Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
3541/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Victorian ja Victorin Balin lemmenloma sujuu? Onko paljastelleet lisää somessa?

Vierailija
3542/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan on sieviä sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Sekös katkeria keljuttaa. Linda on helmi.

Ulkonäkö on aina makukysymys ja sisäisen tunteminen edellyttää henkilön tuntemista. Olet siis joku lähipiiristä.

Ei se mistään lähipiiristä ole. Pelkkä trolli vaan. Tai joku, joka on niin sekaisin, että luulee tuntevansa ihmisen nähtyään häntä muutaman minuutin telkkarissa muutaman viikon ajan.

En oo kumpikaan. Kyseenalaistan; miksei voisi kehua muutaman minsan perusteella, kun voi ilmeisesti haukkua.

Täällä haukkuminen on hyväksytympää, kuin kehuminen. En hauku ketään, parempi mieli itsellänikin niin.

Kyllä tuo eka viestisi vähän haukkumisen puolelle menee, kun ivailet jostain katkerista. Eli ilmeisesti se pieni ilkeys sinullekin sitä hyvää mieltä tuottaa, vaikka toista yritätkin nyt selitellä.

Ja mehän ei kukaan muutaman minuutin perusteella voida tietää millainen henkilö oikeasti on. Kameran edessä on helppo feikata.

---

Älä syyllistä minua ivailusta, faktahan se on, että täällä on katkeruutta. Niin moni kalikka kolahtanut ja älähdyksiä kuuluu. Miksi kaikki miellyttävyys, olisi feikkausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi olis oikea kumppani mutta ei osaa olla itsensä kun kamerat pyörii vieressä..  Kaulakorupoika ei jaksa kauaa maalaiselämää.

Höpsis. Sinäkö muka osaat telkusta näkemäsi perusteella päätellä millainen Kalevi oikeasti omana itsenään olisi.

Minulla on taas sellainen kuva, että Kalevi on juuri itsensä. Ei sen kummemmaksi muutu oli kamerat tai ei.

En itse jaksaisi noin totisen tuntuista miestä ja jotenkin ei välitä esimerkiksi juuri vaatteista.

En sano, että täytyisi keikaroida tai olla merkkivaatteitta, mutta moni ymmärtää mitä tarkoitann

Tuo olisi ollut minulle aika lailla mietinnän paikka kun sanoi läheisyydestä, ettei määräänsä enempää. Eikä se ollut vitsi vaan tosissaan sanottu. Että aika kortilla saattaisi hellyys ja läheisyys olla ja vain "sopivasti" ja Kaleville sopivana ajankohtana.

Voin toki olla väärässäkin, mutta itse en ottaisi riskiä.

Kalevi varmaan on niitä ihmisiä jotka eivät halua, että nainen kokoajan nojaa kylkeen ja puristelee. Eikä hän varmaan halua vedellä mitään kielareita kahvipöydässä toisten edessä. Itse ymmärrän oikein hyvin.

Ai, että läheisyys on jonkun mielestä sellaista, että nainen nojailee kokoajan kylkeen ja puristelee miestä tai sitten vetelevät kahvipöydässä kielareita, juupa juu. DDD

Minä kyllä tarkoitin ihan muuta, ei nyt ihan ääripäähän kannata mennä.

Jos mies sanoo treffeillä naiselle, ettei läheisyyttä sentään määräänsä enempää, niin jos Kalevin luulo ja pelko läheisyydestä ja naisista on tuota luokkaa, mitä kirjoitit, niin sitä parempi miettiä kummankin.

Oli minusta aika juntti vastaus ja tilanteeseen sopimaton. Kun ei ollut vitsi.

Kalevi ei osannut ilmeisesti siitä aiheesta muuta sanoa tai ei lainkaan halunnut keskustella.

Löi stopin aiheelle. Siksi oletan, että silloin muutenkin läheisyydessä mennään hänen ehdoillaan. Ja asiasta ei keskustella, piste.

Vierailija
3544/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi olis oikea kumppani mutta ei osaa olla itsensä kun kamerat pyörii vieressä..  Kaulakorupoika ei jaksa kauaa maalaiselämää.

Höpsis. Sinäkö muka osaat telkusta näkemäsi perusteella päätellä millainen Kalevi oikeasti omana itsenään olisi.

Minulla on taas sellainen kuva, että Kalevi on juuri itsensä. Ei sen kummemmaksi muutu oli kamerat tai ei.

En itse jaksaisi noin totisen tuntuista miestä ja jotenkin ei välitä esimerkiksi juuri vaatteista.

En sano, että täytyisi keikaroida tai olla merkkivaatteitta, mutta moni ymmärtää mitä tarkoitann

Tuo olisi ollut minulle aika lailla mietinnän paikka kun sanoi läheisyydestä, ettei määräänsä enempää. Eikä se ollut vitsi vaan tosissaan sanottu. Että aika kortilla saattaisi hellyys ja läheisyys olla ja vain "sopivasti" ja Kaleville sopivana ajankohtana.

Voin toki olla väärässäkin, mutta itse en ottaisi riskiä.

Kalevi varmaan on niitä ihmisiä jotka eivät halua, että nainen kokoajan nojaa kylkeen ja puristelee. Eikä hän varmaan halua vedellä mitään kielareita kahvipöydässä toisten edessä. Itse ymmärrän oikein hyvin.

Ai, että läheisyys on jonkun mielestä sellaista, että nainen nojailee kokoajan kylkeen ja puristelee miestä tai sitten vetelevät kahvipöydässä kielareita, juupa juu. DDD

Minä kyllä tarkoitin ihan muuta, ei nyt ihan ääripäähän kannata mennä.

Jos mies sanoo treffeillä naiselle, ettei läheisyyttä sentään määräänsä enempää, niin jos Kalevin luulo ja pelko läheisyydestä ja naisista on tuota luokkaa, mitä kirjoitit, niin sitä parempi miettiä kummankin.

Oli minusta aika juntti vastaus ja tilanteeseen sopimaton. Kun ei ollut vitsi.

Kalevi ei osannut ilmeisesti siitä aiheesta muuta sanoa tai ei lainkaan halunnut keskustella.

Löi stopin aiheelle. Siksi oletan, että silloin muutenkin läheisyydessä mennään hänen ehdoillaan. Ja asiasta ei keskustella, piste.

Ehkä Kalevin ajatuksena oli se että työtkin pitää hoitaa ja niitä maatalossa riittää. Ei siis ole aikaa imeskellä kielareita pitkin päivää ainakaan määräänsä enempää vaan kumpikin tekee töitä tahollaan. Mutta myönnän että vastaus oli harkitsematon koska sen voi ymmärtää niinkin että läheisyyttä ei elämässä tarvita. Henkilökohtaisesti en usko että se oli niin tarkoitettu.

Vierailija
3545/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määräänsä enempää...Pariskunnan puoliskot tarvii myös omaa tilaa. Ei kaikkea tehdä yhdessä ja kytätä mustasukkaisena. Hellyydenosoitukset kahden kesken.

Vierailija
3546/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Victorian ja Victorin Balin lemmenloma sujuu? Onko paljastelleet lisää somessa?

https:// aijaa. com /RqdoHj

Ei inahdustakaan Victorista näiden jälkeen! Victoria sen sijaan päivittelee melko ahkerasti

Vierailija
3547/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan on sieviä sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Sekös katkeria keljuttaa. Linda on helmi.

Ulkonäkö on aina makukysymys ja sisäisen tunteminen edellyttää henkilön tuntemista. Olet siis joku lähipiiristä.

Ei se mistään lähipiiristä ole. Pelkkä trolli vaan. Tai joku, joka on niin sekaisin, että luulee tuntevansa ihmisen nähtyään häntä muutaman minuutin telkkarissa muutaman viikon ajan.

En oo kumpikaan. Kyseenalaistan; miksei voisi kehua muutaman minsan perusteella, kun voi ilmeisesti haukkua.

Täällä haukkuminen on hyväksytympää, kuin kehuminen. En hauku ketään, parempi mieli itsellänikin niin.

Kyllä tuo eka viestisi vähän haukkumisen puolelle menee, kun ivailet jostain katkerista. Eli ilmeisesti se pieni ilkeys sinullekin sitä hyvää mieltä tuottaa, vaikka toista yritätkin nyt selitellä.

Ja mehän ei kukaan muutaman minuutin perusteella voida tietää millainen henkilö oikeasti on. Kameran edessä on helppo feikata.

---

Älä syyllistä minua ivailusta, faktahan se on, että täällä on katkeruutta. Niin moni kalikka kolahtanut ja älähdyksiä kuuluu. Miksi kaikki miellyttävyys, olisi feikkausta?

Ja nyt näytti kolahtavan kalikka sinuun.

Tuo feikkaus kommentti oli vastaus tähän:

"Kyseenalaistan; miksei voisi kehua muutaman minsan perusteella, kun voi ilmeisesti haukkua."

Kun totuus on se, ettei muutaman minuutin leikattujen pätkien perusteella voi tietää millainen ihminen oikeasti on.

Vierailija
3548/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei määräänsä enempää...Pariskunnan puoliskot tarvii myös omaa tilaa. Ei kaikkea tehdä yhdessä ja kytätä mustasukkaisena. Hellyydenosoitukset kahden kesken.

Ei kuitenkaan ollut kovin romanttinen vastaus sulhasmieheksi pyrkivältä. Onko Kalevin nähty esimerkiksi katsovatn AR:aa kauniisti silmiin? Ehkä sitten silloin kun kamerat ei käy. (Minä en ole nähnyt.)  - Toista maata on Arho!

Vierailija
3549/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lapset missään tekemisissä ehdokkaiden kanssa farmiviikon aikana. Ei heitä tarvitse näyttää ohjelmassa, mutta jännä kun lapsista ei mainita yhtään mitään, ei kerrota esim. "hän tuli niin hyvin toimeen lasten kanssa" jne.

Jotenkin aavistus, että Victorian isommat lapset ehkä jossain muualla viikon aikana, kun huoneetkin valjastettu ehdokkaille. Mutta AR:n kotitalo on iso ja luulen että pikkutyttö on kyllä pyörinyt siinä mukana. Kun ehdokkaat yöpyivätkin huvilalla. Varmasti on AR tarkkaillut miten miesehdokkaat ovat suhtautuneet lapseen.

En itse jaksa uskoa, että AR olisi sellainen, joka sotkisi lapsensa mukaan tällaiseen kuvioon. Eiköhän sen esittelyn aika ole vasta sitten, kun valinta on jo tehty ja homma tuntuu toimivan.

Toisaalta, onhan se yksinhuoltajaäidillä poikaystävän valinnassa ihan ykköskriteeri, onko mies lapsirakas vai ei.

Vierailija
3550/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen kumppaniehdokkaista suurin osa jotenkin omituisia...

Ei sais sanoa pahaa toisten ulkonäöstä. Mutta kieltämättä tuli erikoinen olo kun katsoi kattausta, yksi sieltä erottui joukosta jonka varmasti Joonas valitsee lopulta.

Yleisesti ottaen (en puhu joonaksen ehdokkaista vaan kaikkien) tajuaako monet, että tehdän tv-ohjelmaa joka tulee telkkarista ja onnmuuten niin suosittu ohjelma, että sitä katsoo aika moni. Sen verran outoja pukeutumisia, hiustenlaittoa, käyttäytymistä yms on monen kohdalla että huhhuhheijakkaa.

Joonas teki valintansa ulkonäön perusteella. Ihan varmaan muistakin ehdokkaista olisi löytynyt yhtä

sopiva hänelle kuin Linda. Näin se vaan menee vaikka ei pitäisi ...

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, ulkonäkö kuvastaa sisintä. Viittaan wikipediaan (fysiognomia).

Vierailija
3551/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lapset missään tekemisissä ehdokkaiden kanssa farmiviikon aikana. Ei heitä tarvitse näyttää ohjelmassa, mutta jännä kun lapsista ei mainita yhtään mitään, ei kerrota esim. "hän tuli niin hyvin toimeen lasten kanssa" jne.

Jotenkin aavistus, että Victorian isommat lapset ehkä jossain muualla viikon aikana, kun huoneetkin valjastettu ehdokkaille. Mutta AR:n kotitalo on iso ja luulen että pikkutyttö on kyllä pyörinyt siinä mukana. Kun ehdokkaat yöpyivätkin huvilalla. Varmasti on AR tarkkaillut miten miesehdokkaat ovat suhtautuneet lapseen.

En itse jaksa uskoa, että AR olisi sellainen, joka sotkisi lapsensa mukaan tällaiseen kuvioon. Eiköhän sen esittelyn aika ole vasta sitten, kun valinta on jo tehty ja homma tuntuu toimivan.

Toisaalta, onhan se yksinhuoltajaäidillä poikaystävän valinnassa ihan ykköskriteeri, onko mies lapsirakas vai ei.

Toki, mutta kukaan lastaan rakastava ja vastuuntuntoinen yh ei esittele lapselleen jokaista mahdollista poikaystäväehdokastaan ihan vaan testimielessä. Kyllä sen aika on sitten myöhemmin, kunhan on ehtinyt ensin itse tutustua miekkoseen.

Vierailija
3552/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Älä syyllistä minua ivailusta, faktahan se on, että täällä on katkeruutta. Niin moni kalikka kolahtanut ja älähdyksiä kuuluu. Miksi kaikki miellyttävyys, olisi feikkausta?[/quote]

"Kyseenalaistan; miksei voisi kehua muutaman minsan perusteella, kun voi ilmeisesti haukkua."

Kun totuus on se, ettei muutaman minuutin leikattujen pätkien perusteella voi tietää millainen ihminen oikeasti on.[/quote]

---

"Puhuit" jo itsesi pussiin. Öitä.

Vierailija
3553/4633 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Kun totuus on se, ettei muutaman minuutin leikattujen pätkien perusteella voi tietää millainen ihminen oikeasti on.

---

Ja millähän tavalla?

P.s. jos pätkit ketjuja ottaaksesi vain valitut palat niistä, niin kannattaisi katsoa edes lainaukset kuntoon.

Vierailija
3554/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

---

Ja millähän tavalla?

P.s. jos pätkit ketjuja ottaaksesi vain valitut palat niistä, niin kannattaisi katsoa edes lainaukset kuntoon.

Hienosti se lainaus sinultakin näytti onnistuvan ;)

Vierailija
3555/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

---

Ja millähän tavalla?

Ja itseltäni myös

Vierailija
3556/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda ei ole melkein puolen vuoden jälkeenkään muuttanut, vaan pysyy mieluummin kaukosuhteessa 400 km päässä, koska tusina-Joonas ei ollutkaan sellainen mitä hän odotti, enkä ihmettele.

Joonaksen kanssa kaikki naiset saavat pettyä.

Minäkään, 50+, en vielä huolisi Joonaksen näköistä miestä! 🤣

...eikä Joonas taatusti sinunnäköistä mummoa.

Vierailija
3557/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maalaistalossa joudakaan koko aikaa roikkumaan toisessa ja pussailemaan.

Vierailija
3558/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

---

Ja millähän tavalla?

No sitähän mä just sanoin, että katsoisit lainaukset kuntoon. Kun tuohon sun lainaukseen vastaa niin kuin kuuluu, niin ei se korjaannu, kun jo lähtötilalle on pielessä.

Vierailija
3559/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt höh, jakso aukeaa vasta illalla.

Vierailija
3560/4633 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt höh, jakso aukeaa vasta illalla.

Loppuhuipennus tietenkin tasapuolisesti kaikille. Trollaajien harmiksi.

Ketju on lukittu.