Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin pois kerrostalosta...

Vierailija
12.08.2015 |

Toivon totisesti, että kun valmistun, niin

a) saan töitä

b) pystyn muuttamaan pois kerrostalon vuokrakämpästä

Olen niin kyllästynyt möykkäviin yläkerran naapureihin, joihin ei tehoa suora eikä välillinen huomautus. Isännöitsijäkin on ammattitaidoton uuno... Ja seinänaapurissa huonosti käyttäytyvä pikkukoira, jota ei viitsitty kouluttaa, ja nyt emäntä rääkyy sille naama punaisena, kun ei tottele. Perheen lapset onneksi hyväkäytöksisiä pikkupoikia. :) Ja sitten nämä ikiremppaajat, jotka aloittavat kukonlaulun aikaan. Nytkin äänistä päätellen revitään jotain väliseinää paskaksi. Olisinpa saanut nukkua yläkerran bilehileen aiheuttamia univelkoja pois nyt aamulla...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen perheenisä, asuntovelkainen omakotitaloasuja. Olen huomannut että ajatus kerrostaloasumisesta puistattaa minua nykyään niin paljon, että itsekin kavahdan ajatuksiani. Näinkö keskiluokkainen minusta on tullut. Silti, voi olla että tapahtuu jotain ja joudun syöksykierteeseen, asumaan kerrostaloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis ajattelit sit muuttaa

Vierailija
4/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:15"]Olen nelikymppinen perheenisä, asuntovelkainen omakotitaloasuja. Olen huomannut että ajatus kerrostaloasumisesta puistattaa minua nykyään niin paljon, että itsekin kavahdan ajatuksiani. Näinkö keskiluokkainen minusta on tullut. Silti, voi olla että tapahtuu jotain ja joudun syöksykierteeseen, asumaan kerrostaloon...
[/quote]

Toivottavasti sattuu hyvät naapurit, mikäli siihen pisteeseen päädytte. Tilan puute on toki myös rassaavaa, kun ei voi pihalla puuhailla tai pitää esim. verstasta. Ap

Vierailija
5/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:15"]Olen nelikymppinen perheenisä, asuntovelkainen omakotitaloasuja. Olen huomannut että ajatus kerrostaloasumisesta puistattaa minua nykyään niin paljon, että itsekin kavahdan ajatuksiani. Näinkö keskiluokkainen minusta on tullut. Silti, voi olla että tapahtuu jotain ja joudun syöksykierteeseen, asumaan kerrostaloon...
[/quote]
Omakotitalossa voisin asua jossain isolla ja suojaiskla tontilla mutta kaupunkien postimerkkitontilla varustetut omakotitaloalueet ovat kammottavia

Vierailija
6/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ollaan nelikymppinen paridkunta, lapsi lähtenyt kotoa ja me haaveillaan kererostalon muuttamisesta. Siitä, että siivottavana olisi ehkä 70neliötä kolmensadan sijasta, siitä, että asunnon voisi milloin tahansa noin vain jättää vaikka kuukaudeksi tai kahdksi järjestämättä mitään vahdintoja, että voisi keskittyä mökkielyyn ja matkusteluun, että olisi kävelymatksn päässä teatterista ja ravintoloista (ei meillekään ole kuin 4 km keskustasta, mutta ei sitä korkkareilla kävele). Meillä on kerrostaloasunto ihanasta jugendtalosta, jossa on sen verran kokeiltu, että hiljaista ja rauhallista sielläkin oli, mitta vielä ei mahduta sinne, kun on tämä 300neliötä täynnä sitÄ sun tätä , mitä muka tarvitaan.

Vierailija
7/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on postimerkkitontti lähiössä mutta rajoittuu onneksi metsään! T: se nelikymppinen

Vierailija
8/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse samanlaiseksi. Välinpitämättömyys on parasta. Sinun ongelma on muiden äänet, korvatulpat auttavat tähän. Pystyt elämää omissa maailmoissa nappikuulokkeiden ja kuulonsuojainten kanssa.

Vierailija
9/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei sopeudu kerrostaloon. Minä olen yksi heistä. Nuorena se meni, koska hiljaisessa kerrostalossa se taisi olla meidän opiskelijasolu josta lähti eniten ääniä. ;) Mut perheellisenä se oli yhtä piinaa. Meidän äänet häiritsi naapureita ja naapureiden äänet ne vasta häiritsivätkin meitä. Tilaa oli liian vähän, lämmityksestä ja ilmanvaihdosta ei voinut päättää itse, pihalla ei ollut mitään tekemistä ja äänieristys oli huono. Kiva että jokainen risaus kuului rappukäytävään. Lisäksi meinasin tulla ihmisvihaajaksi ääliönaapureiden vuoksi.  Tiedättekö, sellaisten joiden on pakko tukkia sekajätteensä biojäteastiaan, kostoksi viherpiipertäjille, ja jotka kännipäissään kusee mihin sattuu ja jotka ylipäänsä eivät vaan voi sopeutua mihinkään yhteiskunnan sääntöihin. Aloin vakaasti olla sitä mieltä, että jokaiseen lähiöön pitäisi asentaa ilmainen pirtuhana että pääsisivät nämäkin tyypit sellaiseen ikikänniin ettei niistä olisi enää haittaa muille ihmisille.

Onneksi sieltä pääsi pois.

Vierailija
10/10 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:41"]Ala itse samanlaiseksi. Välinpitämättömyys on parasta. Sinun ongelma on muiden äänet, korvatulpat auttavat tähän. Pystyt elämää omissa maailmoissa nappikuulokkeiden ja kuulonsuojainten kanssa.
[/quote]

Tulihan tuo korvatulppa-argumenttikin sieltä! Ei ole kovin mukavaa tai millään kriteereillä kohtuullista, jos yöt joutuu nukkumaan korvatulpilla. Satunnaiseen PÄIVÄSAIKAAN tapahtuvaan meteliin kyllä menevät, mutta kyllä öisin pitäisi olla rauhallista. Sitä paitsi korvatulpat alkavat nopeasti sattua korviin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi