Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Anna-Reetta voisi vähän löysätä nutturaa. Kuka jaksaa kuunnella syväluotavaa analyysiä tunteista 24/7 😵💫🥱 Todella erikoinen valinta myös tämä farmiporukka. En usko että kumppania tuosta joukosta löytyy 🧐
Vierailija kirjoitti:
Nuorisosta: En ole nähnyt Lindassa ylimielisyyttä, päinvastoin. Varautuneemman ja ujomman oloinen toki kuin kaksi muuta, mutta mikä rikos se on?
A-R muuttui tylsäksi heivattuaan ainoan ehdokkaan, jonka kanssa vaikutti olevan kunnon kipinää ja nähtävästi vain omien pelkojensa vuoksi. En usko että tuossa talossa tapahtuu mitään kiinnostavaa ohjelman aikana, jos ei sitten joku kunnon rähäkkä.
Viktorialla on top2 selvä. Onko se Victor oikeastikin kiva tyyppi? Jotenkin niin kovinkin smooth että seuraan varauksin. Toivottavasti jommankumman kanssa nappaa.
Arho on hauska, hänen kaikki leidinsä samoin, suosikki aika selvillä.
Musta tässä nyt turhaan tuomitaan etukäteen A-R:n valinnat. Mistä te tiedätte jo A-R ja V-V oikeasti olivatkin täysin eri maailmasta vaikka kipinöintiä oli? A-R on metsästävä Itä-Suomalainen ja V-V pyöräilevä opettaja, niiden välillä on pitkä matka.
Nämä on juuri niitä realityohjelmia joiden kohdeyleisöllä on tirkistelynhalua,eikä omaa aktiivista säpinää parisuhteessaa tai suhdetta ollenkaan. Toivoisin parempaa tasoa ohjelmiin ja juontajien kierrätystä, ettei samat höpötä kaikissa ohjelmissa.
Miks joku haluu maalle. Maaseudulla asuvana tiedän etteitääl ole hauskaa. Kaikki palvelut kaukana.
Koska alkaa se jakso, jossa on mukana ihana Asgeir?
Vierailija kirjoitti:
Miks joku haluu maalle. Maaseudulla asuvana tiedän etteitääl ole hauskaa. Kaikki palvelut kaukana.
Minkä ikäinen olet? Jos olet nuori, ymmärrän mielipiteesi, itsekään en nuorena olisi maalla viihtynyt. Nyt vanhempana maaseutu on paras paikka asua. Mitä noihin palveluihin tulee, niin ne on vain pieni osa elämää ja suurin osa elämästä ollaan siellä kotona. Eikä meillä kyllä ole ne palvelutkaan kuin 7km päässä vaikka maalla asutaan ja jotkut asuu maallakin niiden palvelujen vieressä.
Elämä on vähän asennekysymys ja aina löytyy valitettavaa asuitpa sitten maalla tai kaupungissa.
Minulle elämä on hauskaa nyt, kun asun maalla, on oma talo, piha, pihasauna, palju, lenkkimaastot vieressä, marja-ja sienipaikat lähellä. Ja kaikki kauppat ja muut harrastusmahdollisuudet on sen 7km päässä, mikä ei ole matka eikä mikään.
En haluaisi asua enää keskikaupungilla kerrostalossa, ilman omaa pihaa ja metsän tuomaa rauhaa, vaikka ne muut palvelut olivatkin ihan siinä lähellä.
Eipä niitä tullut kuitenkaan hirveästi käytettyä.
Kalevi leipoo, metsästää ja tuo Anna-Reetalle kauniit vihreäsävyiset villasukat - lieneekö kutonut ne itse. Mitäs siihen sanotte.
Maalla asuminen ei sovi kaikille. Muuten viihtyisin itsekin, mutta sairauteni takia en voi edes harkita. Maatalossa on paljon työtä ja sairauteni takia olen välillä pitkiä aikoja kovissa kivuissa ja silloin työkyvytön. Maatalossa ei voi jättää viikkokausiksi tiluksia ja eläimiä hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-R:n yksi ehdokas antaa todella harhaanjohtavaa kuvaa itsestään ja nainen näyttää olevan aika ihastunut. Tunnen henkilön. Tuossa käy huonosti, hirvittää katsoa :/
Kuka näistä? Kerro kerro!
Itse veikkaan kyseessä olevan Kalevi, koska hänet valittiin ekana farmiviikolle ja hänet kutsuttiin vikana kahdenkeskiseen keskusteluun ryhmätreffeillä.
Mielestäni Kalevi vaikuttaa jotenkin luihulta. Ulkonäöltäänkin on kuin muinaisjäännös, ihmettelen kyllä A-R:n makua.
