8/10
Mitä tarkoittaa, jos joku nainen on miehen mielestä 8/10? Keskiverto? Perus nainen, missä on virheitä vai jotain ihan surkeata?
Tapailin yhtä miestä ja kuulin hänen kommentoivan näin kun luuli, että nukun. Tarkoittaako toi sitä, että laittaa mut vaihtoon parempaan heti kun pystyy, eli mun kannattais jssk?
Kommentit (9)
Mietin lähinnä, että onko tuon miehen kanssa mitään toivoa, kun on muuten niin mukava? Vai pitäisikö jo laittaa tässä vaiheessa vaihtoon, ellei arvosta mua yhtään tai oon vaan joku hätävara?
Se tarkoittaa sitä, että mies on idiootti ja sillä on rusina aivojen tilalla.
Että miehen kanssa ei kannata yrittää mitään vakavaa. Numeroilla pisteyttäjä ei tajua paljoa ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Mietin lähinnä, että onko tuon miehen kanssa mitään toivoa, kun on muuten niin mukava? Vai pitäisikö jo laittaa tässä vaiheessa vaihtoon, ellei arvosta mua yhtään tai oon vaan joku hätävara?
Jos kavereille pisteyttää naistaan…eipä paljoa naistaan arvosta. Jos joku on vaimo matskua sitä puolustetaan kavereille, eikä tuolla tavalla naureskella.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että mies on idiootti ja sillä on rusina aivojen tilalla.
😳
Hupsista, luin viestiäsi varmana, että päättyy jalkojen välissä.
Kiitos vastanneille. Ei siis auta muu kuin jättää. Ihmetyttää vaan, kun se haluaa nähdä niin usein. Mitä ihmettä se 8/10 naisella edes sitten tekee…
Hetken hupia