan hyviä syitä olla ryhtymättä isäksi. Lapset on ok, mutta itse en niitä halua.

Tunnen monta ikästäni nuorta naista, jotka eivät halua lapsia. Ja jos ihmeen kaupalla kävisi niin, ettei sopivaa naista löytyisi, niin mies kelpaa. Tai intersukupuolinen. Sukupuolella ei ole minulle väliä. Tärkeintä on henkilö itse, ei se, mitä sieltä jalkojen välistä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme