Hei hei parveketupakoitsijat!
"Parveketupakan tumppaus
Uusi tupakkalaki antaisi taloyhtiöille nykyistä laajemmat oikeudet kieltää tai rajoittaa parveketupakointia. Toimenpiteen edellytys olisi silti terveysviranomaisen lausunto siitä, että tupakoinnista aiheutuu savuhaittaa." -Iltalehti, Uusi tupakkalaki lausuntokierrokselle: maut pois, pelotekuvat tilalle -
Alkaa hihna kiristyä teidänkin ympärillä. ONNEKSI! Vihdoi aletaan ajatella sitä, ketä oikeasti kuuluukin ajatella, eli savusta kärsivää naapuria. Jippii! :D
Kommentit (241)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:13"]
Rupeen puhaltelee tästä eteenpäin ihmisten naamoille niitä savuja kun noin näköjää vituttaa
[/quote]
Tule sitten kertomaan kauanko kesti kun joku veti oikein huolella turpiin. :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois. [/quote] Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei? [/quote] Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään.
[/quote]
Tupakoitsija on itse täysin jäävi sanomaan miltä hän haisee. Teillä on aistit turtuneet.
[/quote]
No en ainakaan paskalta haise, se on varma.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:44"]
Hyvä! Kieltäisi koko röökaamisen ja tekisi siitä laitonta niin pääsisin eroon. :( Oikeasti toivon sitä. Mikään ei auta tähän riippuvuuteen, harmittaa.
[/quote]
Heikko mikä heikko :D
[/quote]
Niin olenkin. Luulitko nyt keksineesi jotakin mitä en jo entuudestaan tiennyt? Riippuvuus on todella vahva. Koitettu on ja vaikka mitä. Tiesitkö muuten, että tupakkariippuvuutta on eri asteista? Siksi kaikki eivät onnistu vaikka kuinka yrittäisivät. Aivot on ihmeellinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:15"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois. [/quote] Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei? [/quote] Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään. [/quote] Tupakoitsija on itse täysin jäävi sanomaan miltä hän haisee. Teillä on aistit turtuneet. [/quote] No en ainakaan paskalta haise, se on varma.
[/quote]
Ni ei paljoa toisinkaan.
Mielummin parveketupakoitsija kuin sisällä tupakoitsija. Haju tulee liesituulettimen/vessan kautta viereisiin asuntoihin vaikka kuinka sulkisit ikkunat. Lisäksi kivat sille, joka siihen asuntoon seuraavaksi muuttaa.
Ratkaisu ongelmaan todella helppo; kielletään tupakointi sekä tupakan myynti. Onhan nuuskankin myynti jo kielletty samoin huumausaineiden. Mikä estäisi? Verorahat jotka jäävät valtiolta saamatta tupakasta kompensoituu säästönä terveydenhoidon puolelta.
Tupakoitsijat kuuluvat yleensä alempaan sosiaaliluokkaan ja moniongelmaisiin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:41"]muutenkin vituttaa semmoset ääliöt jotka tulee oikeen tahalleen viereen tekoyskimään kun polttaa röökiä julkisella paikalla. hankkikaa elämä oikeesti :D
[/quote]
Itse teen aina niin, ja jos on kavereita mukana mainitsen sen vielä kovaan ääneen sille kaverille
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:14"]Ratkaisu ongelmaan todella helppo; kielletään tupakointi sekä tupakan myynti. Onhan nuuskankin myynti jo kielletty samoin huumausaineiden. Mikä estäisi? Verorahat jotka jäävät valtiolta saamatta tupakasta kompensoituu säästönä terveydenhoidon puolelta.
Tupakoitsijat kuuluvat yleensä alempaan sosiaaliluokkaan ja moniongelmaisiin.
[/quote]
No eivätkä kuulu! Meilläkin töissä ne on ne keuhkotautien erikoislääkärit jotka siellä röökillä käy eikä ne lähärit. Typerää yleistämistä!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:15"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois. [/quote] Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei? [/quote] Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään. [/quote] Tupakoitsija on itse täysin jäävi sanomaan miltä hän haisee. Teillä on aistit turtuneet. [/quote] No en ainakaan paskalta haise, se on varma.
[/quote]
Paska haisee yhtä pahalle kuin tupakka. Ällöttäviä käryjä molemmat. miksi ette muuten nuuhki tai syö paskaa? Se olisi terveellisempääkin? Ihan vitun idioottimaista sekin, ei sillä.
