Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
1041/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki ihmiset eivät arvosta vanhempiaan, toista se on meillä vanhemmat nuorena menettäneillä. Menetin vanhemmat lapsena ja sattuu aina kun näen että joku ei arvosta sitä että hänellä on vanhemmat.

Jotkut vanhemmat tekevät pahaa lapsilleen ja tuhoavat lapsen koko loppuelämän

Voitko olla vaiti

Ulise rauhassa

He ovat silti vanhempia. Orvoksi jääminen on kamalinta mitä lapselle voi tapahtua.

Vierailija
1042/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki ihmiset eivät arvosta vanhempiaan, toista se on meillä vanhemmat nuorena menettäneillä. Menetin vanhemmat lapsena ja sattuu aina kun näen että joku ei arvosta sitä että hänellä on vanhemmat.

Ymmärrän. Meillä on sellainen tilanne että mieheäni ei kiinnosta se että minun isäni on minulle tärkeä,koska hänellä ei ole ollut isää elämässään. Aina kun minun isäni joutuu sairaalaan tai jotain muuta vakavaa niin mieheni ei osoita minkäänlaista myötätuntoa,sanoo aina vaan että "Minulla ei ole koskaan isää ollutkaan" No, minulla on ja hän on tärkeä minulle! Mieheni ei vain sitä ymmärrä. 

Tässä oli kai kyse omien vanhempien arvostamisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mun julkinarsisti isän itsellesi, jos tykkäät kuunnella kun raivoaa, huutaa ja meuhkaa turhasta, rikkoo paikkoja, on fyysisesti ja varsinkin henkisesti erittäin väkivaltainen sovinisti niin nosta kätesi pystyyn niin annan hänen yhteystiedot sulle. 

Vierailija
1044/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat mun julkinarsisti isän itsellesi, jos tykkäät kuunnella kun raivoaa, huutaa ja meuhkaa turhasta, rikkoo paikkoja, on fyysisesti ja varsinkin henkisesti erittäin väkivaltainen sovinisti niin nosta kätesi pystyyn niin annan hänen yhteystiedot sulle. 

Älä nyt, jollain on vaan joku lapsenomainen kuvitelma siitä miten ihanaa kaikilla on omien vanhempiensa kanssa.

Vierailija
1045/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun peräpää paukkuu aina vaan:(

Sen haistoi kyllä, milloin oot käynyt nussituttamassa itseäsi per. CH eeseen.  Kauhea katku makuuhuoneessa kuin kaasuka Mmiossa.

Vierailija
1046/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei hän pukeutunut sinuksi, vaan omaksi itsekseen.

Vierailija
1047/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen haistoi kyllä, milloin oot käynyt nussituttamassa itseäsi per. CH eeseen.  Kauhea katku makuuhuoneessa kuin kaasuka Mmiossa.

Sellanen exä  💩👬😱👬🤭 salaviesti per puh 👬

Hirvee löyhkä

Vierailija
1048/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä voi odottaa mitä vaan, joten ei mikään ole tullut tkauhean isona yllätyksenä.

Ehkä vähän kumminkin yllätyin siitä, kun aikuisiällä kuulin, että eräs nuoruuden tuttuni, joka tykkäsi usein juoda teini-iässä, oli aikuisiällä sekaantunut myös huumeisiin niin, että oli joutunut istumaankin niiden takia. Ja että hänen täysin eri maata ollut kunnollinen isoveljensä oli seurannut päihteiden käytössä pikkuveljeään samalle linjalle.

Vierailija
1049/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa, ennen laajalle levinneiden digikameroiden ja älypuhelinten aikaa, sain vihdoin käsiini talvilomalla itse ottamani valokuvat. Ilta meni katsellessa ja muistellessa sitäkin jännää hissimatkaa ja ainutlaatuisia maisemia.

Se ilta oli 10.9.2001 ja kohde, johon hissillä oltiin talvilomalla menty mieheni kanssa, W T C -tornit New Yorkissa. Seuraavana iltapäivänä Suomen aikaa tornit lakkasivat olemasta ja vaikka minulla ei sitä ennenkään ollut harhakäsityksiä siitä mihin uskonnon sokaisemat ihmiset pystyvät, en todellakaan olisi uskonut että pystyisivät ihan tuohon. Siinä tuhossa muuttui maailma huonompaan suuntaan, kaikkia valvotaan todella ahkerasti eikä paluuta ole.

Vierailija
1050/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Meillä on sellainen tilanne että mieheäni ei kiinnosta se että minun isäni on minulle tärkeä,koska hänellä ei ole ollut isää elämässään. Aina kun minun isäni joutuu sairaalaan tai jotain muuta vakavaa niin mieheni ei osoita minkäänlaista myötätuntoa,sanoo aina vaan että "Minulla ei ole koskaan isää ollutkaan" No, minulla on ja hän on tärkeä minulle! Mieheni ei vain sitä ymmärrä. 

Tässä oli kai kyse omien vanhempien arvostamisesta

Ja ap:n kysymys oli että mikä asia on tullut minulle järkytyksenä.

Vierailija
1051/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 🔥💥

Vierailija
1052/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin muutti avopari, jonka kanssa ystävystyimme. Vuosien jälkeen tämä pari alkoi suunnitella häitään ja silloin kävi ilmi, että tämä mies olikin ollut naimisissa toisen naisen kanssa kaikki nämä vuodet. Siis yli 10 vuotta oli salannut liittonsa naisystävältään.

naimisissa ja asuu kuitenkin toisen naisen kanssa? :D

Olikohan vain jäänyt ero virallisesti hoitamatta. Monet jättävät laiskuuttaan tai jostain muusta syystä, vaikka kumpikin elää omaa elämäänsä. Tulee sitten esille kun halutaan mennä uuden kanssa naimisiin. Se on kurjaa jos on salannut asian. 

Vierailija
1053/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vanhemmat tekevät pahaa lapsilleen ja tuhoavat lapsen koko loppuelämän

Voitko olla vaiti

Ulise rauhassa

He ovat silti vanhempia. Orvoksi jääminen on kamalinta mitä lapselle voi tapahtua.

Keksin kyllä ihan heittämällä kamalampia asioita.

Vierailija
1054/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon eronneet harrastavat silti seksiä keskenään. Usein silloinkin, vaikka on jo uusikin kumppani. Myös kuinka niin moni exä ottaa takaisin vaikka toinen on ollut välillä muun kanssa jopa vuosia. Saattaa ottaa monta kertaakin. 

Vierailija
1055/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli synnyttämässä minua, ja kun putkahdin maailmaan, niin järkytyin syvästi. Kätilöllä oli savuava piippu suussa ja minulla oli helvetin kylmä. Ei mennyt kauaakaan, kun näin mistä olin tullut ja huusin äkkiä montakin kertaa. Äiti, äiti, työnnä mut takaisin.

Vierailija
1056/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten ilkeitä ihmiset voivat olla toisia kohtaan. Erityisesti näin internetissä ja sosiaalisessa mediassa. Minä tosissani luulin, että kun olen itse kiltti toisille, niin toisetkin ovat ainakin useimmiten kilttejä minulle.

Vierailija
1057/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten ilkeitä ihmiset voivat olla toisia kohtaan. Erityisesti näin internetissä ja sosiaalisessa mediassa. Minä tosissani luulin, että kun olen itse kiltti toisille, niin toisetkin ovat ainakin useimmiten kilttejä minulle.

tämä! Varsinkin naiset ovat toisiaan kohtaan joskus kamalia. 

Vierailija
1058/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä! Varsinkin naiset ovat toisiaan kohtaan joskus kamalia.

Eivätkä vain toisiaan, vaan myös miehiä kohtaan. Miksi ihmeessä?

Vierailija
1059/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen haistoi kyllä, milloin oot käynyt nussituttamassa itseäsi per. CH eeseen.  Kauhea katku makuuhuoneessa kuin kaasuka Mmiossa. Joskus juosten lensi vessaan, koska pas-chaa alkoi tulla.

Mies kaapissa

Vierailija
1060/1110 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieroja, epärehellisiä ja tyhmiä ovat Euroopan ulkopuoliset rodut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan