Mitä kodissasi tapahtuu nyt
Meillä miehen tyttä itkee sängyssä, kova migreeni, mies istuu tytön sängyn vieressä ja pitää sen otsalla märkää pyyhettä. Itse keitän tässä tytölle teetä.
Mitä teillä tapahtuu?
Kommentit (85)
Makaan sängyssä ja luen av:ta. Koira nukkuu jalkopäässä. That's about it. :)
Ukko juo olutta ja itse laitoin juuri pakastepitsan uuniin ja kieli pitkällä odottelen sen valmistumista, istun uunin edessä ja luen av:ta tabletilla.
Katsoin Boardwalk Empireä, nyt tissuttelen ja selailen palstaa. Huomenna viikon ainut vp :)
Ukko kuorsaa kyljessä kiinni, toinen kisu nukkuu sängyn vieressä lattialla ja toinen luultavasti eteisen kaapissa. Itse vielä hetken surffailen netissä puhelimella.
Kirraan nahkarusettia kepeksieni ympärille ja vaimoni on laittamassa nahka-asua päälleen. Valmistaudutaan viikottaista ilonhetkeä vaeten. 15. min. päästä pitäisi treffi kumppnaeidemme tulla
Juon tässä siideriä ja selailen av-palstaa. Ikkunasta tulee sisälle raikasta ilmaa.
Mies kattoo töllöä, itse valkkaan vaatteita töihin. Koira juoksee ympyrää ja heiluttaa häntäänsä.
Voi miten kurjaa, itselläkin migi. Toipumisia.
Mies meni lenkkibastuun, minä laitoin juuri mustikkapiirakan uuniin ja katson videokirjastosta jotain katsottavaa meille
Vein äsken lapsen nukkumaan, koira luuli kuulevansa jotain ääniä ja vähän puhisi, mies meni säätämään tietokonetta yläkertaan ja mä istahdin palstailemaan.
Mietin jaksaisinko mennä laskemaan kissan sisälle ja tehdä sitten pekonikanttarellimunakkaan.
t. sinkkumies
Hiljasta on. Mies meni harrastuksiin ja itse makoilen sohvalla ja silittelen kasvavaa vatsakumpua <3
Voi :( voimia tytölle, itsellä loppui tänään 4 päivän migreeni. Aika kenkku juttu tuo päänsärky.
Mutta niin, makaan sängyllä ja selaan tablettia, mies lukee kirjaa ja poika venyttelee.
Mies lämmittää saunaa ja mä vaihdoin pinnasänkyyn petivaatteet. Tyttärentytär tulee yökylään.
Mitäs meillä. Minä olen tässä koneella vähän aikaa ja pian olen menossa laittamaan pesukoneen päälle. Miehellä on kirjoitushommia omalla koneellaan ja kuuntelee samalla Spotifystä musiikkia, kuulen sen juuri ja juuri. Kymmenen minuuttia sitten mies kävi laittamassa Pointlessin BBC Britiltä tallennukseen ja vaihdettiin samalla muutama sana. Aurinko paistaa, pakko pitää verhot kiinni. Taidanpa avata juurikin pian parvekkeen oven, jotta hiukan tulisi tuulahdusta sisään, kun on niin kuuma ja raskas hengittää.
Minä katselen telkkaria ja selaan av:ta koira vieressäni sohvalla. Mies keittää kahvia ja tekee uunileipiä keittiössä. 13v tytär on huoneessaan ja luultavasti surffailee netissä ja valitsee huomisen koulupäivän vaatteita, tuli juuri lenkiltä ja suihkusta. 15v tytär on treeneissä.
Pyykinpesukone pyörii, mies katselee jotain videoa tietokoneellaan ja minä makaan sängyllä ja selailen nettiä puhelimella.
Selaan nettiä puhelimella sohvalla.
Vieressä koira jolla possu pehmolelu suussa odottaen että joku jaksaisi leikkiä vielä.
Sohvan toisessa nurkassa mies katsoo telkkaria 2v kainalossa joka valmistautuu nukkumaan menemiseen kuuntelemalla miehen älypuhelimesta saku sammakkoa repeatilla..
Joku kanava auki, äänettömällä tv. Netti auki ,vauva-palsta ja eput soi. Mietin erästä ihmistä. Ja olen yksin (-äinen).
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:34"]
Tyytyväistä nukkumis tuhinaa pojan huoneesta, mies suihkussa, itse tein miehelleni ja mulle pastaa ja viritän läppäriä telkkariin kiinni. Meinataan kattoa jotain kivaa netflixistä :) meillä on molemmilla loppuviikko vapaata, niin hieman saa valvoa myöhempään omalla luvalla
[/quote]
Mikä tuo netflix on?
[/quote]
Up!