Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE KYSYMYS MENKOISTA!

Vierailija
12.08.2015 |

Eli siis ku teillä alkaa vaikka menkat jonku kaverin tai tuttavan kotona ja ei oo siteitä/tamppooneita mukana nii otatteko vieraalta ihan nuin vain? :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ottanut, kun mulla on aina mukana. Kuitenkin muutamat kaverini ovat ottaneet minulta ja ilmottaneet asiasta vessasta tullessaan. 

Mielestäni kiva kun ilmoittaa asiasta, vaikka ei kyllä lupaa tarvii multa ainakaan kysyä. =)

Vierailija
22/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niitä olisi reilusti ja jossain melkein tyrkyllä esillä, niin voisin ehkä ottaa. Mutta en rupeaisi penkomaan kaappeja läpi tai nyysimään viimeisiä kappaleita. Toki kysyisin ennemmin jos vain kaveri on tuttu ja hänet on mahdollista saada sen verran muista vieraista sivuun.

Käytännössä kuitenkin mun menkat on sen verran kohtuulliset että vessapaperillakin pärjää, mutta en kuitenkaan nää asiaa hirveän pahana tekona ellei oikeasti ole tiedossa että perheellä on talousongelmia tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos minulla ei ole, niin pyydän, miksi kukaan kieltäytyisi?

Yleensä kyllä kannan laukussani muutamaa sidettä varmuuden vuoksi, että pärjään seuraavaan kauppareissuun asti ja voin itse ostaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän