Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
Jos ottaa Ruutu plussan mainoksilla, niin missä ne mainokset näkyy?
Tuleeko kesken lähetyksen mainostauko, vai onko siinä koko ajan jossain ruudun ala/ylä-reunassa mainostekstejä tms.?
Kiitos!
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on naisellinen ja menisi täysin naisesta jos ei tietäisi sen olevan trans. Kyllä mä haluan naisen kellä on pi*lu koska haluan harrastaa seksiä myös joten en alkais Sofian kanssa seurustelemaan mutta muuten kyllä kelpais hyvin se.
Kummallinen maku jengillä kun tuollainen luuviulu kumitisseillä kiinnostaa.
Onhan talossa läskejä tanttoja ja mustaakin hipiää, jos ovat enemmän mieleesi. Älä makuasioista huoli.
No eikös transnainen ja nainen tarkoita eri asioita. Niin ei tarvitse oikeiden naisten loukkaantua.
Kaikki kummallinen kiehtoo, normaali on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa Ruutu plussan mainoksilla, niin missä ne mainokset näkyy?
Tuleeko kesken lähetyksen mainostauko, vai onko siinä koko ajan jossain ruudun ala/ylä-reunassa mainostekstejä tms.?
Kiitos!
Käsittääkseni ainakin aina kun aloitat katsomisen tai vaihdat vaikka kameraa tulee mainoksia.
Itselläni ilman. Ei se 3 euroa niin paljon ole.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on naisellinen ja menisi täysin naisesta jos ei tietäisi sen olevan trans. Kyllä mä haluan naisen kellä on pi*lu koska haluan harrastaa seksiä myös joten en alkais Sofian kanssa seurustelemaan mutta muuten kyllä kelpais hyvin se.
Kummallinen maku jengillä kun tuollainen luuviulu kumitisseillä kiinnostaa.
Onhan talossa läskejä tanttoja ja mustaakin hipiää, jos ovat enemmän mieleesi. Älä makuasioista huoli.
Kyllähän tuo tumma neito on kropaltaan täysin ylivoimainen muihin naisiin verrattuna. Tuosta Sohvista ei oikein osaa sanoa muuta kuin hyvä korkeushyppääjä siitä tulisi kunnon valmennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat, rumat ja läskit palstamammat taas joukolla pilkkaa kaunista ja nuorta transnaista. Kuinka yllättävää. Menkää lenkille.
Mieluummin "ruma ja läski" oikea nainen, kuin pippeliä luiden väliin teippaava kakkareikää myyvä muovinen miesraasu.
Et ole yhtään sen "oikeampi" nainen kuin Sofiakaan. Todennäköisesti epäviehättävämpi kyllä ja kuvittelet "oikeaksi" naiseksi syntymisen tekevän itsestäsi jotenkin paremman arvon transfoobikko. Ei se tee. T. Eri
😂 Totta kai olen oikeampi nainen, koska olen nainen, "sofia" on mies. MIES.
Mies ei ole nainen. Toki "sofia" saa ihan rauhassa pakkeloida ja käyttää epämukavia kenkiä, ei se hänestä naista tee, pukeutuminen ei liity oikeasti sukupuoleen mitenkään.
Niin olenkin transfoobikko, en voi sietää miehiä jotka pilkkaavat naisia, kutsumalla itseään naisiksi.Jos kerran sukupuolella ja pukeutumisella ei ole mitään yhteksiä, sinusta on sitten ihan ok että miehet ovat mekoissa?🤔
Olen eri nainen, mutta joo, miksei olisi ok? Kukin tehköön kuten lystää, mutta turha yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat, rumat ja läskit palstamammat taas joukolla pilkkaa kaunista ja nuorta transnaista. Kuinka yllättävää. Menkää lenkille.
Mieluummin "ruma ja läski" oikea nainen, kuin pippeliä luiden väliin teippaava kakkareikää myyvä muovinen miesraasu.
Heh mutta toi Sofia olisi sulle menny täysin naisesta ellei se itse olisi kertonut että se on trans :D Joten mitä sä valitat siinä?
Nykyään melkein menee biologisesta naisesta, ennen kasvoleikkausta ei.
No ei mene kyllä naisestayhtään millään leikksuksilla.
Pitäs syntyä uudestaan että olis toivoakaan.
Miksei noi vaan ole rehellisesti miehinä mitä ovat, pitääkö leikkiä ja valehdellä olevansa nainen, kun kaikki tietää ettei ole.
En ymmärrä noiden ihmisten takapajuisia sukupuolikäsityksiä, ettei muka miehenä voi bimboilla. Hyvinhän se miehiltäkin sujuu, käyttäis tuo "sofiakin" vain oikeeta nimeään.
Sofiasta voi olla montaa mieltä, mutta ihan kohteliaalta se vaikutti, esitteli huoneitakin tuleville asukkaille. Ella toki tulee mieleen, mutta Sofia on ehkä parempi käytöksinen. Ja se jos minusta on tärkein ominaisuus ihmisessä, oli kyseinen ihminen sitten mitä tahansa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Sofiassa nyt niin ärsyttää? Eihän se ole ollut talossakaan edes vuorokautta ja vielä vähemmän osallistuu tähän keskusteluun. Taitaa mammoja alitajuisesti kaihertaa ajatuskin siitä, että oma mies voi himoita kauniita transnaisia. :D
Sehän on omien sanojensakin mukaan mielenterveysongelmainen.
Ei kovin haluttava ainesta siis.
Niin on suurin osa suomalaisista luomunaisistakin ja femakoista 90% syö mielisairauslääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
No eikös transnainen ja nainen tarkoita eri asioita. Niin ei tarvitse oikeiden naisten loukkaantua.
Kunhan eivät tule väittämään, että ovat naisia ja loukkaantuvat kun käytetään termiä trans. Yksikään mies ei voi ymmärtää millaista on olla nainen. Aivan kuin sinä et voi ymmärtää millaista on olla västäräkki.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mulle transnainen ja nainen eroaa siten että nainen kykenee tulemaan raskaaksi ja naisella on naisen sukupuolielin mutta muuta eroavaisuutta niillä ei ole. Transnainen näyttää naiselle ja ulkoisesti sitä ei tiedä onko transnainen vai nainen.
Niin täällä olevilla palstalaisilla ei ole mitään ongelmaa mielenterveys asioissa koskaan ollutkaan. :D Aika ilkeää muuten sellaisella pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Eilisestä esittelyvideosta
katsoin,että Ella kakkonen. Tosin vaikuttaa Sofia ainakin vielä mukavammalta.
Sitä en tajua miksi nämä Suomen "tunnetut" transnaiset ovat samasta muotista (liekö samat kirurgit). Eli Ella,Jade ja nyt tämä Sofia. Todella saman näköisiä. Jostain syystä tuo överi bimbo -lookki.
Mutta joo.. tylsä tehtävä.
Saisi vähän tapahtua jotain.
Bimbo-lookki on parasta ja himottavinta transuilla ja miksei normieukoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan eivät tule väittämään, että ovat naisia ja loukkaantuvat kun käytetään termiä trans. Yksikään mies ei voi ymmärtää millaista on olla nainen. Aivan kuin sinä et voi ymmärtää millaista on olla västäräkki.
Ellei sitten syntyessä ole tullut naisen aivot ja miehen keho🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yhtään sen "oikeampi" nainen kuin Sofiakaan. Todennäköisesti epäviehättävämpi kyllä ja kuvittelet "oikeaksi" naiseksi syntymisen tekevän itsestäsi jotenkin paremman arvon transfoobikko. Ei se tee. T. Eri
Mies ei ole nainen. Toki "sofia" saa ihan rauhassa pakkeloida ja käyttää epämukavia kenkiä, ei se hänestä naista tee, pukeutuminen ei liity oikeasti sukupuoleen mitenkään.
Niin olenkin transfoobikko, en voi sietää miehiä jotka pilkkaavat naisia, kutsumalla itseään naisiksi.Jos kerran sukupuolella ja pukeutumisella ei ole mitään yhteksiä, sinusta on sitten ihan ok että miehet ovat mekoissa?🤔
Aavikoilla kamelikaravaaneilla on mekkomiehiä ja pikkasen muuallakin.
Miehille kuulemma saa nykyään jopa kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm mulle transnainen ja nainen eroaa siten että nainen kykenee tulemaan raskaaksi ja naisella on naisen sukupuolielin mutta muuta eroavaisuutta niillä ei ole. Transnainen näyttää naiselle ja ulkoisesti sitä ei tiedä onko transnainen vai nainen.
Tämä! Olen itse heteromies ja itse ajattelen samalla tavalla.
Transnainen ja nainen näyttää samalle eli ulkoisesti ne ei eroa toisistaan millään tapaa, eli sen takia on suotavaa että transnaiset kertovat olevansa trans ettei tule sitten yllätyksiä kenellekkään jos vaikka päätyy sänkyyn koska siinä on aika moni mies pettynyt kun sillä naisella onkin penis.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin transfoobikko, en voi sietää miehiä jotka pilkkaavat naisia, kutsumalla itseään naisiksi.Hyvä että myönsit. Sofia on transnainen ulisit mitä tahansa. Kannattaa ihan yleissivistyksen vuoksi opetella transseksuaalin ja transvestiitin ero, ettet nolaa itseäsi tietämättömyydelläsi oli mikä foobikko hyvänsä. Nuo on kyllä opetettu viimeistään lukiossa, jos olet niin pitkälle ikinä opiskellut.
Ei transnaisissa ja transvestiiteissa mitään eroa ole, molemmat ovat miehiä, jotka kuvittelevat meikkileikeillä muuttuneensa naisiksi.
Ja jokainen oikeasti suvaitsevainen sallii meikkaamisen ja hameet miehille, ei ne ole nsiseutta, vaan vaatteita.
Jokainen "sofia" ja "ellä" voi pukeutua miten haluaa, minua vaivaa se, että nämä miehet vaativat päösyä naisten tiloihin ja kutsuvat itseään naisiksi, se on sairasta ja typerää naispilkkaa, naiskateutta, - vihaa. Näistä monet jopa feikkaavat saavansa menkat. Eetukin viime vuoden BB:sssa valitteli menkkasärkyjään. Lievästi sanoen pelottavaa porukkaa nää miesbimbot.
Hyvä että myönsit. Sofia on transnainen ulisit mitä tahansa. Kannattaa ihan yleissivistyksen vuoksi opetella transseksuaalin ja transvestiitin ero, ettet nolaa itseäsi tietämättömyydelläsi oli mikä foobikko hyvänsä. Nuo on kyllä opetettu viimeistään lukiossa, jos olet niin pitkälle ikinä opiskellut.