Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ketju enää kovinkaan terve? mm. Arhoa kiusataan, vaikka pitäisi puhua itse ohjelmasta
Yksi sairas ihminen roskapostaa koko ketjun täyteen, jolloin asialliset analyysit jäävät kauas taakse.
Minusta nuo Arho ja Karoliina sekä Joonas ja Linda ovat todella suloisia nuoriapareja. Toivon todella, että molemmilla pareilla alkaa yhteiselo sujumaan hienosti.
- Ja mitäs sitten vaikka nuoret eivät pysyisikään ikuisesti yhdessä? Täällä nimittäin jotkut povaa tällaista jo valmiiksi. Silti se, että saa kokea rakkauden edes vähän aikaa ja ehkäpä vuosiakin, niin se on rikkaus ja lahja.
Sitten on jo kokeneempi ja valmiimpi etsimään seuraavaa kumppania. Sellaistahan se elämä on.
Victoria on mielestäni ihana! Olin Naantalin jaksosta asti varma, että kohtasi jo siellä sen oikeansa, ja yllätyin sitten treffeistä Victorin kanssa, että oli "jättänyt" Aleksin. Nyt kun olen asiaa makustellut, niin melkeimpä toivonkin, että valitsee Victorin ja toivon sitäkin, että innostuu vielä tekemään hänestäkin (biologisen) isän.
Anna-Reetasta en osaa sanoa, ehkä Kalevi on aidoimman ja rehdimmän oloinen.
Kuitenkin, hauska seurata mitä tapahtuu ja tämä ohjelma ainakin minua viihdyttää.
Huomasiko kukaan muu että arhon ja karoliinan treffeiltä paluuta ei näytetty ollenkaan? Kaikkien muiden paluut on näytetty.
Joonaksen morsianehdokkaat teki oikein, kun lähtivät kesken pois.
muori kirjoitti:
Minusta nuo Arho ja Karoliina sekä Joonas ja Linda ovat todella suloisia nuoriapareja. Toivon todella, että molemmilla pareilla alkaa yhteiselo sujumaan hienosti.
- Ja mitäs sitten vaikka nuoret eivät pysyisikään ikuisesti yhdessä? Täällä nimittäin jotkut povaa tällaista jo valmiiksi. Silti se, että saa kokea rakkauden edes vähän aikaa ja ehkäpä vuosiakin, niin se on rikkaus ja lahja.
Sitten on jo kokeneempi ja valmiimpi etsimään seuraavaa kumppania. Sellaistahan se elämä on.
Victoria on mielestäni ihana! Olin Naantalin jaksosta asti varma, että kohtasi jo siellä sen oikeansa, ja yllätyin sitten treffeistä Victorin kanssa, että oli "jättänyt" Aleksin. Nyt kun olen asiaa makustellut, niin melkeimpä toivonkin, että valitsee Victorin ja toivon sitäkin, että innostuu vielä tekemään hänestäkin (biologisen) isän.
Anna-Reetasta en osaa sanoa, ehkä Kalevi on aidoimman ja rehdimmän oloinen.
Kuitenkin, hauska seurata mitä tapahtuu ja tämä ohjelma ainakin minua viihdyttää.
Ollaan niin samiksia, oisin voinut itse kirjoittaa tämän tekstin =)
Kalevista saa sellaisen "vekkulin" kuvan. Jotenkin sellaisen, että pitäisi jotain roolia yllä? Ja juurikin tuo, ettei millään tavalla esim. vaihtanut vaatteita treffeille tms. Ja läheisyydestä kysyttäessä vastasi "ei määräänsä enempää". Mikä tuo tuollainen vastaus on? Itse ainakin naisena saisin kuvan, ettei läheisyys kiinnosta.
Lindasta on saanut hyvin omahyväisen ja sellaisen "myhäilevän" kuvan, joka vahvistui siinä, kun muut naiset lähtivät ja sanoi "nyt voit keskittyä vain muhun". Sofiasta sain ihanan ja aidon kuvan. Sussi olisi voinut olla hieman aikusmaisempi, hän oli hyvin pettynyt.
Arho ja Karoliina. Ah, niin ihana pari! Molemmat hieman omanlaatuisia, mutta jotenkin todella ihania.
Vicrtoriasta en osaa sanoa, kun koko ihminen ei vaikuta ollenkaan aidolta. Ihan kuin 15v teiniä katselisi... jatkuvaa naurua, kihermöintiä ja levottomuutta. En tiedä. Aleksikin jotenkin pelottaa... mutta jopa Aleksi vaikuttaa aikuiselta Viktorian vierellä.
Joonaksen pari ehdokasta ovat fiksuja naisia kun lähtivät kesken kaiken pois.
Näin pitää toimia kun huomaa että heitä ei huomioitu tilalla lainkaan. Hyvä tytöt ja
tsemppiä teille jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös, että Anna-Reetalla, 30 vuotiaalla sinkkuäidillä näyttää kyllä menevän mukavasti - iso talo, joku hirsihuvila vielä kaupan päälle, pari heppaa, maasturi... Että juu, niin huonosti menee. Kaikki on suhteellista.
Ei prameus merkitse rahaa tai rikkautta. Voi olla suuret määrät velkaa ja ollaankin liemessä.
Nö höh, ei ollutkaan uusinta jaksoa? Just kun tämä ohjelma muuttui kiinnostavaksi!
Miksiköhän Victoria on mukana tässä? Luulisi, että ainakin instagramin keikistelyn vuoksi seuraa kyllä löytyy ilman ohjelmaakin. Eli ainakaan se ei ole syy.
Vierailija kirjoitti:
Näin pitää toimia kun huomaa että heitä ei huomioitu tilalla lainkaan. Hyvä tytöt ja
tsemppiä teille jatkoon.
En minä ainakaan näytettyjen pätkien perusteella havainnut minkäänlaista suosimista ja muiden syrjimistä Joonaksen tilalla. Ja koko sarjan ideahan on hakea maajussille morsian, ei kolmea morsianta, eli lopussa on joka tapauksessa tarkoitus valita vain yksi ja muut tulevat pettymään. Tämä oli kaikkien tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsemppiä teille jatkoon.
En minä ainakaan näytettyjen pätkien perusteella havainnut minkäänlaista suosimista ja muiden syrjimistä Joonaksen tilalla. Ja koko sarjan ideahan on hakea maajussille morsian, ei kolmea morsianta, eli lopussa on joka tapauksessa tarkoitus valita vain yksi ja muut tulevat pettymään. Tämä oli kaikkien tiedossa.
Harvinaisen hyvin kirjoitettu. Eikä tosiaan kaikki kolme pääse jatkoon eli ei pitänyt tulla mitenkään yllätyksenä tämä juttu _kenellekään_
Pahoin pelkään, että Arhon vähän limainenkin charmi ei riitä pitkään ja Karoliina huomaa, että hänelle sopii lopulta kaupunkilaismies paremmin. Pahaa pelkään myös Victorian puolesta, jos valitsee Aleksin, niin hänestä paljastuu tämä hankalampi puolensa.
Joku Lindassa häiritsee kyllä, pahin oli kommentti nyt voi huomioida vain mua:( mutta ehkä sopivat toisilleen, luulen kyllä että Linda määrää kaapin paikan heillä! Arho ja Karoliina todellakin molemmat jotenkin valtavirrasta poikkeavia, ehkä siksi sopivat? Tai kun kumpikin ensimmäistä kertaa seurustelevat? Saa nähdä kun vuodet vierii, minusta Arho ei edes vaikuta 28 vuotiaalta ajatuksineen, itse en kestäisi parisuhdetta tai edes seurustelua. Victorialla ei ole muuta järkevää valintaa kuin Viktor. Aleksilla oli kai lonkero jo valmiina ennen treffejä, mitenkä paljon kului drinkkejä tehdessä ym? Koiranpentuilme on katala. Pidän ehdottomasti Anna-Reetan Kalevista ja Samista! Sami on söpö, mutta olisiko reippaan AR:n kumppanina liiankin tasainen? Minusta Kalevilla on koko ajan pilkettä silmissä, venkuilee kuin kunnon savolainen konsanaan:) eniten pidän juuri siitä, ettei pröystäile ulkonaisesti merkkivaatteilla tms. On sellainen kutina ettei katsojat näe tai tiedä kaikkea (vähän niin kuin Anna-Reetta yhdessä jaksossa sanoi) että onkin vaatimaton ja ehkä ujo kameroiden edessä. Itse antaisin siitä suurimmat pisteet ja se joka itseensä korostaa antaisin pienimmät pisteet!
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, että Arhon vähän limainenkin charmi ei riitä pitkään ja Karoliina huomaa, että hänelle sopii lopulta kaupunkilaismies paremmin. Pahaa pelkään myös Victorian puolesta, jos valitsee Aleksin, niin hänestä paljastuu tämä hankalampi puolensa.
Kun noin kirjoitat, tarkoittaa että Victoriasta paljastuu hankalampi puolensa. Jos tarkoitat Aleksia, pitää kirjoittaa: että tästä paljastuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun noin kirjoitat, tarkoittaa että Victoriasta paljastuu hankalampi puolensa. Jos tarkoitat Aleksia, pitää kirjoittaa: että tästä paljastuu...
Juu!!! Tarkoitin että aleksista paljastuu!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu!!! Tarkoitin että aleksista paljastuu!!!!
Mitä :D Et sinä kyllä tätä alkuperäistä kirjoittanut vaan minä :D mutta joo pahoittelut kirjoitusvirheestä. Tuntuu, että Aleksissa on jotain epäluotettavaa ja hän vaikuttaa koppavalta.
Aiemmin oli joku kommentti, että jos olisi säpinää enemmän niin olisi mukavampaa seurata. Ihan älytön ajatus, koko ohjelman idea on, että ovat omia itseään. Ei meitä tarvitse viihdyttää, ei Vapun tai ehdokkaiden tai jussien/jussittarien. Kunhan löytäisivät itselleen sopivan elämänkumppanin ja kukaan ei saisi siipeensä ja loukkaantuisi ohjelman jälkeen tuliko valituksi tahi ei. Kiva olisi tietää esimerkiksi ensi vuonna onko kuka vielä yhdessä, mutta joskus lehdet seuraavat.
Onkohan tämä ketju enää kovinkaan terve? mm. Arhoa kiusataan, vaikka pitäisi puhua itse ohjelmasta