Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Kyselikö se Kalevi heti kaljaa, kun mökkiin pääsivät?
Se oli äänestä päätellen Aleksi!
A-R:n yksi ehdokas antaa todella harhaanjohtavaa kuvaa itsestään ja nainen näyttää olevan aika ihastunut. Tunnen henkilön. Tuossa käy huonosti, hirvittää katsoa :/
Vierailija kirjoitti:
A-R:n yksi ehdokas antaa todella harhaanjohtavaa kuvaa itsestään ja nainen näyttää olevan aika ihastunut. Tunnen henkilön. Tuossa käy huonosti, hirvittää katsoa :/
Miten harhaanjohtava...? Joku pelimies oikeasti...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua mitä myötähäpeän tunteita...Arho...eiih...Ja miten tuo Victoria jostain syystä ärsyttää, vaikea selittää...Se naureskelu jotenkin...
Toisaalta tosi söpöä, kun Arho kanniskeli niitä pikkuvasikoita ja kuskasi kottiksilla...toinen ihan touhuissaan, ja vielä tyttäriä kolmin kappalein vieraana
Hoh hoijaa. Paskaa vaan mättämään tyttöset, siitä se söpöys karisee. Yöllä klo 3 vasikkaa vetämään tms
Kuvitelkaa Arho töissä puhelinaspassa johon soittaa raivoasiakkaita
Tuo Arhi tuo jonkun miesnäyttelijän mieleen äänestä mutta en saa päähän kenet
Victorian ehdokas Juho on minun makuuni oleva mies,ainakin ulkoisesti. Kun ei luonteesta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viktorian kumppaniehdokkaiden autot kertoo aika paljon heistä. Viktorilla ja Juholla oli vanhat autot. Aleksilla oli uutta kiiltävä maasturi.
Tai isin tai kaverin auto voi olla myös lainassa?
Rahoituksella saa uuden auton. Vanhat on omistusautoja.
Ai hitsiläinen toi Linda on ylimielinen
Arho "ni tuota" , Arho "ni tuota"
Kyllähän tuo Arho oli kännissä ku naiset saapu tilalle :D hyvä kun pystyssä pysy. Aiemmin tais mainita ettei alkoholi sovi hänelle joten ei siksi juo
Anna-Reetta ei kestänyt miestä, joka olisi haastanut häntä. Siksi tiputti Ville-Veikon..
Vierailija kirjoitti:
Victorian ehdokas Juho on minun makuuni oleva mies,ainakin ulkoisesti. Kun ei luonteesta tiedä.
Minun sydän sykkii Aleksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten harhaanjohtava...? Joku pelimies oikeasti...?
Aleksi vai Kalevi!?
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ärsyttävää Victorian naurun käkätys. Liian laihakin on,🙆
Joku on jossain sanonut, että antaa jokaisen olla sellainen kuin on. Ei ärsytä. Mihin hän muka olisi liian laiha, sinulleko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sydän sykkii Aleksille
Liian laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä Joonaksen naurahtelu? No, nuori kaveri.
Voi Joonas ja naurahtelu 😂🙈Alkaa katsojaakin väkisin naurattamaan, eli siinä mielessä hyvän mielen ohjelma
Naurahtelu = hörinä
Varmaan viis kertaa A-R jo jankuttanu tuota "tässä iässä jo pitäs", "kyllä jo tämän ikäisenä"... Ihminen on 30 v. ja puhuu ku joku paljonkin kokenut eläkeläinen. Ärsyttävää!!! T: Nelikymppinen
Voi Joonas ja naurahtelu 😂🙈Alkaa katsojaakin väkisin naurattamaan, eli siinä mielessä hyvän mielen ohjelma