Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Joonaksen Sofialle sopisi puolisoksi Viktorian Juho. Naimanaamat ja samanlainen elämäntyyli :)
JOONAKSEN SUSSI JA ANNAREETAN SAMI sopis yhteen. Ulkonäössä samaa huulissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sussikin katseli paikkoja heti alusta alkaen siihen malliin, että ois kiva asettua Joonaksen tiluksille. Rummutteli mm. rumpuja
No miten se rummuttelu nyt siihen liittyy että sussi haluais asettua tiluksille😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sussikin katseli paikkoja heti alusta alkaen siihen malliin, että ois kiva asettua Joonaksen tiluksille. Rummutteli mm. rumpuja
No miten se rummuttelu nyt siihen liittyy että sussi haluais asettua tiluksille😅
Kohtelee Joonaksen tavaroita kuin omiansa ja ihastelee kämpän sisustusta
Sussi on aivan ihastunut Joonakseen, voi ei.. :(
Vierailija kirjoitti:
Hitto tuo AR on raskas
Vaikuttaa 50 kiloiselta ja on lihaksikaskin 😁
A-R puolisoehdokkaiden kannattaa juosta karkuun kun vielä voi.Melkonen Justiina varmaan on.
Ei mies saa sentään olla mikään lapanen.
Sama kyl koskee ehkä vikrorian ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni AR pitäisi mennä naimisiin Samin kanssa
Ennen kuin Sami ehtii sanoa sanaakaan, A-R ehtii keskeyttää hänet kolme kertaa.
Sami on söpö, mutta tulee viiveellä.
Eikös se joskus oo naisten kannalta ihan mukavakin, että tulee hieman viiveellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä käy niin, että maatilalla myös se toinen osapuoli, vaikka kuinka kävisi päivätöissä tilan ulkopuolella, liukuu aikaa myöten osallistumaan tilan töihin.
On aivan fiksua jo aluksi tunnustella, mikä käsitys kumppanilla on maatöistä. Jos ne ovat tuntematon paha, joka ei kiinnosta, sitä kovempi opetteleminen sitten aikoinaan.
Omasta elämästä kokemus: isäni vaimo muutti meille maatilalle kaupunkilaisena eikä ole koskaan edes kiire aikaan auttanut ns. helppoissakaan töissä, ei vaikka ollut välillä työttömänäkin.
Toki en tiedä onko tämä ollut missään vaiheessa ongelma heidän parisuhteessa, mutta avioliittoa takana 25 vuotta joten tuskin mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa näinkään "oudossa" järjestelyssä on ilmennyt.Myös nykyisistä tuttavapiirini maajussipariskunnista, joita on melko paljon kun itsekin alalla toimin, äkkiä ajateltuna kaikista toinen tai jopa molemmat käyvät tilan ulkopuolella töissä, ihan jopa niin että toisella tilalla karjanhoitajana tms. Osa näistä toki siksi koska on pakko hankkia jostakin se leipä pöytään, osa omasta halustaan.
Mitä yritän sanoa on se, ettei todellakaan aina tai välttämättä edes kovin usein tilanne ole se, että puoliso muuttaa taloon töitä tekemään. Ennemmin se taitaisi olla niin päin, että etu kun toinen käy muualla ansaitsemassa eikä tarvitse käyttää omia työtunteja siihen toisen opettamiseen.
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on itsekkyys huipussaan, jos ei edes työttömänä viitti auttaa kiireisimpänäkään aikana. Kertoo paljon ihmisestä tuollainen.
En ehkä itse näe sitä noin, en osaa sanoa pyydettiinkökään sitä apua. En ainakaan itse vaan jo silloin seitsemän vuotiaana tein mieluummin vähän hampaat irvessä itse eikä siinä kiire aikana varmasti ole isännälläkään aikaa opettaa ummikkoa kun ke hommat hoidetaan nopeammin itse, jos ei sitä oppimishalua noin muutenkaan ole.
Pointti oli kuitenkin se, että mitä itse alaa seurannut niin enemmän normi alkaa olla se, että vähintään toinen käy tilan ulkopuolella töissä, ellei välttämättä halua ja ole rahallisesti mahdollista molempien työskennellä tilalla. Tää on mielestäni myös ihan ok, niin kauan kuin se molempia miellyttää. Huvittaa vaan tuo ajatus, että jos maatilalle muuttaa niin sitä juuttuu automaattisesti "navetan ja hellan väliin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto tuo AR on raskas
Vaikuttaa 50 kiloiselta ja on lihaksikaskin 😁
Ja sitten väittävät ettei naiset ole hauskoja... Krhm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa ei ole mitään reppanuutta. Vaatii suunnatonta rohkeutta ja avoimuutta kohdata oma tilansa rehellisesti.
Suomessa on 400 000 työssäkäyvää alkoholistia. Näistä vain pieni osa pystyy myöntämään ongelmakäyttönsä huolimatta siitä, että moni heistä aiheuttaa kohtuutonta haittaa ulkopuolisille (esimerkiksi perheväkivalta, vastuun kantamattomuus jne.)
Voi olla, ettei Juho ole mikään unelmien mies, mutta toisaalta hän on paljon riskittömämpi vaihtoehto kuin moni oman elämänsä menestyjä.
Parempi alkoholiin menevä työtön, kouluttamaton ja laiska mies kuin alkoholiin menevä työelämässä oleva mies? Ja miksi aina otetaan ääripäät. Juho on hukassa, eikä osaa edes treffeillä käyttäytyä ja tehdä naiseen vaikutusta vaan "oksentaa" huonot puolensa kaikkien pällisteltäväksi. Pitäisikö mennä juttelemaan jollekin muulle taholle kuin naisille?
