Käyttekö suihkussa sen jälkeen kun olette kotona tehneet suuremman siivouksen?
Siis esim. lattioiden pesun ja kylppärin perusteellisen jynssäämisen.
Kommentit (12)
Käyn, minulla tulee kauhea hiki ja muutenkin likainen olo isommin siivotessa, etenkin jos päälle roiskuu kaikenlaista.
En tietenkään halua liata sitä juuri pesemääni kylppäriä
En ole koskaan tehnyt kyseisiä siivoustoimenpiteitä, joten en osaa vastata.
Käyn, koska tulee hiki siivotessa ja koska vaihdan lakanat yms. myös, niin kiva mennä itsekin suihkunraikkaana puhtaisiin petivaatteisiin illalla nukkumaan.
Käyn aina suikussa jos teen jotain hikistä hommaa. En tykkä yhtään olla hikisenä pitkään.
Imurointi tulee aina ajoittaa siihen "juuri ennen suihkua".
Siivousrutiineihini ei kyllä kuulu suihkureissu välittömästi homman valmistuttua. No ehkä kesähelteellä, mutta ei siivouksessa muuten tule hiki.
Silloin kun pesen suihkun, olen muutenkin menossa sinne, eli illalla viimeiseksi.
Käyn siis suihkussa joka ilta, mutta siivoaminen osuu yleensä aamuun tai aamupäivään.
Vierailija kirjoitti:
Imurointi tulee aina ajoittaa siihen "juuri ennen suihkua".
Sannakin käy aina ihan kuumana imuroidessaan, ei taida pelkkä kylmä suihku riitää.
Samana iltana riittää, ellei nyt ihan poikkeuksellisen likaiseksi ole tullut siivotessa.
Tietysti. Hikihän hommassa tulee. Ja kylppärin ja saunan pesu on mäkää hommaa. Olen usein alkkareissa ja t-paidassa rantasandaalit jalassa ja lopputuloksena olen aivan suihkukunnossa. Mukavahan siihen vastapestyyn suihkuun on mennä itsekin peseytymään.
Käyn.