Millainen on mies, jolla pyörii mielessä p*llu 24/7?
Millainen persoona ja onko tosiaan mahdollista, että joku mies ajattelee naisten piip* koko ajan?
Kommentit (34)
Eikös se ollut niin, että mies ajattelee seksiä keskimäärin joka seitsemäs sekunti?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut niin, että mies ajattelee seksiä keskimäärin joka seitsemäs sekunti?
Et siis lukenut ed. viestejä? Niissä tuo myytti on kumottu.
(Ettekö muutenkaan käytä googlea ja selvitä mieltänne raastavia ongelmianne - ennenkuin avaatte tänne näitä ketjuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ettekö muutenkaan käytä googlea ja selvitä mieltänne raastavia ongelmianne - ennenkuin avaatte tänne näitä ketjuja)
Miksi uskoa todellisuutta kun myyteillä ja uskomuksilla on paljon helpommin syyllistää miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskoa todellisuutta kun myyteillä ja uskomuksilla on paljon helpommin syyllistää miehiä
Veli hyvä, arvoisa kyrvällinen kolleega! - nyt on kyse pillun pohtimisesta eikä mistään muusta.
Millaset pillunhuulet sinun mielessäsi alati pyörivät, ulkonevat häbärit vai viiivapillu?!?
M48, häpyhuulipalveljuiden loppukäyttäjä
Mun mielessä pyörii seksi vähintään tunnin välein mutta voi mennä parikin tuntia että en muuta ajattelekaan. Semmonen kovana seisova k*rpä pyörii mielessä ja mietin miten nuolisin sitä kiimassa ja mihin kaikkeen siitä edettäisiin. Mulla ei oo koskaan tylsää hetkeä näiden ajatusten kanssa. N34
N43, hyvää kerrontaa!
Ihan terveeltä lisääntymisvietiltähän tuo vain kuulostaa, jos siis haluat ajoittain kalua myös liukkaaseen vaginaasi.
Muuten olen sitä mieltä että tämä seksipalsta ei ole juuri se sivusto jonne kannattaisi tulla meitä tervehenkisiä seksin harrastajia kritisoimaan.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
N43, hyvää kerrontaa!
Ihan terveeltä lisääntymisvietiltähän tuo vain kuulostaa, jos siis haluat ajoittain kalua myös liukkaaseen vaginaasi.
Lisääntynyt kyllä olen jo, nyt saan nauttia ihan vain liukkaasta seksistä! N34
Höpö-höpö. Kyllä siellä välillä on mielessä: voileipä, makkara ja kaljakin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö-höpö. Kyllä siellä välillä on mielessä: voileipä, makkara ja kaljakin.
Sekä Audin jakopäänhihna ja öljynkulutus.
M48
Minä en ajattele pillua muutamaan minuuttiin hyvän orgasmin jälkeen. Aika nopeasti kuitenkin taas tekisi mieli laittaa kyrpä taas pilluun.
Normaali, suomalainen hetero mies
Vierailija kirjoitti:
Normaali, suomalainen hetero mies
Aivan niin.
Ketjussa vieraillut miesasiamies; vahvistako asian että näin on?
Ajatus yhdynnästä kumpuaa miesten mieleen tarkalleen 34,2 kertaa päivässä eli toisin sanoen 28 minuutin välein.
Naiset tulevat selkeästi jäljessä seksiin liittyvissä asioissa, sillä keskiverto nainen ajattelee seksiä vain 51 minuutin välein, joka tekee noin 18,6 kertaa päivässä. Tosin poikkeuksiakin löytyi, sillä eräs naispuolinen osanottaja sai huippulukeman ajattelemalla seksiä 140 kertaa päivässä eli seitsemän minuutin välein.