Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 20v, ovatko vanhempasi koskaan yrittäneet

Vierailija
12.08.2015 |

puuttua kumppanivalintaasi? Mikä oli syy? Miten reagoit tilanteessa? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Viime suhteeni oli kyllä myrskyisä, johon äitini sitten "puuttui", juteltiin lähinnä että kannattaako suhde enää. Mutta kyllä siis ovat pitäneet kumppaneistani eivätkä ole puuttuneet niihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kumppani on ollut, enkä sitä vanhemmilleni esitellyt. Joten eivät ole.

Vierailija
4/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kasvatustoimenpiteet on tehty aikaisemmin.

Vierailija
5/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siis kyllähän äitini kontrollifriikkinä aina neuvoo millaisia miehiä kannattaa tapailla ja millaisia ei mutta tyytyväinen on ollut niihin kahteen jotka on nähnyt :) Oikeastaan nyt kun olen miettinyt niin molemmat ovat olleet luonteeltaan ja tyyliltään hyvin isäni kaltaisia :D Joten eipä ole äidillä varaa valittaakkaan. Isäni puolestaan ei suoraan sanoisi vaikka ei tykkäisikään, hän on sitä mieltä että minun elämäni, minun valintani. Paitsi tietysti jos nyt olisi joku selvästti väkivaltainen narkkari tms ääritapaus, tottakai silloin puuttuisi, ja niin toivoisinkin.

Vierailija
6/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät juurikaan. Äiti on vain kehunut valintaani, mutta isä sanoi kerran, ettei kannata mennä ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa naimisiin. Ei hän tosin tarkoittanut että poikaystävässäni olisi mitään vikaa.

Vierailija
7/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Ja tyytyväisiä ovat mieheeni. Itsehän he ovat mut kasvattaneet ja arvot mulle iskostaneet, että aika outoa olisi jos miesvalinta ei heitä miellyttäisi.

Vierailija
9/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Kuultuaan kyselivät varovasti, että onko kumppani nainen vai mies ja mistä maasta kotoisin, mutta olisivat varmaan hyväksyneet minkälaisen vastauksen tahansa.

Vierailija
10/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Mutta nykyisestä säädöstä/poikaystävästä haluaisi minun varmaan eroavan kokonaan. Se tosin johtuu siitä että hän on minulle velkaa tuloihimme nähden huomattavan summan, eikä muutenkaan ajattele minua tai tunteitani tarpeeksi äitini mielestä ja muutenkin äitini tietää poikaystäväni käyttävän hyväntahtoisuuttani ja ajoittaista sinisilmäisyyttäni hyväksi melko kierosti, eikä kukaan lastensa parasta ajatteleva vanhempi tällaista hyvällä katsoisikaan. Isäni on kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä