Mikä sai sinut lopettamaan tupakanpolton?
Kommentit (24)
Oikeastaan mikään ei saanut lopettamaan, ajattelen asiaa ennemminkin niin ettei mulla ollut enää mitään syytä polttaa. Ja niin se on tänä päivänäkin, en polta enää ainoatakaan röökiä koska miksi mä tekisin niin :D ? Kaikki "syyt" on tekosyitä ja that's it.
Ja mä olin ennen sellainen että poltin vaan siks että pelkäsin lihoovani lopettaessani, mutta grammaakaan en lihonut vaikka en muuttanut ruokailuani ja samoihin aikoihin loppuivat työt, ja työ kuitenkin oli todella fyysistä. Tämä siis kannustimena heille jotka pelkäävät lopettamista lihoamisen takia, niin älkää turhaan :)
Innostuin juoksemisesta ja pelkäsin että vaikuttaa tuloksiin ja edistymiseen jos jatkan, vaikken säännöllisesti polttanutkaan.
Raskaus. Äidiksi tuleminen ja siitä vastuu...
Poltin noin 8 vuotta, ensin vähemmän mutta viimeiset 4 vuotta askin päivässä. Monta kertaa yritin uskotella, etten ole koukussa, mutta aina "lopetettuani" sorruin ostamaan askin. Lopulta päätin että jos ei nyt, niin koska sitten pystyn lopettamaan? Helpommaksi ei varmasti mene. Nyt vuoden polttamatta, ei tee edes mieli, säästöä yli 100 e kuussa :) iho voi hyvin, enkä edes lihonut.