Miksi joku alentuu laitattamaan esim. muovitissit?
Kommentit (91)
kehon sisään laitettava proteesi on eri asia kun ulkoinen.
terveysriski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa rakastella kumipalloja niin voi hommata pumpattavan barbaran. Minä en sellaisia työntäisi kehooni maksettaisiin.
Tai sitten mies voi hommata naisen, jolla on seksikäs povi. Sinä jäät rannalle.
Mies jolle tärkein kriteeri naisessa on rinnat ei kuulosta miltään järjen jättiläiseltä.
Ei tosiaan, vaan jokseenkin kuvottavalta. Kuka itseään kunnioittava nainen ottaa miehen, jolle on pelkkä tissipari, perse tai reikiä? Joku yhtä niukka-aivoinen Mansikki.
Vierailija kirjoitti:
Valtavat silaripallot, ankkahuulet, luonnottomuuksiin levennetty perä ym. on ehkä epäseksikkäintä mitä tiedän. Luonnollinen, siro nainen miellyttää omaa silmää.
M26
Peppuimplantteja en ymmärrä. Tuli joku dokkari kerran Brasiliasta tietenkin. Tyttöystävä kävi leikkauksessa ja poikaystävän kanssa ihailivat lopputulosta. Oli kuulemma unelmien täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
terveysriski
Haha. Leikkauksessa on riskinsä, mutta silikonipussi ei reagoi elimistön kanssa mitenkään. Se on piitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silarit. Laitatin kun rintakudos puuttui kokonaan. Olisin saanut ne epämuodostumana korjautetuksi yhteiskunnan piikkiin. Maksoin itse ja teetin Mehiläisessä kalliilla. 210 ml riitti ja riittää, nyt on pienet rinnat enkä tarvitse edes rintsikoita mutta näytän normaalilta ilman vaatteita esim. uimahallissa.
Minun vammani oli korjattavissa, teidän ei. Teillä on älyssä ja tunne-elämässä jotain mätää.
rintojen puute ei ole vamma.
silikonit tekee vamman
Joki hih huli mesoo. Mitäs jos opettelisitte siellä Tekohurskas-Pohjanmaalla käyttämään kondomia viimeinkin?
Olette klamydiassa joka sorkka kohta vauvasta vaariin.
Mun mielestä ilmapallotissit oli muotia ehkä 90-luvulla. Luulisi että luonnollisemman näköisiä (ja kokoisia) silikonejakin on.
On aika hassun näköistä että kroppa on laiha tikku ja tissit kokoa DD...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silarit. Laitatin kun rintakudos puuttui kokonaan. Olisin saanut ne epämuodostumana korjautetuksi yhteiskunnan piikkiin. Maksoin itse ja teetin Mehiläisessä kalliilla. 210 ml riitti ja riittää, nyt on pienet rinnat enkä tarvitse edes rintsikoita mutta näytän normaalilta ilman vaatteita esim. uimahallissa.
Minun vammani oli korjattavissa, teidän ei. Teillä on älyssä ja tunne-elämässä jotain mätää.
rintojen puute ei ole vamma.
silikonit tekee vamman
Sinulta puuttuvat aivot, taikinanaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveysriski
Haha. Leikkauksessa on riskinsä, mutta silikonipussi ei reagoi elimistön kanssa mitenkään. Se on piitä.
Kyllä ilmeisesti reagoi. Googlaa esim. "breast implant illness". Implantit ihan oikeasti sairastuttaa.
Miksi tyytyä , kun voi saada enemmän?
A on vähän , C+ jotain.
Korjaat hampaasi, autoasi, etenet töissä ja korkeakouluttaudut.
Haluaa miellyttää miehiä. Kukaan kaunis nainenhan noita ei tarvi kun miellyttää miesten silmää jo valmiiksi. Sitten on nämä tekotissiripsikynsi Blörfit, jotka tarvivat vähän kohotusta sieltä sun täältä jotta saisivat miehen.
Miksi joku alentuu olemaan läski rumilus?
Vierailija kirjoitti:
Ne on mageet.
t. wt
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei laitata tekobosia ei tee kenestäkään läskiä rumilusta. Päinvastoin. Läskit rumilukset laitattavat näitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä , kun voi saada enemmän?
A on vähän , C+ jotain.
Korjaat hampaasi, autoasi, etenet töissä ja korkeakouluttaudut.
Joissain asioissa vähemmän on parempi kuin enemmän.
Mielestäni kehorauha tarkoittaa sitä, että jokainen saa tehdä mitä keholleen haluaa. Jos leikkaus tuo iloa omaan elämään niin sehän on hyvä asia. On ylimielistä puhua jostain alentumusista, jokaisella on vain yksi elämä ja jos haluaa asennuttaa vaikka ky*vän keskelle otsaansa niin siinäpähän asennuttaa.
Jotenkin naurettavaa märistä muuten mistään luonnollisuusestakaan kun vuonna 2022 eletään muovin ja kemikaalien keskellä näpytellen viestejä jonnekin internetin tiedonvirtaan.
Luulin, että oli järkeväkin aloitus mutta olikin ihan silkkaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa miellyttää miehiä. Kukaan kaunis nainenhan noita ei tarvi kun miellyttää miesten silmää jo valmiiksi. Sitten on nämä tekotissiripsikynsi Blörfit, jotka tarvivat vähän kohotusta sieltä sun täältä jotta saisivat miehen.
Miellytät niillä vain tietynlaisia miehiä. Silikonirintoja ihannoivat miehet eivät yleensä ole ihan sieltä älykkäimmästä päästä. Osalle miehistä silikonirinnat on naisessa iso miinus eikä plussa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ne on mageet.