Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole enää väkivaltainen eikä loukkaa.

Vierailija
10.03.2022 |

Muutos on tapahtunut, hiljaa mutta koko ajan edistyksellisemmin.

Fyysistä väkivaltaa ei ole ollut yli vuoteen.
Henkistä vain harvemmin.

Ei ole mitään, en pelkää miestä lainkaan enää.
On jotenkin muuttunut ja lopettanut turhan egoilun ja lopettanut tunteiden purkamisen minua kohtaan. Jos jotain sanookin tai korottaa ääntään hieman tunnemyrskyssä (täysin inhimillistä), pyytää samantien anteeksi ja perustelee käytöksensä, että "Anteeksi, olin hermostunut, ei johdu sinusta. Olen pahoillani"

Kaikki ok, ei enää mitään.
Tiedän, että tämä nostaa vahvat mielipiteet.
En vain pelkää ja kaikki hyvin. Me olemme kasvaneet molemmat ihmisinä.
Olen asettanut rajoja valtavasti vuosien aikana, kovaa työtä ollut. Keinot ovat olleet vahvat ja miestä raskauttavat.

En suosittele toki kenellekään. On uuvuttavaa mutta huomaan nykyään, että tämän ihmisen kanssa on ollut edistystä ja toivon mukaan on ollut nyt lopullinen stoppi väkivallalle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hiiri, ansaitset parempaa!

Vierailija
2/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ei ole enää pelättävää ja mies on muuttunut tylsäksi, jätä hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minua ei saisi jäämään -millään keinolla-, jos toinen olisi ollut sellainen. Eikä mikään koulutus kiinnosta, jokainen on vastuussa omasta käytöksestään ja sen muokkaamisesta. Minkälainen lie hän olisi jonkun toisen kuin sinun seurassa, palaisiko entinen? 

Vierailija
4/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut huonosta kappaleidenjaosta.

Voimia jokaiselle joka on suhteessa vaikean persoonan kanssa. En suosittele siis jäämään mutta uskon, että kun ihmisen kohtaa ihmisenä, on meillä jokaisella mahdollisuus toipua ja muuttua, arvostaa ja rakastaa.

AP

Vierailija
5/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut huonosta kappaleidenjaosta.

Voimia jokaiselle joka on suhteessa vaikean persoonan kanssa. En suosittele siis jäämään mutta uskon, että kun ihmisen kohtaa ihmisenä, on meillä jokaisella mahdollisuus toipua ja muuttua, arvostaa ja rakastaa.

AP

Selvä. Miksi hän ei sitten itse arvostanut sinua ja rakastanut. Miksi sinun pitää olla hänen muokkaaja ja muutosta yrittävä. Miksi luotat häneen? Ei kai miehet ole aivottomia lapsia kuitenkaan, hänellä piti olla se kapasiteetti itsellään muutokseen?

Vierailija
6/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole enää pelättävää ja mies on muuttunut tylsäksi, jätä hänet.

Typerys.

Haluan pelkästään vakautta ja olen onnellinen, että me olemme menneet siihen suuntaan vahvasti ja voimme paremmin.

Teemme yhdessä kotitöitä, ruokaa sekä vitsailemme ja nauramme usein, seksi on hyvää sekä sen lisäksi jos riitelemme, sovimme sen heti, ennen kuin se edes kunnolla alkaa. Käsittelemme sen heti ja jatkamme elämää. Jaamme kaiken.

AP

Vierailija
7/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, ihana ilta-satu ❤️

Vierailija
8/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit me or leave me!

Vierailija
9/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan mahdollista on. Varmaan harvinaista. Itse olin tuollainen mies. En fyysisesti väkivaltainen, mutta muuten mahdoton luonteeltani. Muutos on tapahtunut vuosien kuluessa. Onneksi vaimo on jaksanut, moni ei olisi. En suosittele silti kenellekään. Niinkuin sanoin muutos on hidasta, tai sitä ei tapahdu. Valmis en ole vielä minäkään. Onnea kuitenkin ap lle, jos elämä on nyt mallillaan.

Vierailija
10/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi pieksänyt joskus ihan kunnolla? Harvoin tuollainen mies nimittäin koskaan lopullisesti muuttuu. Ja rakkaudella ei voi parantaa toista. Onko kenties säikähtänyt kunnolla että lähdet kävelemään ja pidättelee nyt itseään? Uskoisin tuollaiseen muutokseen ainoastaan jos olisi ollut jossain hoidossa tässä välissä. Onko?

Vierailija
11/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ihan mahdollista on. Varmaan harvinaista. Itse olin tuollainen mies. En fyysisesti väkivaltainen, mutta muuten mahdoton luonteeltani. Muutos on tapahtunut vuosien kuluessa. Onneksi vaimo on jaksanut, moni ei olisi. En suosittele silti kenellekään. Niinkuin sanoin muutos on hidasta, tai sitä ei tapahdu. Valmis en ole vielä minäkään. Onnea kuitenkin ap lle, jos elämä on nyt mallillaan.

Muijas ois pitäny viedä sut "kengittäjälle", niin muutos olis ollu vähän nopeampi. Nimittäin jokaiselle sellainen löytyy tarvittaessa...

Vierailija
12/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen myöhemmin hieman yksityiskohtaisemmin.

Täytyy mennä nukkumaan.

Vaikeita asioita mutta jostain syystä, minä uskon mieheen. Olen aina uskonut.

Hän on rakkaudellinen minua kohtaan nykyään. Jos jotkut vanhat kaavat tulevat esiin, ymmärtää tämän heti ja pyytää anteeksi.

Fyysinen väkivalta ei ollut totaalista pieksemistä. Satutti kuitenkin, kävin lääkärissäkin vammoista yms.

Sitä fyysistä väkivaltaa tapahtui n. neljä kertaa kunnes loppui.

Se loppui kun veti täydelliset rajat ja antoi naisen raivon tulla. Hienotunteisesti mutta voimalla. Lähdinkin, rajoja piti asettaa usein.

Mies rauhoittui hiljalleen ja alkoi ymmärtämään. On muuttunut selvästi.

Vieläkin joudun hieman muistuttelemaan käytöstavoista ja rauhoittelemaan joskus jos puuskahtelee turhille asioille mutta on ehdottomasti parempaan päin, voi itsekin paremmin ja on rakkaudellisempi.

Hän on minulle ihminen, kuten muutkin.

AP

Vierailija
13/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen satu tällä kertaa 😢

Vierailija
14/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä vielä kilahtaa ja pääset hengestäsi.

Vierailija
15/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hlvetti mikä ihminen ap on. Oli totta tai ei, on todella sairasta kannustaa jäämään väkivaltaiseen suhteeseen. 

Vierailija
16/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettavaa. Harvoin herkistyn, mutta nyt....😭😭

Vierailija
17/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastailen myöhemmin hieman yksityiskohtaisemmin.

Täytyy mennä nukkumaan.

Vaikeita asioita mutta jostain syystä, minä uskon mieheen. Olen aina uskonut.

Hän on rakkaudellinen minua kohtaan nykyään. Jos jotkut vanhat kaavat tulevat esiin, ymmärtää tämän heti ja pyytää anteeksi.

Fyysinen väkivalta ei ollut totaalista pieksemistä. Satutti kuitenkin, kävin lääkärissäkin vammoista yms.

Sitä fyysistä väkivaltaa tapahtui n. neljä kertaa kunnes loppui.

Se loppui kun veti täydelliset rajat ja antoi naisen raivon tulla. Hienotunteisesti mutta voimalla. Lähdinkin, rajoja piti asettaa usein.

Mies rauhoittui hiljalleen ja alkoi ymmärtämään. On muuttunut selvästi.

Vieläkin joudun hieman muistuttelemaan käytöstavoista ja rauhoittelemaan joskus jos puuskahtelee turhille asioille mutta on ehdottomasti parempaan päin, voi itsekin paremmin ja on rakkaudellisempi.

Hän on minulle ihminen, kuten muutkin.

AP

Ai, no sittenhän ei mitään. Eikun hetkonen...

Vierailija
18/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä juttu. Kaikki voittaa kun pidät pikku hirviösi kurissa ja jos satuttaa, niin satuttaa vaan sua.

Saat pisteen.

Vierailija
19/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otahan lääkkeesi.

Vierailija
20/30 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskettavaa. Harvoin herkistyn, mutta nyt....😭😭

Minäkin. Miksei naiset osaa laittaa rajoja, siis ihku...kaikki ongelmat ratkeavat...rajat naiset!