Itse en niinkään savusta piittaa mutta yläkertalainen heittää tumppinsa parvekkeelleni niin saa oikeasti pelätä tulipaloa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:13"]
Rupeen puhaltelee tästä eteenpäin ihmisten naamoille niitä savuja kun noin näköjää vituttaa
[/quote]
Tätä ajattelua en ymmärrä: sinun toimintasi häiritsee muita ihmisiä, ja kun sinulle huomautetaan siitä, sinun ratkaisusi on ruveta häiritsemään vielä enemmän. Mitä muuta vastaavaa sinä teet ja miksi? Jos teet lommon naapurin autoon ja naapuri protestoi, potkitko autosta koko kyljen sisään? Jos kaadat kaverisi tuopin ja kaveri hermostuu, käytkö hakemassa pari tuoppia lisää ja kaadat ne hänen niskaansa?
Mikä logiikka käyttäytymisessäsi on? Missä huonon käytöksen rajat sinun mielestäsi kulkevat?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:48"]
Ei haittaa keuhkoahtauti yms. Poltan kun haluan. Menikö hernepussi nenään, elä suottra tee hernekeittoa. Yhtä lapsellista tuo sun buahhaa buahhaa.d
[/quote]
Jaa ettei haittaa keuhkoahtaumatauti? Mieti miltä tuntuu kun et pysty kunnolla hengittämään. Jokaisella hengenvedolla et ihan saa tarpeeksi happea. Tunnet tukehtuvasi, joka hetki on piinaa, elämäsi helvettiä Tiedät että tämä vaan pahenee ja pahenne ja tuskallinen kuolema -se on koko ajan lähempänä. Ja syynä on niitten syöpäkääryleiden imeminen. Samaan aikaan muut ikäisesi -ne ketkä eivät polta- elävät normaalia mukavaa elämäänsä vielä kymmeniä vuosia...
Jaa ettei haittaa? :D
Tiedän että on lapsellista nauraa tuskallisella kuolemallasi ja lyhyeksi jäävällä elämälläsi mutta koita kestää.
Pitääkin ostaa muuten herneitä tänään. Ne ovat hyviä ja terveellisiä kuten kaikki tuoreet kasvikset. Kotimaisiakin vielä.
Mutta polta sinä muutama rööki. Polta polta!
[/quote] Sä oot kyl aika naurettava. t. Ohis (Ne tuoreet ja terveelliset kasvikset muuten saattavat tappaa allergikon nopeammin kuin rööki.)
[/quote]
Mitämitä? Yrität aktiivisesti unohtaa ikävän asian ja sitten kun joku siitä muistutta onkin loogista leimata hänet naurettavaksi, niinkö?
Sehän EI ole naurettavaa....
[/quote] Tapasi "muistuttaa" asiasta ob naurettava, tyylisi on naurettava. Ei sinua ota kukaan tosissaan. Surullista kun ihmineb jolla olisi ihan asiaa pilaa sen asian heittäyttmällä naurettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:15"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:48"] Ei haittaa keuhkoahtauti yms. Poltan kun haluan. Menikö hernepussi nenään, elä suottra tee hernekeittoa. Yhtä lapsellista tuo sun buahhaa buahhaa.d [/quote] Jaa ettei haittaa keuhkoahtaumatauti? Mieti miltä tuntuu kun et pysty kunnolla hengittämään. Jokaisella hengenvedolla et ihan saa tarpeeksi happea. Tunnet tukehtuvasi, joka hetki on piinaa, elämäsi helvettiä Tiedät että tämä vaan pahenee ja pahenne ja tuskallinen kuolema -se on koko ajan lähempänä. Ja syynä on niitten syöpäkääryleiden imeminen. Samaan aikaan muut ikäisesi -ne ketkä eivät polta- elävät normaalia mukavaa elämäänsä vielä kymmeniä vuosia... Jaa ettei haittaa? :D Tiedän että on lapsellista nauraa tuskallisella kuolemallasi ja lyhyeksi jäävällä elämälläsi mutta koita kestää. Pitääkin ostaa muuten herneitä tänään. Ne ovat hyviä ja terveellisiä kuten kaikki tuoreet kasvikset. Kotimaisiakin vielä. Mutta polta sinä muutama rööki. Polta polta! [/quote] Sä oot kyl aika naurettava. t. Ohis (Ne tuoreet ja terveelliset kasvikset muuten saattavat tappaa allergikon nopeammin kuin rööki.) [/quote] Mitämitä? Yrität aktiivisesti unohtaa ikävän asian ja sitten kun joku siitä muistutta onkin loogista leimata hänet naurettavaksi, niinkö? Sehän EI ole naurettavaa.... [/quote] Tapasi "muistuttaa" asiasta ob naurettava, tyylisi on naurettava. Ei sinua ota kukaan tosissaan. Surullista kun ihmineb jolla olisi ihan asiaa pilaa sen asian heittäyttmällä naurettavaksi.
[/quote]
Aivan sama. Tärkeintä on se että minä en tupakoi enkä kuole keuhkosyöpään kuten te käryttelijät.
Ettekä te tupakoijat kuuntele, olette niin tyhmiä. Eli yhtä hyvin voin pitää hauskaa kustannuksellanne ja muistuttaa miltä tuntuu kun tajuaa kuolevansa ennen aikojaan 100% itse aiheutetuun tautiin. Muista se kun sytytät tupakan, muista se kun illalla painat pääsi tyynyyn -KUOLEMA. TUSKALLINEN KUOLEMA.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:13"]
[/quote]
Tule sitten kertomaan kauanko kesti kun joku veti oikein huolella turpiin. :)
[/quote]
Hakkaaminen on laitonta. :)
Mut et näköjään tuotakaan perusasiaa tajua. ;)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Paska haisee yhtä pahalle kuin tupakka. Ällöttäviä käryjä molemmat. miksi ette muuten nuuhki tai syö paskaa? Se olisi terveellisempääkin? Ihan vitun idioottimaista sekin, ei sillä.
[/quote]
Mikset sä syö paskaa? Olethan sitä jo sisäisesti täynnä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:15"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:48"] Ei haittaa keuhkoahtauti yms. Poltan kun haluan. Menikö hernepussi nenään, elä suottra tee hernekeittoa. Yhtä lapsellista tuo sun buahhaa buahhaa.d [/quote] Jaa ettei haittaa keuhkoahtaumatauti? Mieti miltä tuntuu kun et pysty kunnolla hengittämään. Jokaisella hengenvedolla et ihan saa tarpeeksi happea. Tunnet tukehtuvasi, joka hetki on piinaa, elämäsi helvettiä Tiedät että tämä vaan pahenee ja pahenne ja tuskallinen kuolema -se on koko ajan lähempänä. Ja syynä on niitten syöpäkääryleiden imeminen. Samaan aikaan muut ikäisesi -ne ketkä eivät polta- elävät normaalia mukavaa elämäänsä vielä kymmeniä vuosia... Jaa ettei haittaa? :D Tiedän että on lapsellista nauraa tuskallisella kuolemallasi ja lyhyeksi jäävällä elämälläsi mutta koita kestää. Pitääkin ostaa muuten herneitä tänään. Ne ovat hyviä ja terveellisiä kuten kaikki tuoreet kasvikset. Kotimaisiakin vielä. Mutta polta sinä muutama rööki. Polta polta! [/quote] Sä oot kyl aika naurettava. t. Ohis (Ne tuoreet ja terveelliset kasvikset muuten saattavat tappaa allergikon nopeammin kuin rööki.) [/quote] Mitämitä? Yrität aktiivisesti unohtaa ikävän asian ja sitten kun joku siitä muistutta onkin loogista leimata hänet naurettavaksi, niinkö? Sehän EI ole naurettavaa.... [/quote] Tapasi "muistuttaa" asiasta ob naurettava, tyylisi on naurettava. Ei sinua ota kukaan tosissaan. Surullista kun ihmineb jolla olisi ihan asiaa pilaa sen asian heittäyttmällä naurettavaksi.
[/quote]
Aivan sama. Tärkeintä on se että minä en tupakoi enkä kuole keuhkosyöpään kuten te käryttelijät.
Ettekä te tupakoijat kuuntele, olette niin tyhmiä. Eli yhtä hyvin voin pitää hauskaa kustannuksellanne ja muistuttaa miltä tuntuu kun tajuaa kuolevansa ennen aikojaan 100% itse aiheutetuun tautiin. Muista se kun sytytät tupakan, muista se kun illalla painat pääsi tyynyyn -KUOLEMA. TUSKALLINEN KUOLEMA.
[/quote]
Muistahan sitten keuhko-osastolla hehkuttaa miten et koskaan ikinä yhtäkään röökiä vetäny, vaan sait keuhkosyövän autojen pakokaasuista ja tehdaspäästöistä. Kannattaa myös muistaa jokainen kynttilä jonka sisällä poltat ja takkasikaan ei ole täysin turvallinen kun päästöjä ja pienhiukkasia aletaan katselemaan.
Sinäkin voit keuhkosyövän saada siinä missä muutkin. ;)
Aion polttaa jatkossakin. Vaikka sitten sisällä, siinä on naapurilla kova todistustaakka, kun ei saa asuntoon tulla sisälle :-D ja ihan vain teidän kiusaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote]
Ei voi olla totta mitä suollat sieltä suustasi! Kukahan se tässä on paskaa syönyt? Sinä! Hyi!
Njooh, en ole kovin innostunut tuosta. Asutaan hissin vieressä ja se kolisee ikävästi kun sitä käytetään eikä tuo alaovikaan kovin hiljainen ole. Plus savut ovat taatusti meillä sisällä kun porukka käy polttamassa tuossa etupihalla (ykköskerros kyseessä ja ihan ulko-ovien vieressä).
Molemmat naapurit polttavat eikä sieltä ole sen kummallisen koskaan tullut hajuja sisään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:34"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:29"]Parveketupakoinnin kieltäminen on sinänsä ihan ok, mutta sisällä tupakoidessa savu ja haju kulkeutuu ilmanvaihtokanavia naapuriasuntoon. Parveketupakoinnissa naapuri voi sentään sulkea ikkunan, mutta sisällä tupakoidessa naapuri ei pysty millään estämään hajun tunkeutumista myös hänen asuntoonsa. [/quote] No jos ilmastointikanavista alkaa savu tupruta naapuriin niin kyllä siihen voidaan puuttua. Ei oma kämppä mikään pyhä lehmä ole, jos siellä tehtävät asiat aiheuttavat vaaraa muille :) Et voi roskiakaan sisällä pitää niin, että ne alkavat siellä haista muihin asuntoihin, vaan sinua velvoitetaan jotain asialle tekemään tai ULOS! :D [/quote] Tuossa kohtaa se ongelma sitten tuleekin, kun se savu ei sinänsä sieltä ilmastointikanavasta tule, hajut kylläkin. Eli ei ole savuhaittaa... voi voi vaan sitten [/quote] Ei ole hajua, jos ei ole savua. Savu on pienhiukkasia, jonka osaset ovat mm hajupartikkeleja. Näin ollen ne eivät ole toisistaan erillisiä, vaan yksi ja sama. Että voi voi voi vaan itselles.
[/quote]
Ööh... itselleni? ensinnäkään en edes polta ja toisekseen asun omakotitalossa (luojan kiitos! jos kerrostaloissa on tuollainen lynkkaus meininki) tämä kun ei ole ainoa asia josta kerrostaloasujat kyttäävät naapuriaan. Oon kuullu että joillain (eli juuri teillä kyttäjillä) on ongelmaa myös naapurin pyykkien kanssa, naapurin suhikun kanssa, naapurin parvekkeen kukkien kanssa, naapurin lasten kanssa, naapurin koiran kanssa, naapurin kokkauksen kanssa, naapurin vessan kanssa, naapurin yöllisten liikkumisten kanssa ym. ym. ym.
Ja vielä maksatte tuosta asumisesta
[/quote]
Tupakoitsijathan nimenomaan sanovat tässäkin ketjussa, että he saavat kyllä tupakoida, koska naapurit häiritsevät heitä noilla sinun mainitsemillasi asioilla.
Mitä sinä muuten teet parveketupakointiketjussa heittelemässä mutuasi, kun itse kerran asut omakotitalossa ihan minkään häiritsemättä?
[/quote]
Olen minäkin ollut nuori ja jouduin silloin asumaan kerrostalossa. Naapurissa asui mies joka saikin lempinimen "tupakkamies" mutta en silti viitsinyt sen takia vetää palkoja nenääni.
Kannattaa ihan oikeastivälillä miettiä, kuulostaako fiksulta, luulet tietäväsi kaikki asumiskokemukseni sen perusteella että asun nyt omakotitalossa? Tätä ketjua lukiessani täytyy vain toivoa, että ihmiset tahallaan ärsyttävät toisiaan. Olisi todella pelottavaa jos ihmisten älykkyys on ihan oikeasti tätä luokkaa. Eikä tarvitse ihmetellä missä niitä koulukiusaajia kasvatetaan.
Tupakointi on tyhmää, kyllä. Mutta ei tosiaankaan tee kenestäkään tyhmää. Tupakointi ei myöskään ole millään tavoin yhteydessä ihmisen hygieniaan.