Mitä kodissasi tapahtuu nyt
Meillä miehen tyttä itkee sängyssä, kova migreeni, mies istuu tytön sängyn vieressä ja pitää sen otsalla märkää pyyhettä. Itse keitän tässä tytölle teetä.
Mitä teillä tapahtuu?
Kommentit (85)
Istuskelen löhötuolissa, juon kahvia ja luen puhelimella tätä palstaa. Miehen pikkuveli(13v) kiljuu ja ulisee viereisellä sohvalla sekä nauraa jollekin tabletin pelille. Anoppi pelaa läppärillä candy crush saagaa....tuskailusta päätellen :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:05"]Istuskelen löhötuolissa, juon kahvia ja luen puhelimella tätä palstaa. Miehen pikkuveli(13v) kiljuu ja ulisee viereisellä sohvalla sekä nauraa jollekin tabletin pelille. Anoppi pelaa läppärillä candy crush saagaa....tuskailusta päätellen :D
[/quote]
Oho, ei siis minun kodissani. Miehen ja mun kodissa on kai aika hiljaista nyt.... :--D
Mies on työreissussa, joten olen lasten kanssa kotosalla. Teiniikäiset tytöt lakkaavat keittiössä toistensa kynsiä. Poika katsoo sohvalla tallennukselta eilistä Barcelonan peliä. Minä luin sähköposteja ja eksyin vilkaisemaan tätä palstaa.
Maataan sohvalla jalat vastakkain ja roikutaan puhemililla netissä. Tvssä hyvät ja huonot uutiset... Bläääääääh Koneessa puhtaat pyykit,pitäs laittaa kuivumaan ja mennä suihkuun,pestä hampaat ja sit nukkumaan
Lapset nukkuvat huoneessaan, kissat mölöttää lattialla kun suuttuivat kun ei huutamalla saanutkaan ruokaa. Mies tulee kohta töistä ja pienen iltapalan jälkeen mennään nukkumaan.
En jaksa siivota tai muuta kun tiedän, että aamulla on aikaa rauhassa ja pirteänä
Maataan miehen kanssa sängyssä, eri laidoilla. 'Riideltiin" ja nyt on mykkäkoulua, eli hiljaista on.
Oon herännyt viideltä,ollut töissä ja siivonnut.vähän tässä sohvalla surffailen ja meinaan nukahtaa.Poika pelailee ja tekee iltapalaa.Mies moottoripyöräporukan viikkoajelulla,kohta tulee.Ihan hiljaista ja upea iltataivas ikkunasta näkyy...
Jos tätä pikkukopperoa voi kodiksi kutsua niin minä makaan sohvalla, mies on suihkussa ja hoilaa jotain biisiä. Kohta varmaan meen nukkumaan kun pitää herätä jo kahdelta yöllä :P jaiks
Taapero nukkuu ja mä koomailen sohvalla tv:n ja av: n parissa. Kohta hammaspesulle ja nukkumaan.
Syön pähkinöitä, välillä heitän miehelle sohvan toiseen laitaan ja se ottaa sen näppärästi suuhun. Suunnitellaan häitä tableteilla ja meillä on vierasongelma. Yhteensä 500 ihmistä. VIISSATAA?!
Makoilen saunan jälkeen pyyhe päässä kylpytakissa sängyllä. Nuorin nukkuu vieressä. Teinit vielä saunoo. Ulkona kaunis ilta, ikkuna on auki. Kohta pitäs nousta pukemaan yökkärit ja käydä ripustamassa pyykit koneesta kuivumaan. Mehu-maijan tyhjennys marjamössöstä jää nyt huomiselle, ei jaksa. Mehut pullotin pakastuspulloihin ennen saunaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:30"]Syön pähkinöitä, välillä heitän miehelle sohvan toiseen laitaan ja se ottaa sen näppärästi suuhun. Suunnitellaan häitä tableteilla ja meillä on vierasongelma. Yhteensä 500 ihmistä. VIISSATAA?!
[/quote]aikamoinen suu kun sohva mahtuu:D
mä istun tietsikalla ja itken (suru-uutinen)
kuopus nukkuu
isot pojat ja mies katsovat telkkaria
koirat nukkuvat
Minä katson Suomen huutokauppakeisaria, mies ja teini syö tuossa vieressä pizzaa. Ihan kohta nukkumaan..=)
Selailen palstaa ja juuri kaadoin itselleni lasillisen punaviiniä. Sen kaveriksi pari lämmintä kinkku-juustovoileipää ja viinirypäleitä iltapalaksi. Lapsi on isällään, joten nautin koti-illasta itsekseni.Kissa riehuu leluhiiren kanssa ja toinen kissa nukkuu sohvalla. Pian nukkumaan ja huomenna töihin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:30"]Syön pähkinöitä, välillä heitän miehelle sohvan toiseen laitaan ja se ottaa sen näppärästi suuhun. Suunnitellaan häitä tableteilla ja meillä on vierasongelma. Yhteensä 500 ihmistä. VIISSATAA?!
[/quote]aikamoinen suu kun sohva mahtuu:D
[/quote]
Hahah. Ihme kyllä, en nauranut vaikka yleensä räkätän tälläsille ihan täysillä.
Lapset - alakoululaiset - nukkuvat, mies surffaa netissä ja selvittää jotain lakijuttua kaverilleen. Itse yritän opiskella, mutta motivaatio nollassa. Kuuntelen sadetta ja haluaisin mennä kuistille kahvittelemaan tutkielman teon sijaan. Arki painaa..
Äsken tultiin miehen kanssa suihkusta (sitä ennen seksiä;)). Löhötään sohvalla, syödään pientä iltapalaa ja nauretaan Hyvät ja huonot uutiset- ohjelman jutuille :) Laitoin kynttilöitä palamaan. Koti on siisti ja ikkunasta näkyy aivan ihana iltataivas <3 Huomenna taas aikainen herätys ja molemmilla pitkä työpäivä edessä. Perusarkea :)
Katson digiboxilta leffaa selaan samalla av nautin kattotuulettimen tuomasta viileästä ilmasta, kärsin pienoisesta närästyksestä ku ei jaksa mennä hakemaan rennietä.. odotan kolmatta rv28.. yksi pojista kylvyssä toinen kerää n.1000000 legoa huoneessa lattialta menee kohta suihkuun, sen jälkeen minäkin menen pesulle.. mies on kesäliiga pelissä rusalla..
Täällä on tosi hiljaista (olisi aika outoa elämöidä yksinään). Plärään USA:n Netflix-valikoimaa parhaillaan! <3