Mieheni pettää, mitä teen?
Elikkäs oltiin eilen istumassa iltaa kavereiden kanssa ja jossain vaiheessa piti soittaa yhteiselle kaverille miehen puhelimesta koska mulla ei ollut kaverin numeroa. Sain siis miehen puhelimen käyttöön ja soitin mutta kaveri ei vastannut. Mies oli tässä vaiheessa tupakalla parvekkeella ja minä sisällä.
Mietin sitten että katson viimeksi käytetyt sovellukset niin siellä oli Instagram ja Tinder!! Mies oli jotain päiviä aikasemmin sanonut että ei ole hajuakaan miten Insta ja Tinder toimii.. Enempää en ehtinyt katsoa kuin että Tinderissä oli viestejä naisilta ja hän oli kehunut naisia kauniiksi jne.
Olin loppuillan hiljaa asiasta ja mietin nyt että miten ottaisin asian puheeksi?! Vituttaa ja ärsyttää!
Ikää meillä molemmilla 25v ja 4v ollaan oltu yhdessä.
Kommentit (7)
Jos puhui silloin totta ja otti sitten selvää mitä nämäsovellukset ovat :D
Ei ole pettämistä nähnytkään. "Kaikki" on Tinderissä nykyään, varatut ja sinkut...
Huolestu sitten kun miehesi kysyy että onko ok että treenaan yhden naispuolisen työkaverin kanssa...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:34"]Ei ole pettämistä nähnytkään. "Kaikki" on Tinderissä nykyään, varatut ja sinkut...
Huolestu sitten kun miehesi kysyy että onko ok että treenaan yhden naispuolisen työkaverin kanssa...
[/quote]
Anteeks?
Kyllä meidän suhteessa tinder on pettämistä. Kuten myös kaikki muut treffipalstat, joista haetaan seuraa.
Näin myös kaikilla, ketä tunnen.
JSSP.