Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-24-vuotiaat naiset ovat siitä suloisia, kun

Vierailija
12.08.2015 |

tekevät kaiken mitä mies keksii pyytää tai haluta. Eivät kyseenalaista. ;) 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sellainen minäkin olin. Valitettavasti tunnistan saman piirteen vieläkin toisinaan, en onneksi niin usien,  näin keski-ikäisenä. Onneksi minulla on nykyään mies, joka ei käytä tilannetta hyväkseen.

Vierailija
2/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tee. Feminismi on pilannut meidän nuoret ja vanhat naiset.
T. Lassukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyseenalaistan kaiken jopa liiallisuuksiin saakka. t. nainen 20 v

Vierailija
4/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Olen kai hypännyt tuon iän ohi.

Vierailija
5/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:46"]

[/quote]

Harmi kun et keksi mitään muuta suloista toisista ihmisistä. Oletkohan jotenkin tunnevammainen.

Vierailija
6/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa. :D en kai sitten ole ollut 20-24v.
N24

Vierailija
7/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö taas näihin Ikiksen juttuihin. Näitä tulee 10 päivässä, täyttävät vain etusivua.

Vierailija
8/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se menee juuri toisin päin. Nuoret naiset tietävät, että heillä on varaa mistä valita. Sen takia he harvoin sietävät paskaa kohtelua, vaan vaihtavat suoraan parempaan mieheen. Vanhemmat naiset taas tietävät, että markkina-arvo on laskenut, joten pitää vain jaksaa katsoa vähän sormien läpi miehen toilailuja. Sama pätee muuten myös toisinpäin, eli nuoret miehet ja vanhat miehet.

Vierailija
9/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua ap:llä. Saanetko minkäänlaista naista. ..

Vierailija
10/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]

Itse asiassa se menee juuri toisin päin. Nuoret naiset tietävät, että heillä on varaa mistä valita. Sen takia he harvoin sietävät paskaa kohtelua, vaan vaihtavat suoraan parempaan mieheen. Vanhemmat naiset taas tietävät, että markkina-arvo on laskenut, joten pitää vain jaksaa katsoa vähän sormien läpi miehen toilailuja. Sama pätee muuten myös toisinpäin, eli nuoret miehet ja vanhat miehet.

[/quote]

minusta se menee juuri niin päin kuin ap sanoo. Sen takia keski-ikäiset miehet kuolaavat nuorten perään. Ei iän takia, vaan sen takia, etteivät he yleensä kyseenalaista. Ja sen takia sanotaan, että keski-ikäiset naiset ovat äreitä, eli he eivät niele kaikkea.

harva keski-ikäinen itkee, että mies käyttää yyväksi tai kohtelee huonosti. Eli harvoi keski-ikäisenä sellaiseen suhteeseen ajaudutaan. Kyllä ne ovat niitä nuoria.

Vierailija
11/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:46"]

[/quote]

Harmi kun et keksi mitään muuta suloista toisista ihmisistä. Oletkohan jotenkin tunnevammainen.
[/quote]

Se on burgeri.

Vierailija
12/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]

[/quote]

minusta se menee juuri niin päin kuin ap sanoo. Sen takia keski-ikäiset miehet kuolaavat nuorten perään. Ei iän takia, vaan sen takia, etteivät he yleensä kyseenalaista. Ja sen takia sanotaan, että keski-ikäiset naiset ovat äreitä, eli he eivät niele kaikkea.

harva keski-ikäinen itkee, että mies käyttää yyväksi tai kohtelee huonosti. Eli harvoi keski-ikäisenä sellaiseen suhteeseen ajaudutaan. Kyllä ne ovat niitä nuoria.
[/quote]

Jos nuoret naiset ei kerran kyseenalaista mitään niin miksi suurinosa vanhoista miehistä saa vain haaveilla heistä?

Vierailija
13/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että vähän nuorempina, 18-22 vuotiaat naisenalut tekevät melkein mitä mies haluaa kun osaa vetää oikeista naruista. Sen takia noita tulikin kaadettua iso nippu aikoinaan...

Vierailija
14/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"] Itse asiassa se menee juuri toisin päin. Nuoret naiset tietävät, että heillä on varaa mistä valita. Sen takia he harvoin sietävät paskaa kohtelua, vaan vaihtavat suoraan parempaan mieheen. Vanhemmat naiset taas tietävät, että markkina-arvo on laskenut, joten pitää vain jaksaa katsoa vähän sormien läpi miehen toilailuja. Sama pätee muuten myös toisinpäin, eli nuoret miehet ja vanhat miehet. [/quote] minusta se menee juuri niin päin kuin ap sanoo. Sen takia keski-ikäiset miehet kuolaavat nuorten perään. Ei iän takia, vaan sen takia, etteivät he yleensä kyseenalaista. Ja sen takia sanotaan, että keski-ikäiset naiset ovat äreitä, eli he eivät niele kaikkea. harva keski-ikäinen itkee, että mies käyttää yyväksi tai kohtelee huonosti. Eli harvoi keski-ikäisenä sellaiseen suhteeseen ajaudutaan. Kyllä ne ovat niitä nuoria. [/quote] Jos nuoret naiset ei kerran kyseenalaista mitään niin miksi suurinosa vanhoista miehistä saa vain haaveilla heistä?

[/quote]

koska suurin osa ihmisitä on järkeviä ja tajuavat, että oman sukupolven ihmisen kanssa on helpointa olla.

Vierailija
15/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]

[/quote]

Ei kukaan nainen, joka arvostaa ja kunnioita itseään katso yhdenkään miespellen toilailuja vähääkään. Mieluummin vaikka ikisinkku kun paskan äijän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän