Pitääkö joku oikeasti bile-dania hyvännäköisenä?
Kommentit (12)
Siinä vasta miespuolinen Tuksu! Tommosen vierestä kun heräisi baari-illan jälkeen, niin saattaisi morkkis kestää enemmän kuin pari päivää.
No en minä ainakaan, toivoisin että lopettaisivat antamasta sille palsta tilaa. Paremman näköisiä löytyy lähikapakasta :D
No ei tietenkään. Sehän on mainosta ohjelmalle (mikä se sitten olikaan). Sama vika sillä entisellä BB-lyylillä.
Ihan mukiinmenevä, mutta enpä treffeille lähtisi kyseisen henkilön kanssa. Ei vaikuta miellyttävältä henkilöltä, eikä hänelle varmaan mies kelpaisi.
Kyllä minä ainakin antaisin pesää mutten vakituisesti t: bimbo girl
[quote author="shatteredK" time="11.08.2015 klo 14:22"]
Ihan mukiinmenevä, mutta enpä treffeille lähtisi kyseisen henkilön kanssa. Ei vaikuta miellyttävältä henkilöltä, eikä hänelle varmaan mies kelpaisi.
[/quote]
Wait what?! Sä olet mies?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:14"]Siinä vasta miespuolinen Tuksu! Tommosen vierestä kun heräisi baari-illan jälkeen, niin saattaisi morkkis kestää enemmän kuin pari päivää.
[/quote]
Jos mun pitäis valita, meenkö tuksun vai danin kanssa sänkyyn, niin valitsisin tuksun, vaikka heteronainen olenkin. :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:23"]
[quote author="shatteredK" time="11.08.2015 klo 14:22"]
[/quote]
Wait what?! Sä olet mies?
[/quote]
Onko joku väittänyt muuta?
Ei.