Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapset tarhassa, minä kotona. haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.08.2015 |

:-)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen kahdeksatta kuukautta sairauslomalla ja lapset ovat välillä olleet enemmän tai vähemmän päiväkodissa, jotta sairaudesta toipuminen helpottuu.

Vierailija
22/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kolmevuotiaan voisi ihan hyvin viedä muutamana päivänä viikossa kerhoon. Saisit muutamana päivänä rauhassa siivoilla yms. Sen aikaa kun lapsi kerhossa. Vapaa päivinä voisitte tehdä jotain mukavaa yhdessä. Tekisi hyvää äidillekkin!! Miksi niitä lapsia tehdään jos ne vaan lykätään päiväkotiin, että saa itse järjestellä kotona rauhassa. Ja eskarilainen voisi käydä aamupäivän eskarissa ja sen jälkeen liittyä teidän seuraanne iltapäiväksi. T. Toinen lastenohjaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]

Kuormitat yhteiskuntaa, nyt joku lapsi ei saanut paikkaa vaikka olisi oikeasti tarvinnut. Ja turha selostaa siitä miten rankkaa se äitiys on ja kuinka se on lapsen sosiaalisuudellekkin hyväksi, koska sitä sosiaalisuutta saa muualtakin, esim kerhoissa ja harrastuksissa joissa SINÄ olisit heitä voinut käyttää. Vituttaa suoranaisesti sinunlaisesi ihmiset. T. Lastenohjaaja

[/quote

olen työkyvytyyömyys-eläkkeellä, mielestäni 3veen tekee hyvää nähdä muutakin kuin kodin seinät ja äidin naama. ja 6vee taas on esikoulussa. mutta mukava kuulla, että vitutan sinua vaikket tiedä minusta ja elämästäni mitään.

ap

[/quote]

Työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta kykenet hoitamaan kahta lasta? Mikä se sellainen työkyvyttömyys on, muu kuin laiskuus ja järjen puute?

[/quote] Minä olen tylkyvyttömyyseläkkeellä ja voin väliin hitaa yli puolta tusinaa lasta.

Kaksi menee joka päivä. 

:)

Vierailija
24/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Vituttaa sitten lastenohjaajaa tai muita kuinka paljon tahansa. Terv. lastentarhanopettaja

Vierailija
25/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:11"]Täysin samaa mieltä! Vituttaa sitten lastenohjaajaa tai muita kuinka paljon tahansa. Terv. lastentarhanopettaja
[/quote]
Siis nro 13 kanssa...

Vierailija
26/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee. Koska meidän yhteiskunnassamme on mahdollista laittaa lapset tarhaan ja jäädä itse kotiin, niin turha siitä on alkaa muiden toisia parjaamaan vaikka itseä vituttaisikin. Tiedätte sanonnan: "Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa" Ja yhteiskuntahan maksaa. Toisaalta en kuitenkaan ymmärrä viestin aloitusta tai tarvetta sille. Kuten sanottua, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja silloin ei liene mitään tarvetta tällaiselle keskustelunaloitukselle.

Vierailija
27/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt lapsia kun olet psyykkisesti noin sairas? pelkäätkö kun molemmat vanhemmat olette psyykkisesti sairaita että lapsenne perivät sairautenne koska useasti niin käy?

Vierailija
28/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:26"]

Miksi olet tehnyt lapsia kun olet psyykkisesti noin sairas? pelkäätkö kun molemmat vanhemmat olette psyykkisesti sairaita että lapsenne perivät sairautenne koska useasti niin käy?

[/quote]

kyllä pelkään, varsinkin kaksisuuntaista. mutta vielä lapsilla ei näy merkkejä mistään sairaudesta, onneksi! :)

ap

Vierailija
29/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, ap! Alakoulun opettajat kyllä tunnistavat, ketkä ovat olleet kotihoidettavina sairaiden tai toistaitoisten vanhempien kanssa ja ketkä päiväkodissa. Älä välitä ilkeistä kommenteista, nyt toteutuu lastesi paras. 

Vierailija
30/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kaikkien ei vaan pitäisi lisääntyä, ap ja miehensä ovat tästä hyvä esimerkki. Kannattaisi miettiä,ovatko omat geenit oikeasti suvunjatkamisen arvoisia eikä laittaa viattomia kärsimään omasta itsekkyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan