Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mansikkakakkuun!

Vierailija
12.08.2015 |

Oon tekemässä mansikkakakkua ja nyt tuli ongelma. Ei ole kun yksi rasia mansikoita ja 2dl kuohukermaa. Mitä laittaisin väliin? Vai jätänkö leikkaamatta ja kasaan vaan päälle mansikat ja kerman?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hellapoliisi.fi/kakut/taytekakut/3377-mansikkakermakakku-myos-video

Tuolla ohjeella tulee ihan oikeesti parhaita mansikkakermakakkuja. :) Teen tällä aina! Ja kostutukseen ehdottomasti maito+vaniljasokerilius

Vierailija
22/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua taitaa mennä ihan persiilleen tää mun kakku. Ehkä syön vaan mansikat ja kermavaahdon yksinään. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:48"]

http://www.hellapoliisi.fi/kakut/taytekakut/3377-mansikkakermakakku-myos-video

Tuolla ohjeella tulee ihan oikeesti parhaita mansikkakermakakkuja. :) Teen tällä aina! Ja kostutukseen ehdottomasti maito+vaniljasokerilius

[/quote]

Luitko aloituksen?

Vierailija
24/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:54"]

Apua taitaa mennä ihan persiilleen tää mun kakku. Ehkä syön vaan mansikat ja kermavaahdon yksinään. :D Ap

[/quote]

Tai teet pienemmän ja pakastat osan pohjasta? =)

Vierailija
25/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D

Ap

Vierailija
26/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"]

Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap

[/quote]

Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hyvä ihminen kauppaan.

Vierailija
28/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"]

Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap

[/quote]

Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =)
[/quote]

Joo on yksi pieni pakastusrasia. En voi lähteä nyt kauppaan kun 3v on kuumeessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:15"] Voi olla että tyydyn vaan kostuttamaan pohjaa ja laittamaan mansikat ja kermat päälle. Eiköhän sekin tule syötyä. :D Ap [/quote] Oliks sulla pakkasessa niitä mansikoita? =) [/quote] Joo on yksi pieni pakastusrasia. En voi lähteä nyt kauppaan kun 3v on kuumeessa. Ap

[/quote]

 

Tee sillä ohjeella mitä täällä jo oli =) Tai sitten tosiaan se kakku, jossa on marenkia, joku siitä vinkkas aiemmin.

Vierailija
30/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on auki.