Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
1221/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias ja noi parikymppiset mimmit on enemmän tätejä kuin mä. Tai sit ihan käsittämättömiä friikkejä kummallisten kulmakarvojen ja hiusvärien kanssa. Vaatii nyt kyllä asennemuutosta itseltä, selvästi mun kauneusihanne on kovin kapea ja klassinen.

Kyllä ovat väärässä ohjelmassa nämä pinkkipäät ja lävärinaamat.

Kerrotko vielä, miksi?

Ei sitä ulkonäöstä voi päätellä, kenestä on emännäksi tai kuka viihtyy maalla.

En ole AP, komentoin vain. Jotkut ihmiset eivät vain pidä lävistyksistä, tatuoinneista, pinkiksi/punaiseksi värjätyistä hiuksista ja kulmakarvoista. Kuulun noihin ihmisiin, mielestäni em. asiat eivät ihmistä kaunista, päinvastoin.

Tämä nuori maanviljelijä, en muista nimeä, on itse ulkoisesti siisti ja huoliteltu. Voihan olla etteivät lävistykset yms. häntäkään miellyttäneet. Mutta. Hän on se, joka etsii puolisoa, ja saa valita mieleisensä.

Vierailija
1222/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sanonko mikä mies. 28 lukion käynyt, yritti vähän opiskella, ei tullut mitään ja lehmät ja navetta paras paikka?????

Koita nyt jotain sanoa kun tyhjän jaarittelun taso Arhon luokkaa :DD

Sanon. Hirmu paskainen navetta, ei ole siivottu kunnolla vuosiin. Vanhempieni navetta ei ollut koskaan tuon siivoinen. Ihmettelen, että vielä kuvaajat viitsivät kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, miten navetanhaju lähtee vaatteista?

No, kävelee sikalan läpi.

😅 totta

nim. maatalouslomittaja

Vierailija
1224/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sanonko mikä mies. 28 lukion käynyt, yritti vähän opiskella, ei tullut mitään ja lehmät ja navetta paras paikka?????

Koita nyt jotain sanoa kun tyhjän jaarittelun taso Arhon luokkaa :DD

Sanon. Hirmu paskainen navetta, ei ole siivottu kunnolla vuosiin. Vanhempieni navetta ei ollut koskaan tuon siivoinen. Ihmettelen, että vielä kuvaajat viitsivät kuvata.

Ja jos tuo sen hyssykkä veli asuu myös tilalla, ha vanhemmat, niin olisi väkeä siivota. Varsinkin, kun tulee vielä esittelyvideot ja farmiviikot ym. Parsinavetta muutenkin eläinten kannalta ei hyvä. Kiinni nököttävät pitkän talven.

Vierailija
1225/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on saattanut mennä mulla ohi, mutta.

Mitäkä nuo jussit ja jussittaret ovat opiskelleet?

Muistelen jostain videoista, että Joonas opiskelee agrologiksi, Arho ? jättänyt kesken, Viktoria ? valokuvamalli? Oliko opiskellut mitä? Anna-Reetta oli sairaanhoitaja ja agrologi.

Vierailija
1226/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicce Santusta: "onhan se ihan . . . mukava jätkä"

😥

Vierailija
1227/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialle sopisi spandex-pyöräilijä. Olis just samat ihanteet kropan ja ajankäytön suhteen.

Sunnuntaiaamuisin lähdettäisiin ensin 50 km lenkille ja sitten puurolle ja rahkalle ja kukkia hoitamaan.

Vierailija
1228/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorialle sopisi spandex-pyöräilijä. Olis just samat ihanteet kropan ja ajankäytön suhteen.

Sunnuntaiaamuisin lähdettäisiin ensin 50 km lenkille ja sitten puurolle ja rahkalle ja kukkia hoitamaan.

50 km pyörälenkki ei ole spandexkiiturille vielä mitään. Minäkin teen sellaisia ja pidempiäkin kerran tai pari viikossa vaikka olen ihan perustyömatkapyöräilijä ilman spandex-asua.

Vierailija
1229/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 km pyörälenkki ei ole spandexkiiturille vielä mitään. Minäkin teen sellaisia ja pidempiäkin kerran tai pari viikossa vaikka olen ihan perustyömatkapyöräilijä ilman spandex-asua.

Tää oliskin sunnuntai, lepopäivä.

Vierailija
1230/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen jostain videoista, että Joonas opiskelee agrologiksi, Arho ? jättänyt kesken, Viktoria ? valokuvamalli? Oliko opiskellut mitä? Anna-Reetta oli sairaanhoitaja ja agrologi.

Victoria on koulutukseltaan puutarhuri

Vierailija
1231/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho opiskeli keskenjääneiden hommien jälkeen agrologiksi ja Victoria on puutarhuri. Näin ainakin esittelyjakson perusteella. Ja vähän inhottavasti viitattu Victoriassa ettei muka olisi mitään tehnyt.

Vierailija
1232/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arho opiskeli keskenjääneiden hommien jälkeen agrologiksi ja Victoria on puutarhuri. Näin ainakin esittelyjakson perusteella. Ja vähän inhottavasti viitattu Victoriassa ettei muka olisi mitään tehnyt.

Siis onpa hyvä jussit/ jussitar kaarti:) minusta kaikki siis näinollen reippaita! Puutarhuri ja kohta kolme agrologia ja sh!

Vierailija
1233/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa Joonaksen ehdokkaista näytti silmin nähden suuttuneina tuhahtelevan, kun heitä ei valittu jatkoon. Pettymys peitettiin suuttumuksella

En nyt muista millä kaudella se oli, mutta eräs nuori nainen joka ei päässytkään jatkoon niin itki oikein kunnolla ja sanoi että koko elämä on nyt pilalla. Oli vissiin ehtinyt ihastua jo kunnolla...

Niin, tämä taisi olla sitä aikaa kun saivat ja pitikin aktiivisesti tutustua ennen Naantalia, vai mikä se paikka silloin olikaan.

Kerran jotain ryhmätreffien jälkeen pudotettua näytettiin itku silmässä istumassa jossain nuotion ääressä tms. ja taustalla surulliset pianopimputtelut.

Vierailija
1234/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Victoria ei kyllä herätä lainkaan luottamusta. Varokaa miehet. Mukavuuden haluinen bilehile matkustelija. Kohta on sinunkin rahat matkusteltu. Sitten on tämä uskovainen neitsyt. Siinäpä toinen ääripää.

Vierailija
1235/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETSIVÄTKÖ NOI HITON MAAJUSSIT TYÖNTEKIJÄÄ VAI PUOLISOA

Vierailija
1236/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelm von Leeb kirjoitti:

ETSIVÄTKÖ NOI HITON MAAJUSSIT TYÖNTEKIJÄÄ VAI PUOLISOA

Valitettavasti maatilalla aikalailla sama asia. Erikoismeno jos ei tarvitse ollenkaan osallistua hommiin vaikka muualla olisikin töissä

Vierailija
1237/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho vaikuttaa siltä että hänellä on jäätävän kokoinen kulli

Jos onnistaa niin pääsee lähestymään nättiä Karoliinaa farmiviikon jälkeen ja meikäläisen kaltaiset palstan kilttimiehet jää nuolemaan näppejä

Vierailija
1238/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaformaatti "Maajussille peltilehmä", voisi olla hyvinkin mielenkiintoista seurattavaa

Vierailija
1239/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW-mies kirjoitti:

ohjelmaformaatti "Maajussille peltilehmä", voisi olla hyvinkin mielenkiintoista seurattavaa

Luin tuon aluksi väärin petilehmänä

Vierailija
1240/4633 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kaavamaisuudesta ja ennalta-arvattavuudesta huolimatta hienoa tässä sarjassa on se, että somejulkkujen ja itseään markkinoivien ekstroverttien sijaan näkee taviksia sekä introvertteja jotka kivellä istuskellen juttelevat harvasanaisesti siitä, miten mieluummin kuuntelevat kuin ovat koko ajan äänessä.

Ketju on lukittu.