Maassa on kohta sisällissota, kun nää kärjistyneet mielipiteet ottavat vallan.
Ja pakolaisten takia.
Mä en käsitä tuota järjetöntä haukkumista puolin ja toisin. Asioiden mustavalkoisuutta. Toki se on palstalla yleistä. Mitä olen huomannut oikeessa elämässäkin, niin ihmiset oikeesti ovat samoja mieliä kuin palstallakin.
Piilovittuilua sitten vähintään, jos ei muuta osaa.
Missä on se järkevä keskustelu? Missä on maan edustuslaitos, miksei sieltä näytetä esimerkkiä? Missä on pressa sanomassa järkeviä ja edistämässä keskustelua?
Missä ovat teot?! Väkivaltaa ei nujerreta väkivallalla.
Kommentit (3)
Onneksi olen kovassa kunnossa. Vedän päihin jokaista joka tulee häiritsemään mun perhe-elämää. Ei vois vittuakaan kiinnostaa urpojen kiistelyt. Ettekö voisi käydä vaikka töissä ja keksiä järkevämpää tekemistä kuin riitely. Pataan tulee jos minun perhettä uhataan. Molempia hakkaan päihin.
koti-iskä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:31"]
Onneksi olen kovassa kunnossa. Vedän päihin jokaista joka tulee häiritsemään mun perhe-elämää. Ei vois vittuakaan kiinnostaa urpojen kiistelyt. Ettekö voisi käydä vaikka töissä ja keksiä järkevämpää tekemistä kuin riitely. Pataan tulee jos minun perhettä uhataan. Molempia hakkaan päihin.
koti-iskä
[/quote]
Riitelijät voisivat painua vittuun Suomesta. Voin jeesata jos tilanne yltyy pahaksi. Nakkaan niskaperse otteella molemmat vastapuolet vittuun täältä haastamasta. Tämä on mun maa ja täällä ei sodita mun kustannuksella. Onko tämä selvä? Hä? Nyrkkiä tulee päähän molemmille osapuolille. Suurinta osaa ei voisi kiinnostaa paskaakaan näiden sossupummi vetelysten loanheitto. Menisitte töihin saatana.
Joo tuskin. Ehkä sun vaan olis aika lopettaa palstailu ja iltiksen lukeminen niin loppuu nää maailmanlopun kuvat sun päästäsi.