Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ero huonosta suhteesta ja silti hajalla

Vierailija
11.08.2015 |

Olen eroamassa huonosta suhteesta, miehellä on paha alkoholiongelma. On ollut väkivaltaa ja pettämistä. Pelkään melkein koko ajan kun mies on kotona. Silti ero pelottaa. Olen jäämässä tyhjän päälle, ei ole työtä ja olen hyvin yksinäinen. Lapsia kuitenkin on ja pelkään pilaavani erolla heidänkin tulevaisuutensa. Osaisiko kukaan sanoa mitään lohduttavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla runsas vuosi sitten. Helpotti heti, kun muutin muualle. Mulla yksi lapsi, eniten pelkäsin, että hän kärsii. On tyytyväinen. Meillä on kaikki hyvin ja paremmin kuin ennen. Toki lapsi toivoo, että muuttaisin takaisin iskän luo. En muuta. Molemmilla on uudet kumppanit, joilla on myös lapsia. He viihtyvät todella hyvin yhdessä ja pitävät uusista kumppaneistakin kaikin puolin. Paljon hyvää. Itse olen onnellinen ensimmäistä kertaa vuosiin. Lykkäsin pitkään eroa lapsen takia, en halunnut hajottaa perhettä ja pelkäsin, että tulee vaikuksia.

Kaikki on ny tpaljon paremmin. Taloudellinen tilannekin parani, välit eksään on paremmat kuin avioliiton aikaan ja tuntuu, että elämä alkoi uudestaan. En voi kuin suositella omasta puolestani. Älä turhaan hukkaa elämääsi!

Vierailija
2/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, väkivalta on kyllä asia jota tulee paeta ja äkkiä. Lapsenkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei et ole ainoa! Erosin väkivaltaisesta puolisostani jo aikaa sitten. Yksinäisyys on pakko hyväksyä. Se joskus tuntuu ylivoimaiselta. Olet kuitenkin vahvempi kun pääset jaloillesi. Ja ehkä se uusi onnikin odottaa. Älä kuitenkaan laske elämääsi sen varaan, vaan tee siitä itse ensin hyvä. Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu pahalta, mutta kyllä se ajan kanssa alkaa helpottamaan. Lisäksi tulet huomaamaan kuinka elämä on paljon kevyempää ilman huonoa parisuhdetta. Jos jäät siihen helvettiin niin se ei ole oikein lapsianne kohtaan.

Kukaan täällä ei niin vaan jää tyhjän päälle. On esim kela ja sossut. Töitä voit silti hakea, vaikka yhteiskunta aluksi avustaisikin. 

Vierailija
5/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesi vuoksi ole kiltti äläkä sotke heidän elämäänsä uutta miestä, vaan käsittele erosi ensin kunnolla ja sitten jos joskus löydät jonkun, niin tutustu häneen kunnolla, ennen kuin alat tutustuttamaan lapsiisi.

Saman katon alle ei ainakaan kannata muuttaa ihan tuosta vain, vaikka kuinka tuntuisi mukavalta ihmiseltä ja blaa blaa blaa...