Itku :( Kutsuin kaikki tuntemani äiti-lapsi-kaverit kylään. Kukaan ei pääse tulemaan :(
Kommentit (11)
Minä olin kerran yksillä kutsuilla, joissa olimme puolisoni kanssa ainoat vieraat. Kutsuttuja oli kyllä ollut parisenkymmentä, joista osa oli luvannut tulla. Isäntäväki oli nähnyt hurjasti vaivaa kutsujen vuoksi ja tarjoiltavaa olisi ollut isommallekin porukalle. Silloin tuntui ihan älyttömän pahalta isäntäväen puolesta : /
oon vaan ihan satavarma ettei ketään kiinnosta tulla mun kutsuille.
mikään kaakattava mammapiiri, jossa keskustellaan lapsen paskan väristä jne muusta yhtä tähdellisestä, kun ei yhtään tunneta toisia.Jos taas kaikki mammat tuntevat toisensa, on asia aivan eri, kun puhuttavaa tod. näk. on muustakin kuin e.m. aiheesta. Jos monet lupasivat tulla, ja sitten eivät tulleetkaan, se on törkeää. Itse en koskaan edes lupaa kekkereihin, jotka eivät kiinnosta. Sitä en usko, että ap olisi epäsuosittu, mutta moni tahtoisi varmaan mieluummin tulla ihan vain omalla kerrallaan.
Onko sinun lapsi jotenkin rasittava? Onko teillä paskanen koti? Vaikutat kuitenkin kivalta, kun edes haluat järjestää kutsuja. Ne ei vaan jaksa. Jos pitäis olla joku syy esim. tupperit tai vaatekutsut? Tai lapsen synttärit.
Ei meillekään kävis "nyt" tai "huomenna"
Useimmat, jotka kutsuin, ovat varsin uusia kavereita, jotka eivät ole edes käyneet meillä. Varmaan eivät tule sen takia, vaan kehittelivät "muuta menoa" :(AP
Sen siitä saa kun yrittää tutustua ihmisiin. Puolitutut on just tuollaisia, keksivät jotain ihme tekosyitä ettei tarvitsisi tulla. Outoa. No, enpähän pyydä toiste.
Puolitutut sopii paljon selkeämmin tuloistaan ja tulematta jättämisistään.Ikävää kuitenkin sinulle ap. Mutta jos kaikki vähän vieraita vielä ja ehkä jokainen luuli olevansa porukassa se ainoa, joka ei vielä tunne muita, niin se saattoi arveluttaa. Yritä sinnikkäästi uudelleen.
Olis ollut kiva rauhassa tutustua sinuun. Mutta koska paikalle oli tulossa paljon muitakin, joita en edes tunne, niin en halunnut tulla.
ei ole niin ikävää jos ei tule, ja voi olla että äiti ei kehtaa tehdä ohareita jos on vain sinun ja hänen välinen juttu.
Muutama kierteli kutsua, osa sanoi, ettei pääse ja osa sanoi tulevansa, mutta eivät tulleetkaan.Hip hei, kun sillon tuntui olo suositulta :(