Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapset tarhassa, minä kotona. haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.08.2015 |

:-)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitat yhteiskuntaa, nyt joku lapsi ei saanut paikkaa vaikka olisi oikeasti tarvinnut. Ja turha selostaa siitä miten rankkaa se äitiys on ja kuinka se on lapsen sosiaalisuudellekkin hyväksi, koska sitä sosiaalisuutta saa muualtakin, esim kerhoissa ja harrastuksissa joissa SINÄ olisit heitä voinut käyttää. Vituttaa suoranaisesti sinunlaisesi ihmiset. T. Lastenohjaaja

Vierailija
2/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuks tä sillee, et teet etätöitä, kirjoitat gradua ja oot ihan superyyber ihminen kaikin puolin muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]

Kuormitat yhteiskuntaa, nyt joku lapsi ei saanut paikkaa vaikka olisi oikeasti tarvinnut. Ja turha selostaa siitä miten rankkaa se äitiys on ja kuinka se on lapsen sosiaalisuudellekkin hyväksi, koska sitä sosiaalisuutta saa muualtakin, esim kerhoissa ja harrastuksissa joissa SINÄ olisit heitä voinut käyttää. Vituttaa suoranaisesti sinunlaisesi ihmiset. T. Lastenohjaaja

[/quote

olen työkyvytyyömyys-eläkkeellä, mielestäni 3veen tekee hyvää nähdä muutakin kuin kodin seinät ja äidin naama. ja 6vee taas on esikoulussa. mutta mukava kuulla, että vitutan sinua vaikket tiedä minusta ja elämästäni mitään.

ap

Vierailija
4/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ADD. paha paniikkihäiriö ja lieviä asperger-piirteitä. sain 25-vuotiaana eläkepäätöksen sanoin "yrityksistä huolimatta ei kuntoute´ttavissa työkykyiseksi". toki mielelläni olisin töissä! :(

ap

Vierailija
5/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:26"]

[/quote

olen työkyvytyyömyys-eläkkeellä, mielestäni 3veen tekee hyvää nähdä muutakin kuin kodin seinät ja äidin naama. ja 6vee taas on esikoulussa. mutta mukava kuulla, että vitutan sinua vaikket tiedä minusta ja elämästäni mitään.

ap

[/quote]

Työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta kykenet hoitamaan kahta lasta? Mikä se sellainen työkyvyttömyys on, muu kuin laiskuus ja järjen puute?

Vierailija
6/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata että tää on elämäntapa luuserin aloitus.

Vierailija
7/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:29"]

[/quote

ap

[/quote]

Työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta kykenet hoitamaan kahta lasta? Mikä se sellainen työkyvyttömyys on, muu kuin laiskuus ja järjen puute?

[/quote]

vastasin jo, lue hiukan ylemmäs.

ap

Vierailija
8/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllpä tuli paha mieli. miten te ihmiset voitte olla noin ilkeitä? :( neuvolassakin oltiin sitä mieltä, että osa-aikainen hoitopaikka olisi  hyväksi ujolle nuorimmalle, joka takertuu liiaksi  minuun . ja esikoisen esikoulu on tietysti pakollinen!

mutta nyt menen ottamaan ruuan uunista.  palaan myöhemmin katsomaan, onko joku ihana ihminen kirjoittanut jotain asiallistakin.

ap

Vierailija
9/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin on tosi hieno ilma. Eikö olisi kivempi vaikka marjastaa sen 3 v:n kanssa kuin roikkua tällä palstalla? 

(Niin ja tiedoksi jo kyselijöille, oma 2v:ni on kuumeessa ja nukkuu)

Vierailija
10/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lääkitys??pystytkö käymään esim. Kaupassa?

Vierailija
11/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko YH?
Mitä lasten isä tekee?

Vierailija
12/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään, vaan onnitella hyvästä päätöksestä. Lapset kaipaavat ikäistään seuraa ja olet hyvä vanhempi, kun ymmärrät oman jaksamisesi rajat ja tarjoat lapsillesi parasta. Pisteet sinulle!

Vierailija
13/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:29"]

[/quote

ap

[/quote]

[/quote]

No eihän kykene! Siksi nuorempi on päiväkodissa ja tosiaan eskarilaisen pitääkin olla eskarissa. Ehkä hänkin on iltapäivät hoidoss. 

Vierailija
14/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin . Toiset täällä ihmettelee kuinka hoidat kotia etkä käy töissä. Koti hommia pystyy tekeen omassa tahdissa ja rauhassa. Hyvä. Kun lapset tarhassa oppii sosiaalisuutta.

Vierailija
15/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5v 10pvä/kk hoidossa. Nyt olen vakaasti miettinyt 2,5v hoitoon laittamista. Oon todella kiinni vanhemmissaan, ei jää koskaa kenenkään luo hoitoon ja kävellä tallustelee aina jomman kumman vanhemman perässä. Pikkusisarus on taas aivan eri maata, omatoiminen ja vauhdikas eikä niinkään vanhemmista riippuvainen.

Vierailija
16/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:52"]

Meillä on 5v 10pvä/kk hoidossa. Nyt olen vakaasti miettinyt 2,5v hoitoon laittamista. Oon todella kiinni vanhemmissaan, ei jää koskaa kenenkään luo hoitoon ja kävellä tallustelee aina jomman kumman vanhemman perässä. Pikkusisarus on taas aivan eri maata, omatoiminen ja vauhdikas eikä niinkään vanhemmista riippuvainen.

[/quote]

Mä taas olen omien lasteni kohdalla nähnyt sen perässä roikkumisen nimenomaan merkkinä siitä, että ei just nyt hoitoon. Ainahan nämä asiat eivät ole vanhempien valittavissa, monen on tehtävä töitä, että saa leipää pöytään. Mutta noin yleisesti, kyllä mä mieluummin odottaisin puoli vuotta ja veisin sen reippaamman version lapsesta hoitoon.

Vierailija
17/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:41"]

En halua kysyä mitään, vaan onnitella hyvästä päätöksestä. Lapset kaipaavat ikäistään seuraa ja olet hyvä vanhempi, kun ymmärrät oman jaksamisesi rajat ja tarjoat lapsillesi parasta. Pisteet sinulle!

[/quote]

kiitos :) <3

ap

Vierailija
18/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:38"]

Onko sinulla lääkitys??pystytkö käymään esim. Kaupassa?

[/quote]

söin ennen Diapameja, paniikkihäriöön, nyt on Medikinet ADD-lääkkeenä. käyn kaupassa heti aamuisin, kun on hiljaista!

ap

Vierailija
19/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:35"]

kyllpä tuli paha mieli. miten te ihmiset voitte olla noin ilkeitä? :( neuvolassakin oltiin sitä mieltä, että osa-aikainen hoitopaikka olisi  hyväksi ujolle nuorimmalle, joka takertuu liiaksi  minuun . ja esikoisen esikoulu on tietysti pakollinen!

mutta nyt menen ottamaan ruuan uunista.  palaan myöhemmin katsomaan, onko joku ihana ihminen kirjoittanut jotain asiallistakin.

ap

[/quote]

Halusit kuitenkin provoilla otsikollasi.

Vierailija
20/30 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:41"]

Oletko YH? Mitä lasten isä tekee?

[/quote]

olemme eronneet, hän asuu samassa kaupungissa ja lapset ovat meillä vuoroviikoin. kirjoilla kuitenkin minulla. miehellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö eli "hulluja" ollaan kumpikin :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi