Valitsen aina seksikumppaniksi pullukan naisen
Koska haluan saada tiukkaa ja paremmantuntoista pillua ja pullukoilla varmemmin sellainen on. olen testannut monia ja nainen on parhaimmillaan hieman pullukkana esim. 165/75-90/C tai D... löytyy sopivasti muotoja ja sopiva perse lätkyttää takaapäin, täyteläiset paksut ja pehmeät huulet suihinottoon jne. ennen kattelin laihojen 165/55 naisten perään mutta voi luoja mitkä paratiisin ovet aukenivat parempaan ja täydellisempään seksiin kun ekan kerran sain hyvävartaloista naista, miten paljon tiukemmalta ja ihanan turpealta se viivapillu tuntuikaan ja ne kaksi kokoa isommat rinnat ja parempi perse... t M31v
Kommentit (43)
Jaaha. Sen verran sanon, ettei vartalo vaikuta huulten paksuuteen.
Harmi, ettei naisia ole kuin 'laihoja' ja 'pullukoita'. Paitsi tietysti kaikssa muissa maissa kuin Suomessa. En yhtään enää ihmettele, jollei nuorille suomalaisnaisille seksi maistu, kun on aina vääränlainen.
Vanha akka
Aloittajalla on pointti. Tolla tasolla muodokas nainen on todella kuuma ja usein laihempia kanssasiskojaan kiihkeämpi. Vähän isommat tissit vielä kuin C-D, niin se on siinä.
Eiköhän nykyajan nuoret naiset ole pyörivän lihapullan näköisiä suurin osa. Ei luulisi olevan vaikeaa saada lihavaa täyteläistä pillua. NAM !
:(l): NAM !
- NAM
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:18"]
Jaaha. Sen verran sanon, ettei vartalo vaikuta huulten paksuuteen.
[/quote]
Ai ei vai...? no et ole kyllä sitten kovin paljon tai ainakaan kovin monen kanssa suutelua harrastanut... harvoin olen tavannut hyvin laihaa tai hoikkaa naista jolla paksut pehmeät huulet, mutta muodokkaammilla useinki... kyllä se pehmeys lähtee samallalailla jokapaikasta, huulet ohenee siinä missä pillunkin täyteläisyys kuihtuu laihtuessaan, samoin tissit pienenee ja perse katoaa, tarpeeksi ku vedetään nii on vain luut ja nahka ja takuulla on erilaiset huulet... M31v
Voin vain toivoa, että mahdollisimman moni mies on kanssasi samaa mieltä ja jättää ne timmit mimmit minulle. Minä kun en enää pullukoihin koske. Syytä en kerro, jotta ette muuttaisi mieltänne. SIIS KAIKKI MIEHET: KELPUUTTAKAA VAIN PULLUKAT ÄLKÄÄKÄ KATSOKO MUIHIN NAISIIN! JOOKO?
Voi kyllä sellainen sopivan seksikkään pyöreä on paras ja antaa hyvät kyydit. Joskus tullut kokeiltua vielä suurempaakin ja kyllä on mahtavaa.
Kaikki luunaiset ragee noissa niiden kommenteissa koska teitä vituttaa kun ette enää saa munaa. Kuka panis puulautaa
Ai nyt kelpaisi kunnon XXL, voisin nuolla ja panna kunnolla.
Mä taas siksi että tykkään pullasta.
Niin minäkin. Exä oli ihana rehevä burleskinainen, ja pimppa puristi niin tiukasti ja isoja tissejä oli ihana puristella ja nuolla. Meinaan seota kun vaan muistan sitä. Ah mikä nainen. Pelkkä katse sai aikaan valtavan stondiksen.
Yläpeukkujen määrästä kyllä huomaa, että tällä palstalla taitaa olla enemmänkin näitä siiderival..kröhöm..siis ihanan reheviä naisia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:06"]
Yläpeukkujen määrästä kyllä huomaa, että tällä palstalla taitaa olla enemmänkin näitä siiderival..kröhöm..siis ihanan reheviä naisia.
[/quote]
Jep .. Siltä näyttää :D Kun mies sanoo haluavansa lihavaa/pyöreää naista hän saa paljon tykkäyksiä.. Kun mies sanoo että haluaa timmin tai normaalivarltaloisen naisen tulee hirveesti alapeukkuja.. :D No onneks meitä on moneen junaan ;D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:11"]
Puusta lähtee tikkuja :D
[/quote]
Selvä selvä.. Tämä on sinun mielipiteesi mutta itse pidän sellaisista naisista jotka pitävät itsestään huolta Tämä on minun mielipide eikä makuasioista voi kiistellä. Tikkujakin on mutta se on eri asia kuin timmi tai normaalivartaloinen.. :D Kai ne jotkut anorektikoistakin saa kiksejä ...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:11"]
Puusta lähtee tikkuja :D
[/quote]
Selvä selvä.. Tämä on sinun mielipiteesi mutta itse pidän sellaisista naisista jotka pitävät itsestään huolta Tämä on minun mielipide eikä makuasioista voi kiistellä. Tikkujakin on mutta se on eri asia kuin timmi tai normaalivartaloinen.. :D Kai ne jotkut anorektikoistakin saa kiksejä ...
[/quote]
Pullukka voi olla hyvin terve. Ne geenit kato.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:11"] Puusta lähtee tikkuja :D [/quote] Selvä selvä.. Tämä on sinun mielipiteesi mutta itse pidän sellaisista naisista jotka pitävät itsestään huolta Tämä on minun mielipide eikä makuasioista voi kiistellä. Tikkujakin on mutta se on eri asia kuin timmi tai normaalivartaloinen.. :D Kai ne jotkut anorektikoistakin saa kiksejä ... [/quote] Pullukka voi olla hyvin terve. Ne geenit kato.
[/quote]
Juu no ehkä jos on hieman pyöreä.. Esim tuo sinun 165cm ja vaikka 88kg on jo merkittävä lihavuus painoindeksi laskurin mukaan etkä silloin ole kovin terve....
Aha.