Olen ollut itsekin joskus nuori ja ihmettelen miten nämä jotkut valitsevat, siis millä perusteella itselleen kumppania.
Kalevi on nuoreksi mieheksi todella vanhan oloinen ja valmiiksi jo kuin vanha mies.
Nuorena en olisi tuontyyppistä miestä pitänyt millään lailla potentiaalisena, puuttuu vallan sellainen nuoren miehen innostus jutuissaan ja on ränsäintyneen näköinen.
Minä olisin tykännyt siitä opettajasta jonka tiputti. Niin ulkonäön kuin keskustelunkin perusteella.
Mutta en tietenkään ole mikään sanomaan kun en ole valitsemassa ohjelmassa.
A-R lopettaa lauseensa kimakasti, taisi jännittää ja muutenkin tosi jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollu nyt kiinnostusta kahtoa, samaan aikaan tulee neloselta Huutokaupan Keisari.
No makunsa kullakin, itselleni Huutokauppakeisari on sellainen turn off, että en kerta kaikkiaan pysty sitä ohjelmaa katsomaan👎
Minua harmittaa kun Keisari antaa tavaroista niin vaatimattoman hinnan. Topi jo meinasi kärrätä huonekalunsa takaisin autoon, mutta sitten kauppiaat painostivat Nadjan hyväksymään tarjouksen. Nadja ei kehdannut kieltäytyä, oli siinä vaikeana kahden tulen välissä. - Harvoin viitsinkään katsoa tuota ohjelmaa. Maajussitkin katson kyllä Katsomosta, ei mene minkään ohjelman kanssa päällekkäin silloin.
Arhon puhetapa on kamala. Muuten varmaan ihan kiva tyyppi, mutta ei sitä pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
A-R lopettaa lauseensa kimakasti, taisi jännittää ja muutenkin tosi jäykkä.
Monien nuorten puhetyyli nykyisin: nouseva sävelkulku lauseen loppua kohti ("loppukiekaisu").
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuminen ei sovi kaikille. Muuten viihtyisin itsekin, mutta sairauteni takia en voi edes harkita. Maatalossa on paljon työtä ja sairauteni takia olen välillä pitkiä aikoja kovissa kivuissa ja silloin työkyvytön. Maatalossa ei voi jättää viikkokausiksi tiluksia ja eläimiä hoitamatta.
Maalla asuminen ja maatilan pitäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Suurin osa maalla asuvista ei harjoita maataloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuminen ja maatilan pitäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Suurin osa maalla asuvista ei harjoita maataloutta.
Maalla asuvilla (ainakin kaikilla tuntemillani) on paljon pihatyötä, vaikka maataloutta ei harjoittaisi. Isoilta pihoilta on luotava lumet, leikattava nurmikot ja hoidettava kasvit/pensaat jne. Talviaikaan täytyy tehdä pihatieltä lumityöt, osalla on pitkäkin tie aurattavana. Ei noita töitä voi viikkokausiksi jättää tekemättä.
Kalevi vaikuttaa innottomammalta kuin Sami ja Aleksi. Ennakkosuosikin kirous, joka laittaa mietityttämään haluaako itse oikeasti maajussinsa?
Vierailija kirjoitti:
Kalevi leipoo, metsästää ja tuo Anna-Reetalle kauniit vihreäsävyiset villasukat - lieneekö kutonut ne itse. Mitäs siihen sanotte.
Kivoja harrastuksia, mutta mitä ne vielä kertovat ihmisestä? Joku voi vaikka mätkiä puolisoaan turpiin siinä leipomisen ja kutomisen välissä.
Maalla on hyvä asua, jos on kesä, ei tarvitse tehdä maatilan töitä ja ei haise mikään paskalannoite tai elukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan viis kertaa A-R jo jankuttanu tuota "tässä iässä jo pitäs", "kyllä jo tämän ikäisenä"... Ihminen on 30 v. ja puhuu ku joku paljonkin kokenut eläkeläinen. Ärsyttävää!!! T: Nelikymppinen
A-R todella vanhan oloinen kolmekymppiseksi! Kävely kummallista keinumista!
Ihmettelin myös sitä kävelytyyliä. Jännittikö ja oli kroppa kankeana vai mitä ihmettä 😳 Ja on kyllä erikoinen 30-vuotiaaksi, kun puheet kuin vanhalla ihmisellä. Yrittääkö olla liian järkevä ja kuvittelee, että vain vanhat ihmiset ovat järkeviä 🙄
Parempi nimi tuolle ohjelmalle olisi huutokauppahuijari.