Miksi valvot tähänaikaan?
Oletko syrjäytynyt työtön kuten minäkin. Vai minkä takia täällä palstalla tähän aikaan olet?
Kommentit (104)
Loma ja nukuin vahingossa eilen klo 16 asti
Kello on kotimaassani 18.44 ja odottelen lapsen harrastuksen loppumista.
Raskaana ja koku jumppaa mahassa. Heräsin enkä saa unta enää.
Raskaana myös, valvon joka yö pari tuntia.
Heräsin juuri. Mutta olen myös syrjäytynyt ja työtön, ainakin toistaiseksi :)
Vauva herätti 2:30 ja hän kun nukahti niin mun olikin jo aika nousta viemään mies töihin jotta auto jäisi tänään mun käyttöön. Nukutin vauvan tuon 2:30 heräämisen jälkeen istuimeen että sain siitä kätevästi suoraan autoon jatkamaan unia.
Olen aamuvirkku, kohta lenkille. :)
Työ stressaa ja heräsin vatvomaan niitä. Ei siitä mitään hyötyä ole mutta minkäs tekee.
Työstressi täällläkin valvottaa. No, kohta voi pikkuhiljaa nousta ja lähteä tekemään niitä ylitöitä aamupuolelta :(
Selkä herätti. Enkä mä muutenkaan nuku neljää, viittä tuntia kauempaa. Mutta kylläpä oikeesti koskeekin tohon selkään...
Heräsin ja lähden töihin - ei kun tänään on tiistai ja vapaa päivä, menen nukkumaan takaisin!
Töihin lähdössä puolen tunnin päästä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 05:44"]Selkä herätti. Enkä mä muutenkaan nuku neljää, viittä tuntia kauempaa. Mutta kylläpä oikeesti koskeekin tohon selkään...
[/quote]
Halaus, viisi vuotta minullakin selkävaivaa. Venyttele ja voimistele ihan vähän päivittäin, parempaa vointia!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 04:09"]Vastaanotin kännipuhelun kahden aikoihin, enkä ole saanut unta enää. Puolen tunnin päästä herätys.
[/quote]
Ei jumankauta!
Olisin aivan sairaan vihainen!
Heräsin puolisen tuntia sitten. Odottelen tässä että kello soi ja sitten menen suihkuun. En halua sammuttaa ajastettua herätystä, ettei unohdu laittaa takaisin päälle.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 05:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 04:09"]Vastaanotin kännipuhelun kahden aikoihin, enkä ole saanut unta enää. Puolen tunnin päästä herätys.
[/quote]
Ei jumankauta!
Olisin aivan sairaan vihainen!
[/quote]
Juu.
Ihan kaikkea ei kannata vastaanottaa.
Valvon kun yksi toinenkin on hereillä ja palstailee. :)