Koko ukko antaa niin creepyt vibat etten suostuisi edes pikadeiteille hänen kanssaan. Puhetyylikin on jotenkin passiivis-aggressiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä toi Victoria! Jatkuva naureskelu. Miksi pitää kikattaa joka asiassa.
Minua hän ei ärsytä ollenkaan, kiva vaan, että on iloinen ja positiivinen, eikä mikään elämäänsä kyllästynyt myrtsinaama ja toivottavasti hänellä synkkaisi Aleksin kanssa, heistä tulisi kaunis/komea pari.
Mun kokemuksen mukaan "oikeissa paikoissa" olevat "iloiset ja positiiviset" ihmiset ovat arkielämässä aivan kamalia usein.
Vierailija kirjoitti:
Sanni ei paljastanut kameralle, onko hänellä tunteita vaan lapsenomaisesti jääeitteli jotain, että kattellaan nyt en mä nyt halua yksin olla ihastunut kehenkään. Ihan kuin tunteet olisi halusta kiinni ja riippuvaisia siitä, kokeeko toinen samoin :D
Kyllä mun tunteisiin ainakin vaikuttaa se, jos selviää, että miehellä ei ole mua kohtaan mitään tunteita tai jos se on kiinnostunut jostain ihan toisesta naisesta. Aika äkkiä ne omatkin tunteet siinä sitten kuolee.
En tosin olisi muutenkaan sopiva tuollaiseen kilpailuasetelmaan osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olivat Anna-Reetan ja Kalevin veneilyliivit!!
Se riittää että ne liivit on veneessä, ei tarvitse olla päällä.
Kyl ne tarvii olla päällä! Ainoastaan silloin ne pitää pinnalla jos vene kaatuu tai jotain. Niistä on hyötyä vaan päällä. Sä varmaan kuulut niihin jotka ajaa autoa ilman että ajovalot on päällä päivällä.....eikä niitä talvirenkaitakaan tarvi jos ei tuu lunta talvella, eikö niin?
Eikös laissa kumminkin sanota, että veneessä tulee olla sopivat liivit jokaiselle veneilijälle, siis lukumäärä ja kellutuskyky. Laissa ei sanota, että ne pitää olla päällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda vaikuttaa lellityltä
Mainittiinko jossain kohtaa ohjelmassa, että Lindalla on hevosia? Ei mikään halpa harrastus omistaa hevosia
Sanoihan Linda, että on vähän jo ikävä eläimiä. Ja sanoi katsovansa Joonaksen tiluksia sillä silmällä, mihin siellä laittaa hevosensa.
Mikä koulutus Lindalla on, tuliko ilmi kirjeessä tms? Ja onko maalta kotoisin? Asuu kai edelleen kotona. (sijaisperheestä ei tarvi enää mainita, se on hänen kotinsa)
Vierailija kirjoitti:
AR VENEESSÄ OLI 0 LIIVIT.
Et katsonut penkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nuori jätkä valitsee ton kauneimman naisen, lyödäänkö vetoa.
Tuolla tavallahan tasoteoria toimii. Ulkonäöllä saa anteeksi aivan hirveän monta muuta asiaa.
Pilapiirtäjä Kari sanoi missin naidessaan, että mieluummin hän aamulla herätessään katsoo kauniita kasvoja vieressään, kuin rumia.
Mut itsellään oli naama kuin pilapiirros.
Eikä edes missiä koskaan nainut tai ainakaan mennyt naimisiin, ehkä korkeintaan piirroksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AR on (tai esiintyy) niin maalaisjärkevän ja varman päälle ottavan oloisesti, että ihmetyttää, miten hän on jo nuorena päätynyt äidiksi. Ilmeisesti eivät olleet naimisissakaan lapsen isän kanssa(?) Vai onko Siperia opettanut, ettei tee samoja virheitä uudelleen miehen kanssa. Nyt hakee ensisijaisena kriteerinään isäntärengiksi sopivaa harmitonta heppua, joka antaisi myös läheisyyttä.
Onko muuten AR:n lapsen ikä kerrottu?Victoriassa ihmetyttää, että on hankkinut peräti 2 lasta, ennen kuin huomasi, ettei mies sovi kumppaniksi. Tai voihan olla, että exä eli lastensa isä lähti etsimään kadotettua vapauttaan, kun isänä olo alkoi rasittaa.
Lapset eivät kai ole tilalla sulhaskandidaattien aikana(?) Vaikeahan siinä olisi keskittyä miehiin ja ohjelmantekoon, jos pennut pyörisivät jaloissa.
Uskon, että Victoria on aika kipakka kasvattaja. Ja komentaa myös miehiä esim. sisäsiisteyteen. Hyvä niin!Ei ole kovin vaikea laskutoimitus: A-R lapsi 3 v eli saanut 27 vuotiaana, mikä tuossa iässä on siis niin ihmettä, kun sanoit että noin nuorena päätynyt äidiksi? Ja ollut tuon ajan sinkkuna. Luulen, että isyys ei sopinut eräälle. A-R:n lainen nainen ei väistä vastuuta. Lapsia ei kannata sotkea ohjelmaan, sitäpaitsi vaatii molemman vanhemman suostumuksenkin. Lisäksi A-R on monesti tuonut julki, että hakee ohjelmasta loppuelämän kumppania itselleen, ei renkiä.
Tätä palstaa kun lukee, niin luulisi 40-vuotiaiden olevan vielä nuoria. Toki osa niin käyttyytykin kouvolatatskoineen.
Sanni ei paljastanut kameralle, onko hänellä tunteita vaan lapsenomaisesti jääeitteli jotain, että kattellaan nyt en mä nyt halua yksin olla ihastunut kehenkään. Ihan kuin tunteet olisi halusta kiinni ja riippuvaisia siitä, kokeeko toinen samoin :D