Mitä tähän kuuluu vastata??
Siis mitä ihmettä kuuluu vastata, kun miehet tulee avaa tinderissä keskustelun lauseella ”Mitäs - oma nimi - tietää”? Vastaanko vaan että ”no paljonkin asioita” vai mitä tolla kysymyksellä yritetään hakea?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa kysymyksessä nyt on niin hirveän väärin? Mikä siinä on alentavaa tai ronskia tai jotenkin hävytöntä? Ja mitä täällä tuo kirjoittaja 18 tarkoittaa sanomalla että lapsia puhutellaan noin? Missä kulttuurissa tuollainen ero muka on lasten ja aikuisten välillä? Minä itse vastaisin varmaan ihan tavallisesti että mitäpä tässä, olen menossa… (koiran kanssa lenkille tai uimaan tai mitä nyt ikinä…)
Valivalivalitetaan miehistä (ja miehet naisista) jatkuvasti, mutta sitten törmätään joku heti kättelyssä, vaikka ei muuta rikosta ole takana, kuin nimeltä puhuttelu! Te olette sairaita!
Käytöstavoista tihkuu läpi ihmisen tausta, arvot, ajatukset, ympäristö, jossa on elänyt. On tiettyjä hiuksenhienoja eroja tavassa olla, elehtiä ja puhua, joista huomaa asioita. Ei sille voi mitään, eikä ole huono asia, että nämä huomaa.
Paras ja sopivin kumppani löytyy usein samanlaisen taustan omaavasta henkilöstä.
Ventovieraan puhuttelu etunimellä aloituksen tyyliin, kun ei vielä tunneta, on vain epäkohteliasta ja tässä tapauksessa naista alentavaa, vähän kuin piialle puhuisi. Tulee myös mieleen teini-ikäinen, joka ei vielä osaa kunnolla tapoja ja yrittää kovasti olla rento. Ei se ole iso moka, mutta jos se ei kuulosta luontevalta vastaanottajan korvaan, miksi pitäisi jatkaa keskustelua?
Parisuhteessa haluaa tulla arvostetuksi. Jos keskustelu lähtee jo ekassa lauseessa väärään suuntaan, niin kyllähän se vie halut tutustua toiseen.
Naisena kokisit naisvihaa ja meetoo-tunteita.