Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
21/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkamassa syöpähoidot ja sanoin äidilleni, että toivottavasti ei tukka lähde. Äitini purskahti nauramaan. Veti kyllä sanattomaksi.

Vierailija
22/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli alkamassa syöpähoidot ja sanoin äidilleni, että toivottavasti ei tukka lähde. Äitini purskahti nauramaan. Veti kyllä sanattomaksi.

Aatteli varmaan, että se tässä on pienin murhe tai sitten tilanne oli niin kauhea, että nauroi järkytykseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten hyväuskoisia ihmiset ovat.

Vierailija
24/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät: Se miten raa´alla tavalla kaksi osapuolta voi sotia ja se toinen erityisesti. Moni varmaan haluaisi mahdollisimman kauas pakoon. Se että painajaisunessa jinn, gargoyle tai jokin muu voi pelotella isolla torahampailla parikertaa jäystämällä kallon pintaa (ei satu), mutta yleensä onneksi näkyy hyviä unia - tuo oli uutta. Joidenkin asiakaspalvelijoiden, ammatti-ihmisten ym käytös tuli nuorempana yllätyksenä, jokainen vihainen vaikka ihminen itse olisi asiallinen.

Vierailija
25/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani äkillinen kuolema.

Ikää oli 42v.

Aortan repeytymä.

Vierailija
26/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kaikki papit olekaan uskovaisia  :0

Siis kuka lähtee lukemaan teologiaa ilman että uskoo? Se oli mulle järkytys noin 10 vuotta sitten, kun sen sain tietää.

Vierailija
27/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen myötä jonkinlaisena järkytyksenä on tullut se miten sairaan typeriä ja täysin vailla itsekritiikkiä osa ihmisistä on.

Vierailija
28/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani äkillinen kuolema.

Ikää oli 42v.

Aortan repeytymä.

Lämmin osanotto. <3

Vierailija
29/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somen myötä jonkinlaisena järkytyksenä on tullut se miten sairaan typeriä ja täysin vailla itsekritiikkiä osa ihmisistä on.

Ja nimenomaan niin monet, takavuosina saattoi aina kuvitella, että kyseessä ovat yksittäiset kylähullut.

Sama

Vierailija
30/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, tosi inhottavaa käytöstä äidiltäsi.

Vierailija
31/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vähän lääkärit tuntee eri sairauksia ja osaa diagnosoida niitä. Joku terveyskeskus on kuin villi länsi. Itse pitää etsiä oikea diagnoosia, ja vaatia siihen kuuluvat tutkimukset ja hoito. Tuloksia tulee ainoastaan olemalla kusipää vastaanotolla.

Tämä. Järkyttävää pässeilyä välillä. Niinhän niille kuulemma koulutuksessa sanotaan, että jos kuulee kavioiden kopsetta se voi olla seepra, mutta todennäköisesti kuitenkin hevonen. Niitä seeproja välillä laukkaa, mutta hevosta vaan pitää tuijottaa.

Vierailija
32/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole järkyttänyt mikään. Elämä on...

Lol et oo kokenut mitään varmaan 😆

Vierailija
33/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Fantastisten salaliittoteorioiden murtautuminen reaalitodellisuuteen niihin uskovien ihmisten konkreettisten tekojen kautta.

Luulin vuosia, että salaliittoteorioiden suosio netissä selittyy vain sillä, että ihmiset seuraavat niitä scifi-tyyppisenä viihteenä ja huumorijuttuina (ja varmaan suurimmalle osalle ne ovatkin olleet vain sitä).

Minua on järkyttänyt, että on huomattava määrä salaliittoteorioihin oikeasti uskovia ihmisiä, ja jotkut heistä ovat niiden pohjalta tehneet vakavia rikollisia tekoja. Esim. kongressitalon valtausyritys ja "pizzagate"-ammuskelu.

Fantastisilla salaliittoteorioilla tarkoitan teorioita, joissa oletetaan esim. liskoihmisten, poliittisesti merkityksellisiä "tietoja" kanavoivien avaruusolentojen ja maanalaisen cabal-pahuudenverkoston olemassaoloa.

Tämä.

