Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että kun Victoria pamahtaa ruutuun hyvän kroppansa kanssa, niin täällä on heti ihmiset arvostelemassa ja haukkumassa. Ette pettäneet tälläkään kertaa. :D
En hauku mutta siis liian laiha on. muuten näpsäkkä ja kiva hymy. Ehkä haluaa vaan julkisuutta.
En ymmärrä Victorian dissaamista, minusta hän vaikuttaa välittömältä ja kivalta ihmiseltä. Muutenkin tässä ketjussa haukutaan kaikkia, mielestäni ovat rohkeita kun ovat lähteneet etsimään rakkautta telkkariin koko kansan arvosteltavaksi. Ei oo mikään helppo nakki!
Vierailija kirjoitti:
Juho paljastui reppanaksi. Yllättävän avoimesti puhui, kuinka perhe huolissaan kaljan kittaamisesta ja naisen puutteesta. Lisäksi kertoi olevansa saamaton ja kouluttamaton. En vain tiedä kehen naiseen tuollainen vetoaa ja paljasti kaiken vielä valtakunnan telkkarissa. No rehellisyyden puutteesta ei ainakaan voi syyttää.
Hei mies on aito. ja heti haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes missiä koskaan nainut tai ainakaan mennyt naimisiin, ehkä korkeintaan piirroksissaan.
Kari Suomalaisen toinen vaimo ja sittemmin leski Lippe Suomalainen valittiin 17. tammikuuta 1954 Miss Suomi -kilpailuissa perintöprinsessaksi ”Kansikuvatyttö”-tittelillä. Kyllä minä jonkinlaiseksi missiksi laskisin tällä perusteella joten ohistelun voinee lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes missiä koskaan nainut tai ainakaan mennyt naimisiin, ehkä korkeintaan piirroksissaan.
Kari Suomalaisen toinen vaimo ja sittemmin leski Lippe Suomalainen valittiin 17. tammikuuta 1954 Miss Suomi -kilpailuissa perintöprinsessaksi ”Kansikuvatyttö”-tittelillä. Kyllä minä jonkinlaiseksi missiksi laskisin tällä perusteella joten ohistelun voinee lopettaa.
Ei lopeteta, sillä myös Tuija Järvinen on missi. Esiintynyt myös mm. Tuksun kanssa legendaarisella Kalajoen juhannuksen keikalla.
Ärsytti kun Vappu pyöri Viktorian sulhasehdokkaiden kanssa kun saapuivat Viktorian luo.
Vapou: No kai te pärjäätte, minä lähden...
Onneksi ei ollut muiden jussien mukana.huhuh
Anna- Reetan tikuksia ihmettelen. Lehmiä, majoitusmatkailua ym 30 v naisella. Perittyä?
Vierailija kirjoitti:
Anna- Reetan tikuksia ihmettelen. Lehmiä, majoitusmatkailua ym 30 v naisella. Perittyä?
Eikös hänen vanhempansa asu samassa talossa? Esitellään varmaan vasta sitten jos vävy löytyy.
Vierailija kirjoitti:
AR VENEESSÄ OLI 0 LIIVIT.
Minkäslaiset ne 0 liivit on?
Oliko Joonaksen emännillä paljussa kylmää vettä kun olivat niin viluisen oloisia?
Joo samaa mieltä, AR ärsyttävä pomottelija. Pitää olla topakka mies myös hällä ettei jää ihan alle. Enkä tällä meinaa etteikö nainenkin sais olla päättäväinen mutta mun mielestä AR:llä ei oo pilkettä silmäkulmassa!!
Mun mielestä Linda sanoi vähän ironisesti että mihinköhän hevoset sopisi Joonaksen tilalla? Eihän se sitä vakavissaan sanonut? Laski leikkiä... Tosi söpö tyttö... On Joonaskin hellu.
Victoriasta tykkään, positiivinen ihana ihminen.
Olisi hauskaa, kun Arho ja A-R alkaisi olemaan kimpassa. Yhteinen navetta vaan pystyyn. Mutta nujertaisiko tiukka A-R höpöttävän Arhon hiljaiseksi ja pelokkaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo isot maatilat ole aina "perittyjä"? Harva pystyy sellaisia ostamaan. Periminenkin voi olla haastavaa, jos sisaruksia, kun ne täytyy sieltä ulos maksaa.
Linda kertoi asuvansa sijaisperheessä, kun Joonas kysyi hänen perheestään. Taisi sanoa, että hänellä on sisar ja sisarpuoli. Nämä ovat varmaankin hänen vanhempiensa lapsia ei sijaisvanhempien. Sijaisperheessä asuminen ei ole sama kuin adoptio. Juridisesti sijaislapsi on pelkästään biologisten vanhempien lapsi. Tuli mieleen, kun selvästi Linda on tottunut vähän kalliimman puolueisiin asioihin. 19- vuotiaalla on tuskin vielä valmista koulutusta