Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kodissasi tapahtuu nyt

Vierailija
12.08.2015 |

Meillä miehen tyttä itkee sängyssä, kova migreeni, mies istuu tytön sängyn vieressä ja pitää sen otsalla märkää pyyhettä. Itse keitän tässä tytölle teetä.

Mitä teillä tapahtuu?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukuttaa pikkusia, poika pelaa, tyttö teki iltapalaa, kastelin kukkia ja mietin otanko kirjan ja lasin viiniä ja menen keinuun lukemaan kirjaa...juopottelemaan ;-)

Vierailija
42/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun nurkassa pimeälasit otsalla ja pelaan tytön kanssa lasersotaa. Nyt on tauko, muttei voi koskaan tietää millon se yllättää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon flunssaani rommiviinakolaa ja kuuntelen trancea. Toinen kissa makaa pahvilaatikossa romujen päällä autuaana, toinen eteisessä olevan mattokasan päällä. Odottelen, että että eksäni tulisi hakemaan kamojansa, ja lähden ehkä myöhemmin pelaamaan jalkapalloa kavereiden kanssa. 

Vierailija
44/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun sohvalla, tuleva vaimo nukahti mun syliin ja kohta varmaan kannan sen sänkyyn nukkumaan. Rankka päivä molemmilla.

Vierailija
45/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika pelaa lautapeliä, nuorin nukku ja tytär kiukuttelee huoneessaan

Vierailija
46/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä valmiina nukkumaan. Lapset valvottavat öisin, joten yritän ehtiä nukahtaa, ennen kuin huuto taas alkaa.

Vierailija
47/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväistä nukkumis tuhinaa pojan huoneesta, mies suihkussa, itse tein miehelleni ja mulle pastaa ja viritän läppäriä telkkariin kiinni. Meinataan kattoa jotain kivaa netflixistä :) meillä on molemmilla loppuviikko vapaata, niin hieman saa valvoa myöhempään omalla luvalla

Vierailija
48/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen uutisia ja lapset touhuaa huoneissaan. Valmistautuvat huomiseen ekaan koulupäivään. Mies töissä, tulee vasta huomenna kun me jo koulussa ja töissä

Vierailija
49/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo sängyssä lukemassa, kohta nukahtaa varmasti. Minä palstailen ja toisella silmällä katselen telkkaria. Mulla huomenna vapaapäivä, voin valvoa:). Normaalisti mullakin ( ja miehellä) herätys 05.

Vierailija
50/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään käryä.. Olen matkoilla :)

Vierailija
51/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu sängyssään ja minä istun keittiön pöydän ääressä selailemassa av-palstaa ja katselemassa Sons of Anarchya sekä syömässä suolattuja, paahdettuja cashew-pähkinöitä :)

Vierailija
52/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä röhnötän sohvalla. Lapset nukkuu. Mies golf-kentällä.

Vierailija
53/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun t-paidassa sohvalla selaamassa av:ta, miettien että pitäisi jaksaa kauppaan raahautua hakemaan aamupalatarpeita, jotka pääsivät tänään loppumaan. Odottelen miestä töistä, pohdin pitäiskö sille joku herkku iltapala väsätä. 

Vierailija
54/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi kellii rahin päällä, toinen sohvalla, ja kolmas tunnelissaan. Vain yksi meistä on ihminen, arvaattekohan kuka... :)

Vierailija
55/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää istuksin terassilla. Äsken luin kirjaa, nyt hetken tätä palstaa, kahvikuppi mukana. Mies on hakemassa jotakin vaatteita omalta asunnoltaan. Terassilta näkyy viereiseen leikkipuistoon jossa loikkii pupuja.

Vierailija
56/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen sohvalla, palstailen ja katson telkkaria samalla. Lapset menossa isänsä kanssa saunaan kohta, tulivat vasta kotiin harrastuksistaan.

Vierailija
57/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sohvalla, juon olutta ja katson telkkaria. Mies on töissä. Hiljaista ja masentaa tuo hämärtyvä ilta. :(

Vierailija
58/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4v ja 6v nukkuvat. Mies katsoo Supernaturalia ja minä istun tässä.

Vierailija
59/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja kaksi vanhempaa lasta nukkuu, kaksi ny oo rinta katsoo risto päppääjää . Itse katselen täältä missä menee se parka on ilmapallojuttu

Vierailija
60/85 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:03"]Vaimo ja kaksi vanhempaa lasta nukkuu, kaksi ny oo rinta katsoo risto päppääjää . Itse katselen täältä missä menee se parka on ilmapallojuttu
[/quote] siis PARKANON

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan