Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valvot tähänaikaan?

Vierailija
11.08.2015 |

Oletko syrjäytynyt työtön kuten minäkin. Vai minkä takia täällä palstalla tähän aikaan olet?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:03"]

Ahdistelen Kelan mokaamaa sairaspäivärahahakemustani. Heräsin ahdistukseen puolenyön jälkeen. Olin ottanut tainnutusunilääkkeen klo 18 sillä minulla on monta kuukautta pahentunutta unettomuutta kun olen jännittänyt ja odottanut turhaan päätöstä ja olin eilen tosi huonossa kunnossa väsymyksen vuoksi(muina öinä otan vain tavan nukahtamislääkkeen. Olen jo pitkään ollut sairaslomalla.

Nyt Kela oli mokannut jatkohakemukseni ja se on seisonut 4 kk laatikossa menemättä eteenpäin vaikka olen käynyt kesällä pari kertaa kyselemässä. Tänään selvisi että mokattu on kun ei ole laitettu eteenpäin. Mitä jos tulee hylsy ja joudun hakeutumaan lääkäriin uudestaan, jääkö minulle maksamatta tyystin sairaspv-raha parilta odottelu kuukaudelta. Jos joudun tekemään uuden hakemuksen ja hakemaan uuden sairasloman, sitä ei varmaan voi hakea takautuvasti. Psykiatrillekaan ei varmaan kovin nopeasti saa aikoja. 

En ole nyt pariin kk saanut muuta kuin 260 euroa peruspäivärahaa. Perheenjäsenen sairaalamaksu pitäisi maksaa, lääkkeitä ostaa ja kissa viedä eläinlääkäriin mutta ei ole rahaa. Lisäksi ahdistaa perheenjäsenen terveys, hän voi nyt ok mutta vointi voi millä hetkellä hyvänsä romahtaa.

Mitähän tekisi loppuyön. Ei uskalla oikein mitään lääkettäkään nukkumiseen ottaa...

[/quote]

Mikä kissalla on?

Vierailija
62/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin digiboxilta ohjelmia ja pienen hetken vietän av:lla ennen petiin pötkähtämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa unta, ja huomenna vapaapäivä. 

Vierailija
64/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorojen takia valvottaa. Itse asiassa nukuin pari tuntia mutta heräsin puolen yön aikoihin. Helvetin kuuma. Mietin, että ottaisinko unilääkkeen vai en.

Vierailija
65/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just baarista.

Vierailija
66/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:23"]

Yövuorojen takia valvottaa. Itse asiassa nukuin pari tuntia mutta heräsin puolen yön aikoihin. Helvetin kuuma. Mietin, että ottaisinko unilääkkeen vai en.

[/quote]

Onko satsia paljon jäljellä? Ihan viimeisiä kannattaa aina säästellä pahan päivän varalle. Tai siis pahan yön

Vierailija
67/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon koska tulin töistä vasta puoliltaöin ja nyt en saa unta koska ahdistavat asiat pyörii mielessä.

Vierailija
68/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti pojan kanssa päivystykseen. Tällä äitillä siis uni karkasi. Kuuden tunnin päästä pitäisi olla töissä, onneksi työni ei ole sen luonteista, että pieni väsymys olisi vaarallista.

Vierailija
69/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa ikkunoita jos on kuuma! Meillä ainakin ikkunasta puhaltaa vilpoista ilmaa, ilman peittoa tulisi vilu.

Vierailija
70/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän arki laittaa välillä pyörimään ylikirroksilla, vaikea nukahtaa.

Vierailija
71/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 06:50"]

Miten työttömyys vaikuttaa yövalvomiseen? Olen itsekin työtön ja ei tulisi mieleenkään valvoa keskellä yötä.

[/quote] no minulla on lisäksi noita mentaalipuolen juttuja ja lisäksi olen vähän tämmönen selkärangaton paskiainen.
[/quote]

Työttömyys todella voi valvottaa. Niinkuin työstresskin. Sairaudet ja kivut. Huoli läheisistä tai heidän solmussa olevat asiansa. Lemmikit (♡ lasken tietty läheisiksi...)
Rahahuolet :-\ vasta pahoja ovatkin pyörittämään ihmismieltä.

Mielenterveysongelmien aiheuttajinakin rahahuolet on muuten ihan kärjessä...huh.
ʕ•ﻌ•ʔ

Vierailija
72/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 36+1 jalkoja kuumottaa ja öisin ollut unettomuutta jo viikkoja.. ei vaan uni tule ennen 3-4 vaikka aamulla heräisi jo 9 aikaan :/

Vierailija
73/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä lakana auttaa..veden haihtuessa ottaa lämpöä pois kehostasi tai ilmasta lähelläsi.

Vierailija
74/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön täällä myös. Nautin yöllä puuhailusta kun tietää että voi hyvällä omalla tunnolla tehä mitä huvittaa ku kaikki muutki vetää lepii eikä oo rehkimässä xD

Vierailija
75/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kesälomalla, valvon ja nukun ihan milloin miltäkin tuntuu, kellosta en piittaa. Välillä en tiiä ees mikä päivä on. Nautin täysillä nyt kun voin.

Vierailija
76/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa kaitsemassa teitä syrjäytyneitä ja työttömiä.

Vierailija
77/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa leipomassa leipää.

Vierailija
78/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:43"]Yövuorossa kaitsemassa teitä syrjäytyneitä ja työttömiä.
[/quote]

Millä kaitset? ;-)

Vierailija
79/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, mutta vuodan verta. Saattaa olla täysin harmitonta tai sitten keskenmeno. En saa nukuttua.

Vierailija
80/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyhmä ja sanonut asioita, joita en tarkoita. Anteeksi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme