Mitä kodissasi tapahtuu nyt
Meillä miehen tyttä itkee sängyssä, kova migreeni, mies istuu tytön sängyn vieressä ja pitää sen otsalla märkää pyyhettä. Itse keitän tässä tytölle teetä.
Mitä teillä tapahtuu?
Kommentit (85)
Istun nurkassa pimeälasit otsalla ja pelaan tytön kanssa lasersotaa. Nyt on tauko, muttei voi koskaan tietää millon se yllättää..
Juon flunssaani rommiviinakolaa ja kuuntelen trancea. Toinen kissa makaa pahvilaatikossa romujen päällä autuaana, toinen eteisessä olevan mattokasan päällä. Odottelen, että että eksäni tulisi hakemaan kamojansa, ja lähden ehkä myöhemmin pelaamaan jalkapalloa kavereiden kanssa.
Mä istun sohvalla, tuleva vaimo nukahti mun syliin ja kohta varmaan kannan sen sänkyyn nukkumaan. Rankka päivä molemmilla.
Mies ja poika pelaa lautapeliä, nuorin nukku ja tytär kiukuttelee huoneessaan
Sängyssä valmiina nukkumaan. Lapset valvottavat öisin, joten yritän ehtiä nukahtaa, ennen kuin huuto taas alkaa.
Tyytyväistä nukkumis tuhinaa pojan huoneesta, mies suihkussa, itse tein miehelleni ja mulle pastaa ja viritän läppäriä telkkariin kiinni. Meinataan kattoa jotain kivaa netflixistä :) meillä on molemmilla loppuviikko vapaata, niin hieman saa valvoa myöhempään omalla luvalla
Mä katselen uutisia ja lapset touhuaa huoneissaan. Valmistautuvat huomiseen ekaan koulupäivään. Mies töissä, tulee vasta huomenna kun me jo koulussa ja töissä
Mies on jo sängyssä lukemassa, kohta nukahtaa varmasti. Minä palstailen ja toisella silmällä katselen telkkaria. Mulla huomenna vapaapäivä, voin valvoa:). Normaalisti mullakin ( ja miehellä) herätys 05.
Ei niin mitään käryä.. Olen matkoilla :)
Tyttö nukkuu sängyssään ja minä istun keittiön pöydän ääressä selailemassa av-palstaa ja katselemassa Sons of Anarchya sekä syömässä suolattuja, paahdettuja cashew-pähkinöitä :)
Mä röhnötän sohvalla. Lapset nukkuu. Mies golf-kentällä.
Istun t-paidassa sohvalla selaamassa av:ta, miettien että pitäisi jaksaa kauppaan raahautua hakemaan aamupalatarpeita, jotka pääsivät tänään loppumaan. Odottelen miestä töistä, pohdin pitäiskö sille joku herkku iltapala väsätä.
Meillä yksi kellii rahin päällä, toinen sohvalla, ja kolmas tunnelissaan. Vain yksi meistä on ihminen, arvaattekohan kuka... :)
Mää istuksin terassilla. Äsken luin kirjaa, nyt hetken tätä palstaa, kahvikuppi mukana. Mies on hakemassa jotakin vaatteita omalta asunnoltaan. Terassilta näkyy viereiseen leikkipuistoon jossa loikkii pupuja.
Saunan jälkeen sohvalla, palstailen ja katson telkkaria samalla. Lapset menossa isänsä kanssa saunaan kohta, tulivat vasta kotiin harrastuksistaan.
Makoilen sohvalla, juon olutta ja katson telkkaria. Mies on töissä. Hiljaista ja masentaa tuo hämärtyvä ilta. :(
Lapset 4v ja 6v nukkuvat. Mies katsoo Supernaturalia ja minä istun tässä.
Vaimo ja kaksi vanhempaa lasta nukkuu, kaksi ny oo rinta katsoo risto päppääjää . Itse katselen täältä missä menee se parka on ilmapallojuttu
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:03"]Vaimo ja kaksi vanhempaa lasta nukkuu, kaksi ny oo rinta katsoo risto päppääjää . Itse katselen täältä missä menee se parka on ilmapallojuttu
[/quote] siis PARKANON
Mies nukuttaa pikkusia, poika pelaa, tyttö teki iltapalaa, kastelin kukkia ja mietin otanko kirjan ja lasin viiniä ja menen keinuun lukemaan kirjaa...juopottelemaan ;-)