Apua mansikkakakkuun!
Oon tekemässä mansikkakakkua ja nyt tuli ongelma. Ei ole kun yksi rasia mansikoita ja 2dl kuohukermaa. Mitä laittaisin väliin? Vai jätänkö leikkaamatta ja kasaan vaan päälle mansikat ja kerman?
Kommentit (30)
Apua taitaa mennä ihan persiilleen tää mun kakku. Ehkä syön vaan mansikat ja kermavaahdon yksinään. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:48"]
http://www.hellapoliisi.fi/kakut/taytekakut/3377-mansikkakermakakku-myos-video
Tuolla ohjeella tulee ihan oikeesti parhaita mansikkakermakakkuja. :) Teen tällä aina! Ja kostutukseen ehdottomasti maito+vaniljasokerilius
[/quote]
Luitko aloituksen?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:54"]
Apua taitaa mennä ihan persiilleen tää mun kakku. Ehkä syön vaan mansikat ja kermavaahdon yksinään. :D Ap
[/quote]
Tai teet pienemmän ja pakastat osan pohjasta? =)
Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"]
Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap
[/quote]
Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"]
Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap
[/quote]
Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =)
[/quote]
Joo on yksi pieni pakastusrasia. En voi lähteä nyt kauppaan kun 3v on kuumeessa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"] Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap [/quote] Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =) [/quote] Joo on yksi pieni pakastusrasia. En voi lähteä nyt kauppaan kun 3v on kuumeessa. Ap
[/quote]
Tee sillä ohjeella mitä täällä jo oli =) Tai sitten tosiaan se kakku, jossa on marenkia, joku siitä vinkkas aiemmin.
http://www.hellapoliisi.fi/kakut/taytekakut/3377-mansikkakermakakku-myos-video
Tuolla ohjeella tulee ihan oikeesti parhaita mansikkakermakakkuja. :) Teen tällä aina! Ja kostutukseen ehdottomasti maito+vaniljasokerilius