Onko lapset silloin
Kommentit (15)
Tarkoitan, että onko perheen lapset silloin isoja lapsia kun nuorinkin on 3v. Voinko kutsua itseäni isojen lasten vanhemmaksi? Ap
Koululaiset minäkin isoiksi kuvittelen... Itselleni eskari-ikäinenkin on pieni.
-2
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:03"]
Tarkoitan, että onko perheen lapset silloin isoja lapsia kun nuorinkin on 3v. Voinko kutsua itseäni isojen lasten vanhemmaksi? Ap
[/quote]
Outo kysymys, tietysti 3-vuotias on ihan pikkulapsi vielä. Ja miksi pitäisi jotenkin tituleerata itseään isojen tai pienten lasten vanhemmaksi?
Ihan olen ilman tällaista jakoa selvinnyt neljän lapsen kanssa, joista nuorin on 16-vuotias.
Tuo on tosiaan sellainen asia jonka jokainen näkee omalla tavallaan. Ja vastaus riippuu ihan keneltä kysytään. Oikeaa vastausta ei ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:08"]
No isoja ne ovat kun voivat yksin pärjätä eli vasta 18v.
[/quote] 6 + pärjää yksin rajattuja aikoja.
Iso lapsi on mielestäni ylä-aste ikäinen :)
Minusta iso alkaa olemaan vasta 11-12-vuotiaana. 13-vuotiaana ja siitä sitten eteenpäin onkin jo teini.
Itse kyllä pidän 3.v vielä tosi pienenä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:35"]Itse kyllä pidän 3.v vielä tosi pienenä.
[/quote]jatkan vielä että omalla 3.v oli vielä vaipat tuon ikäisenä
Mielestäni tuo kloululaiset on vähän huono vastaus. olisiko teinit isoja? Ei ala-asteikäiset kovin isoja ole.
Kyllä mun mielestä ala-aste ikäiset vikoilla luokilla, 4-6, alkaa olla jo aika isoja. Riippuu tietenkin missä yhteydessä asiasta puhutaan. Ei missään nimessä 3-vuotias. Koululaisten vanhemmat alkavat olla aika isojen lastan vanhempia.
No tämä nyt taas on miten sen itse kokee. Toiselle se, että se pieninkin lapsi osaa käydä vessassa, puhuu mikä on hätänä yms. saattaa kokea olevansa isojen lasten äiti. Eihän se 3-v. kuitenkaan mikään pikkuvauva ole, vaan pystyy jo tekemään kaikenlaista itse.
No isoja ne ovat kun voivat yksin pärjätä eli vasta 18v.
En nyt ymmärrä kysymystäsi...