Harmittaa kun miehellä on tänäkin iltana omia menoja
Kaunis kesäilta ja kaikkea, niin että olishan sitä aikaa voinut yhdessäkin viettää.
Kommentit (11)
Opi nauttimaan yksinolosta. Mä kieli pitkällä aina odotan, että miehellä on työmatka tai illanviettoja kavereidensa kanssa, että saan omaa aikaa ja kämpän itselleni.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"]
Mikä sinua estää nauttimasta kauniista kesäillasta? Ei kannata olla niin riippuvainen toisesta :). Mut juu koko sun kaunis kesäilta menee märehtiessä ja itsesäälissä kieriessä. Ne on niitä valintoja joihin vain itse voit vaikuttaa. Toista kun et voi omistaa.
[/quote]
Oi, ei mikään estä. Sinähän minun kierimiset tiedätkin tämän kahden rivin kirjoituksen perusteella, kuten senkin osaanko nauttia yksinolosta koskaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"]
Mikä sinua estää nauttimasta kauniista kesäillasta? Ei kannata olla niin riippuvainen toisesta :). Mut juu koko sun kaunis kesäilta menee märehtiessä ja itsesäälissä kieriessä. Ne on niitä valintoja joihin vain itse voit vaikuttaa. Toista kun et voi omistaa.
[/quote]
Oi, ei mikään estä. Sinähän minun kierimiset tiedätkin tämän kahden rivin kirjoituksen perusteella, kuten senkin osaanko nauttia yksinolosta koskaan.
[/quote]
Kyllä toi oli selvä itsesääliviesti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"] Mikä sinua estää nauttimasta kauniista kesäillasta? Ei kannata olla niin riippuvainen toisesta :). Mut juu koko sun kaunis kesäilta menee märehtiessä ja itsesäälissä kieriessä. Ne on niitä valintoja joihin vain itse voit vaikuttaa. Toista kun et voi omistaa. [/quote] Oi, ei mikään estä. Sinähän minun kierimiset tiedätkin tämän kahden rivin kirjoituksen perusteella, kuten senkin osaanko nauttia yksinolosta koskaan. [/quote] Kyllä toi oli selvä itsesääliviesti.
[/quote]
Arvaa mikä selvä sä olet. Jätän nyt armeliaasti sanomatta, kun en halua tänne banneja. Hahahaha.
Jos tuo olisi ollut terveellä itsetunnolla kirjoitetun naisen viesti olisi siinä lukenut jotain tyyliin harmi kun en saanut viettää tätä iltaa rakkaan mieheni kanssa, sen sijaan aion nauttia kesäillasta ulkosalla vaikkapa hyvän kirjan ja syötävän kera. Ihanaa kun saa omaakin aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"] Mikä sinua estää nauttimasta kauniista kesäillasta? Ei kannata olla niin riippuvainen toisesta :). Mut juu koko sun kaunis kesäilta menee märehtiessä ja itsesäälissä kieriessä. Ne on niitä valintoja joihin vain itse voit vaikuttaa. Toista kun et voi omistaa. [/quote] Oi, ei mikään estä. Sinähän minun kierimiset tiedätkin tämän kahden rivin kirjoituksen perusteella, kuten senkin osaanko nauttia yksinolosta koskaan. [/quote] Kyllä toi oli selvä itsesääliviesti.
[/quote]
Arvaa mikä selvä sä olet. Jätän nyt armeliaasti sanomatta, kun en halua tänne banneja. Hahahaha.
[/quote]
Haha vaan itsellesi. Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:42"]
Jos tuo olisi ollut terveellä itsetunnolla kirjoitetun naisen viesti olisi siinä lukenut jotain tyyliin harmi kun en saanut viettää tätä iltaa rakkaan mieheni kanssa, sen sijaan aion nauttia kesäillasta ulkosalla vaikkapa hyvän kirjan ja syötävän kera. Ihanaa kun saa omaakin aikaa :)
[/quote]
Ja nyt on jo itsetuntonikin diagnosoitu kauttaaltaan huonoksi yhden vaivaisen turhan aloituksen perusteella. :D Hyvää illanjatkoa noin älykkäälle tyypille!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"] Mikä sinua estää nauttimasta kauniista kesäillasta? Ei kannata olla niin riippuvainen toisesta :). Mut juu koko sun kaunis kesäilta menee märehtiessä ja itsesäälissä kieriessä. Ne on niitä valintoja joihin vain itse voit vaikuttaa. Toista kun et voi omistaa. [/quote] Oi, ei mikään estä. Sinähän minun kierimiset tiedätkin tämän kahden rivin kirjoituksen perusteella, kuten senkin osaanko nauttia yksinolosta koskaan. [/quote] Kyllä toi oli selvä itsesääliviesti. [/quote] Arvaa mikä selvä sä olet. Jätän nyt armeliaasti sanomatta, kun en halua tänne banneja. Hahahaha. [/quote] Haha vaan itsellesi. Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa.
[/quote]
Se koira turhaan haukkuu, jolla omassa päässään vain tuuli paukkuu. -Vanha pohjalainen sanonta-
Kirjoitusasu vaikuttaa pahasti ammattivalittajalta. Unohtuiko nick otsikosta?
En ole mikään ammattivalittaja. Ei unohtunut.