Kriisin vaikutus seksielämään?
Kommentit (8)
En ole paritellut neljään vuoteen.
N30
Tutkimusten mukaan naiset alkaa antamaan pillua oikein olan takaa. Ja vastustajalle varsinkin.
Tulee sellainen mitä tekisit jos kuolisit huomenna-moodi päälle kun elämästä yhtäkkiä tulee riskialtista.
Sellainen voi vaikuttaa pitkään, jos oot suhteessa sun pitää huomioida kumppani jos hän ei halua seksiä ei saa painostaa siihen.
Järkyttynyt suomalaisten pervoilusta ja pervojen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset alkaa antamaan pillua oikein olan takaa. Ja vastustajalle varsinkin.
Tulee sellainen mitä tekisit jos kuolisit huomenna-moodi päälle kun elämästä yhtäkkiä tulee riskialtista.
Hahhaa ja se oli koko sodan tarkoitus. Kyllä joku nyt psykoloi olan takaa.
Mun mies on aika herkkä stressille siten, että ei pysty seksiin jos on stressiä (yleensä työ). Ei kyllä asialla vaivaaminen auta yhtään, sitten vaan olen liian vähällä seksillä. Meillä kuitenkin maximi ollut 3 viikkoa välissä, useammin 1 tai 2 viikoa. Sen 3 viikon kohdalla mä kyllä ilmaisen, että alkaa riittää, että ei nyt saaatana ihan kuukautta voi ilman seksiä elää terve ihminen. Mieskin kyllä ryhdistäytyy sitten ja ihmettelee aina, että kylläpä auttoi siinä stressissäkin. Tosi ärsyttävä kuvio kyllä, itselle ihan selvä asia, että tietenkin auttaa! Prkl... mut yleensä on kuitenkin se 1-2 krt viikossa ja muutakin läheisyyttä normaalisti. 2-3 krt kävisi mulle paremmin, mut miehellä vähän itseluottamusongelmia ja työpaineita eikä niihin varmaan mitkään erouhkailut auttaisi. Mieluiten kuitenkin mieheni kanssa harrastan. Oon kyllä sanknut, että jos vaihtareissa mulla loppuu halut niin hänenkin on parempi olla mukisematta vähemmällä, on se ansainnut ja näin on sovittu.
Ni mihin seksielämään, no eipä juuri kuule mitenkään