Lisäksi on niitä, jotka aivan vakavissaan uskovat maapallon olevan litteä. Siis mitä?!?!

Vierailija
34/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vastuuttomia ja huonosti asiansa hoitavia aikuiset ihmiset voi olla. Itse säästin kymmenen vuotta kaiken irtilähtevän, juoksin läpi kaikki lainaneuvottelut, pankit, asuntonäytöt ja luin asunnon hoidosta ja omistusasujan vastuusta. Sitten ostin asunnon.

Nyt samassa talonyhtiössä on joku puliakka jolla on vuoden vastikkeet maksamatta, keittiö täynnä viinapulloja ja pankki uhkaa myydä sen asunnon - en ymmärrä miten tuollainen on ikinä saanut asunnon edes ostettua, enkä myöskään miten se ei edes häädön (=kodittomuuden) uhalla saa raavittua kasaan noita vastikehiluja. Ja meillä on jopa tosi halpa vastike. Itse luulin että omistusasuminen oli jotenkin vastuullisten ihmisten hommaa, niin järkyttää miten joku ei saa edes vastikkeitaan maksettua.

Vierailija
35/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen tulevaisuuden joukkoloikkaus

Vierailija
36/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kun eräänä aamuna heräsin todellisuuteen, jossa Trump oli tosiaan valittu vapaan maailman johtajaksi, leuka putosi lattiaan järkytyksestä.

Olen monta kertaa kokenut kiitollisuutta siitä, että tässä kauheassa tilanteessa USAa johtaa joku normaali ihminen Trumpin sijaan.

Vierailija
37/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kuoli 1997. Sisareni oli levitellyt koko suvulle olen vejelleni raha velkaa viellä 2000.Kukan ei tarkistanut. Kun toinen sisar riiteli tämän kakanpuhujan kanssa,ilmi antoi hänet.Oli lainanut markan aikaan joskus oliko 80 luku/ vai 90 luku. Veljeltäni Malmö 1895 mk. Maksanut sen postin kautta ajalla takaisin.Kuitit rahan saapumisesta ja kuitti rahan maksamisesta tallella.Monistin ne ja lähetin koko suvulle.Kysyin siskoltani miksi levität valheita minusta? Vastasi uskoin vain Kaija -vainajaa! Kaija vainaja levitti.Aikuinen ihminen,joka ei kanna vastuuta omat valheensa.Hän on koko elämän ollut vakavaraisena lihava ,Vakavaraisuus tulee puolison kautta. Josta tulee hänen uskotavuus: Mitä ihmelisempiä juttuja levittänyt minusta.Kun jää kinni : Selitää uskoi muita ja se on ollut oikeutettua.Vedoten ei kannata välitää.Pyytämättä anteeksi! Minulle hän on kuollut sisko.Ihan sama mitä levitää puhuu.En kuule niitä kun en ole sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä joihin kontakti siskollani on!

Vierailija
38/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vastuuttomia ja huonosti asiansa hoitavia aikuiset ihmiset voi olla. Itse säästin kymmenen vuotta kaiken irtilähtevän, juoksin läpi kaikki lainaneuvottelut, pankit, asuntonäytöt ja luin asunnon hoidosta ja omistusasujan vastuusta. Sitten ostin asunnon.

Nyt samassa talonyhtiössä on joku puliakka jolla on vuoden vastikkeet maksamatta, keittiö täynnä viinapulloja ja pankki uhkaa myydä sen asunnon - en ymmärrä miten tuollainen on ikinä saanut asunnon edes ostettua, enkä myöskään miten se ei edes häädön (=kodittomuuden) uhalla saa raavittua kasaan noita vastikehiluja. Ja meillä on jopa tosi halpa vastike. Itse luulin että omistusasuminen oli jotenkin vastuullisten ihmisten hommaa, niin järkyttää miten joku ei saa edes vastikkeitaan maksettua.

Etkö ymmärrä, että tämä henkilö on sairas?

Vierailija
39/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät miehet haluakaan seksiä nätiltä hoikalta parikymppiseltä naiselta.

Vierailija
40/1110 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että tämä henkilö on sairas?

Ei koska hänkin on sairas, kuten kaikki täällä roikkuvat. Myös sinä ja minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän