Nainen ei sheivaa neuvolalääkäriin!
Tämä saa varmasti monet raivostumaan, mutta on pakko avautua jonnekin.
Ongelma on nyt se, että raskaana oleva naiseni ei suostu sheivaamaan majavaansa sitä varten, että menee huomenna neuvolalääkärin tarkastettavaksi. Hän sheivasi aikaisemmin, mutta on jättänyt sen raskauden aikana tekemättä ja minua suoraan sanottuna hävettää hänen puolestaan. Omastakin puolestani, jos olen ihan rehellinen. Menemme sinne huomenna yhdessä ja mitä se lääkäri ajattelee sitten minustakin, kun nainen menee sinne majavan kanssa? Luulee että pidän tuherosta? No en todellakaan pidä! Lääkäri varmaan kirjoittaa koneelleen, että karvainen nainen ja hänen miehensä...
Nainen suuttui ja mököttää. Millä voisin taivutella hänet sheivaamaan? Sanokaa nyt edes, että kaikki muut kyllä hoitavat sen homman ennen värkkitohtorille, ultraan ja synnyttämään menemistä?
M34
Kommentit (29)
Värkkitohtorit ja terveydenhoitajat pikemminkin taitavat suositella tuheron sheivaamatta jättämistä.
Voi luoja. Mä en loppuraskaudesta edes nähnyt koko majavaa, saati olis kyennyt sitä pelkällä käsikopelolla ruokkoamaan ilman haavoja. Kyllä menin komean pöheikön kanssa lääkärit sun muut.
Voi voi ap. En ole koskaan sheivannut, ei kiinnosta. Yksi raskaus/synnytys on takana ja eipä kukaan tuherostani huomautellut. Eikä tuon jälkeenkään. Itseasiassa yksi gyne ihmetteli kanssani sheivausta, että miksi sitä tehdään, kun ei se ole hyväksi alapäälle. Arvostan tätä gyneä ja toivottavasti selventää asiaa sheivaajille. N41
Aina olen sheivannut mutta sitten kun raskausmasu kasvoi niin eihän sitä alapäätä enää nähnyt... Oli pakko jättää sheivaamatta. Ja synnytyksessä se on kuule viimeinen asia mikä on mielessä! Siellä synnytyssalissa tapahtuu paljon muutakin mikä on sitten varmaan sinun mielestäsi "noloa", on verta, paskaa ja kaikenmaailman nesteitä. Että mieti siinä sitten kun oli vaimon häpykarvatkin ajelematta!
Minä menin neuvolalääkäriin biisamin kanssa eikä lääkäri ollut moksiskaan niin että älä aloittaja vouhkaa. Ultrassa vuorasin alapääni vanhalla venäläisellä karvalakilla ja olinkin aika pettynyt kun ultraus tehtiin vatsan läpi.
Karvaisia naisia en karsasta lainkaan, sen sijaan niitä karvattomia naisia, joilla alapää on täynnä tulehtuneita näppylöitä tulee joskus ihmeteltyä. Karvat suojaavat alapäätä tulehduksilta. Lääkäriä varten ei tarvi karvoja ajella, ja viime vuosina luonnollinen alapääkarvoitus on taas yleistymässä naisten keskuudessa.
t. pimperotohtori
Tiedätkö miksi alapäässä kasvaa karvat? Jos et, haastan sun bilsan open oikeuteen siitä, että päästi sut aineesta läpi.
Kiitos tuherotohtorille asiallisesta vastauksesta. Ehdotan että ap työntää paksuksi polkemansa majavan lääkärin ovesta sisään ja jää itse odotustilaan. Laittaa vaikka itselleen paperipussin päähän, ettei kukaan tunnista.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:50"]Eikö sinulle ole kukaan kertonut, että naiset sheivaavat vain itsensä takia. Näin täällä ainakin kaikki väittävät.
[/quote]
No kyllä se vaan niin on vaikket sitä uskokaan. Siinä vaiheessa kun ne alkaa ITSEÄ häiritsemään niin karvoille tekee jotain.