Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sinut lopettamaan tupakanpolton?

Vierailija
12.08.2015 |

Kysymys teille, jotka olette lopettaneet

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astman pahentuminen. Kun poltin, astmalääkettä joutui ottamaan neljä annosta päivässä, salipäivinä pari annosta lisää. Nyt sähkötupakkaa polttanut 2kk, astmalääkettä otan kerran kahdessa viikossa!

Vierailija
2/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lopettaa monesta syystä, keuhkot tukossa, rahan meno, riippuvuus jne. Uusi parisuhde tupakoimattoman kanssa oli hyvä kannustin. Nyt 6vuotta savutonta yhteiseloa takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin raskaus

Vierailija
4/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toive raskaudesta. Ei sillä, että tupakointi olisi ollut esteenä raskaaksi tulemiselle, vaan halusin ihan alusta alkaen antaa lapselle parhaat mahdolliset lähtökohdat. Puoli vuotta olin polttamatta ennen ehkäisyn lopettamista, sillä nikotiinit ja tuhannet muut tupakan aineet eivät ihan hetkessä kropasta poistu.

Vierailija
5/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushaaveet :)

Vierailija
6/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös raskaus ja kuinka helppoa se lopultakin oli kun oli ns pakko. Ja ihan helpolta on tuntunut edelleen, synnytyksestä 7kk ja röökiä ehdin vetää sen 10v!

Vierailija
7/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt enää mieli. Poltin vähän yli 20 vuotta puoli askia päivässä, mutta jotenkin enää ei tehnyt mieli. En huomannut oikein mitään vieroitusoireita, ainut oikeestaan että kun jäi tupakkatauot töissä pois niin sen myötä tipahti pihalle tietystä porukasta ja työpäivistä tuli tylsempiä. Mutta ei harmita, polttamatta oon olut kohta 2 vuotta ja kertaakaan ei ole tehnyt mieli. Oikeastaan päinvastoin, haiseehan se ihan järkyttävän pahalle.

Vierailija
8/24 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suostui kolmen vuoden jälkeen lopulta siihen, että meille tuli koira. En kestänyt ajatusta, että koira joutuisi haistelemaan niin pahaa hajua kuin tupakka.

Vierailija
9/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini syöpä. Hän ei kylläkään ikinä ollut tupakoinut.

Vierailija
10/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes ikinä maistanut tupakkaa, mutta äitini lopetti saman tien viisi vuotta sitten kun kuuli isäni keuhkosyöpädiagnoosin. Sitä ennen oli usein yrittänyt lopettaa, mutta ei onnistunut.

Isäni eli diagnoosin jälkeen 11kk10pvää.

Vierailija
11/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin suvun herätyksenä toimi enon puolison syöpä. Hän eli 2 kk diagnoosin jälkeen. Neljä ihmistä lopetti silloin.

Vierailija
12/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valkaistu hampaat hampilekurissa normi puhdistuksen yhteydessä. Päätin et saa hampaiden mustaaminen nyt jäädä :)

Vierailija
13/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin baarissa, mutta toukokuussa sitten menin. Seuraavana aamuna totesin, että tupakan poltto oli nyt sitte tässä. Ja niin oli. Yllättävän helposti lopettaminen sujui. Aikaisemmin olin yrittänyt monet kerrat tuloksetta.

Vierailija
14/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että oli liian kallista minun kukkarolleni. Jostain piti säästää, että saa leivän syrjästä kiinni ja lapsille vaatteet päälle.

Vierailija
15/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että olo on paljon pirteämpi/energisempi kun ei polttele.

Vierailija
16/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi tosissaan tympäsemään se kuinka tupakka orjuuttaa ihmistä.

Vierailija
17/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko omasta terveydestä, mutta lopullinen niitti oli uusi savuton puoliso; harmitti haista ja rampata yksin pihalla. Ja poltin siis 2 askia päivässä, joten ihan nopea tai helppo prosessi ei ollut. Nyt 3 vuotta savuttomana.

Vierailija
18/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus.

Vierailija
19/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus.

Vierailija
20/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatuntu + paha olo + eka lapsi tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän