Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
2021/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan yhtä isot majavat miehillä myös alakerrassa?

Kyllä varmaan. Ei ole aiemmin ollut ketään, ketä varten siistiä häpykarvojaan.

Vierailija
2022/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Reetta on ilahduttavan timmissä kunnossa samoin kuin Victoria.

Kerrankin suomalaista reality-tv:tä jossa voi ihailla myös vartaloita.

Täytyy myös myöntää, että Joonaksella ja Arholla on hyvät ehdokkaat tasoteoriaa ajatellen.

Tämä ohjelma on oikeudellisempi miehiä kohtaan verrattuna ensitreffit alttarilla jossa timmeillä miehillä on kumppanina ylipainoisia/pyöreitä naisia (Assi+Henni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ajatellut, että melkein äijän pitäisi olla vahvempi kuin minä. Että se ottaisi multa ne ohjat pois. Silloin mä saan olla oikeasti sille toiselle ihmiselle auki, kun mulla ei ole niitä ohjia. Sitten kun annan ne toiselle muulle, niin sitten voin olla heikko. " Sanoo Victoria. Mielestäni Juho olisi ainut joka kolmikosta tuohon pystyy, sanoo rehellisesti oman mielipiteen eikä mielistele turhia. Valinta taitaa vaan osua toiseen :)

Vierailija
2024/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Victorian kommentti siitä, että miehen pitää olla henkisesti vahvempi oli vähän masentava.

Miksi ihannemiehen lokero on niin kapea, että miehen pitää olla aina itsevarman kova joka käskyttää ja dominoi naista.

Kenelle ne kaikki kiltit ja ujot miehet kelpaa ja voivatko he kelvata omana itsenänsä?

Vierailija
2025/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ajatellut, että melkein äijän pitäisi olla vahvempi kuin minä. Että se ottaisi multa ne ohjat pois. Silloin mä saan olla oikeasti sille toiselle ihmiselle auki, kun mulla ei ole niitä ohjia. Sitten kun annan ne toiselle muulle, niin sitten voin olla heikko. " Sanoo Victoria. Mielestäni Juho olisi ainut joka kolmikosta tuohon pystyy, sanoo rehellisesti oman mielipiteen eikä mielistele turhia. Valinta taitaa vaan osua toiseen :)

Äijän pitää olla vahvempi kuin minä, sanoo vahva nainen.

Äijän pitää olla vahvempi kuin minä, sanoo kiltti ja ujo hissukka.

Vierailija
2026/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Victorian kommentti siitä, että miehen pitää olla henkisesti vahvempi oli vähän masentava.

Miksi ihannemiehen lokero on niin kapea, että miehen pitää olla aina itsevarman kova joka käskyttää ja dominoi naista.

Kenelle ne kaikki kiltit ja ujot miehet kelpaa ja voivatko he kelvata omana itsenänsä?

Mulle ainakin kelpaisi. Paljon mieluummin kiltti ja ujo kuin äärimmäisen itsevarma tyyppi.

Vierailija
2027/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan deittiohjelmaa jossa tämän foorumin pahimmat keskustelijat pistetään paria etsimään yhtä suorasukaiseen tyyliin. Luulen että sitä nettikommenttien määrää eivät kykene itse lukemaan. 

Vierailija
2028/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat nyt fyysisen ja henkisen vahvuuden. Mies, joka ei ole kouluttautunut nykyaikana, on työtön ja kittaa kaljaa kotona - ei kuulosta vahvalta, määrätietoiselta ihmiseltä.

Vierailija
2029/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on uskomattoman ihana. Minäkin katson tuota roskaa vain nähdäkseni Victorian.

Vierailija
2030/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan yhtä isot majavat miehillä myös alakerrassa?

On. Tulevissa jaksoissa käyvät uimarannalla ja miehillä on tiukat speedot. Ei jätä arveluille sijaa. 

Vierailija
2031/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 35 vuoden ajan kelvannut kiltti ja ujo mies :). Karsastan enemmän kuin muuta sellaisia itsevarmoja itseään täynnä olevia miehiä!! Sellaisen kun näen niin juoksen :). Ihan totta. Minusta sellainen vaatimattomuus on puoleensavetävää.

Vierailija
2032/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ärsytä AR puhetyyli, on todella kireän oloinen ja puhuu vain pakolliset ja tosi töksäyttävästi, ja lisäks joka lauseen lopussa ääni nousee?

Sitä varmaan vaan jännittää ja vähän vetää ylipontevaa roolia.

Vierailija
2033/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria lausunto edustaa hänen omaa näkemystään. Onhan näitä töksäyttelijöitä rakkausrealityissä ollut aina. Milloin pitää naisen olla hoikka ja milloin miehen sitä ja tätä. Älkää nyt vielä itkekö itseänne uneen jos Victoria haluaa tietyntyyppisen miehen. Se hänelle suotakoon.

Vierailija
2034/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami vois leikata ruman karvatupsun leuastaan. Ois paljon paremman näköinen ilman epäsiistiä tupsua.

Kuin myös hiukset, joiden latvat käkertyvät kohti taivasta. Tuo parta yhdistettynä hiuksiin tuo mieleen jonkun hahmon muumeista.

Vierailija
2035/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna-Reetta on ilahduttavan timmissä kunnossa samoin kuin Victoria.

Kerrankin suomalaista reality-tv:tä jossa voi ihailla myös vartaloita.

Täytyy myös myöntää, että Joonaksella ja Arholla on hyvät ehdokkaat tasoteoriaa ajatellen.

Tämä ohjelma on oikeudellisempi miehiä kohtaan verrattuna ensitreffit alttarilla jossa timmeillä miehillä on kumppanina ylipainoisia/pyöreitä naisia (Assi+Henni)

"Tasoteoriaa ajatellen"

Voi tsiisus....

Vierailija
2036/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho, jolla ei pysy edes oman elämänsä ohjakset käsissä :D

Kylläpäs vitsin murjasit!

Vierailija
2037/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 35 vuoden ajan kelvannut kiltti ja ujo mies :). Karsastan enemmän kuin muuta sellaisia itsevarmoja itseään täynnä olevia miehiä!! Sellaisen kun näen niin juoksen :). Ihan totta. Minusta sellainen vaatimattomuus on puoleensavetävää.

Itsevarma ja itseään täynnä oleva on kaksi aivan eri asiaa.

Eikä Victoriakaan varmasti etsi mitään itseään täynnä olevaa miestä.

Vierailija
2038/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin kelpaisi. Paljon mieluummin kiltti ja ujo kuin äärimmäisen itsevarma tyyppi.

Ei henkisesti vahva tarkoita pelkästään itsevarmuutta.

Ujo ja kiltti voi olla myös henkisesti vahva.

Henkisesti vahva voi olla myös ujo ja kiltti.

Henkisesti vahva pystyy näyttämään myös ne omat heikkoutensa.

Henkisesti vahva pystyy ottamaan vastaan kumppaninsa heikot kohdat.

Naisena haluan luottaa siihen, että mies on henkisesti vahva myös niinä huonoina hetkinä ja päivinä.

Naisena toivon olevani myös samoin henkisesti vahva.

Vierailija
2039/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ar vois pistää miehet maratonille sillä aikaa kun on treffeillä

Vierailija
2040/4633 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet itse luonut masentavan kapean lokeron henkisesti vahvasta miehestä. Itselleni se ei todellakaan tarkoita mitään kovaa, käskyttävää ja dominoivaa miestä. Vaikea uskoa, että Victoriakaan sellaisesta miehestä haaveilisi, ei hän sellaista tarkoittanut. Henkinen vahvuus on jotain ihan muuta.

Ketju on lukittu.