Miksi valvot tähänaikaan?
Oletko syrjäytynyt työtön kuten minäkin. Vai minkä takia täällä palstalla tähän aikaan olet?
Kommentit (104)
Ollaan lähdössä autolla köröttelemään toiselle puolelle Suomea sukuloimaan.
Minullakin selkä kipeä, nukuin taas surkeasti 4-5 tuntia. Suihkussa käyty, nyt hakemaan lehti ja juon sit kahvin. Ja sit töihin. Onneksi on liukamaa, työaika alkaa klo9. Tosin tunti menee matkaan. Mulla on nikaman siirtymä ja koko kesän ollut kovat kivut.
Miten työttömyys vaikuttaa yövalvomiseen? Olen itsekin työtön ja ei tulisi mieleenkään valvoa keskellä yötä.
Olen isossa talossa talovahtina ulkomailla ja pelkään kuollakseni. Herään joka yö nakutusääneen ja en saa itseäni rauhoittumaan. Vielä kaksi viikkoa täällä ja pelkään henkeni puolesta.
Tultiin juuri reissusta, oli ihanaa. Mies jo mulle, minä taidan lukea vähän aikaa. Ja sitten nukumme niiiin kauan kun unta riittää.
Nostetaas tämä.
Siksi koska jäin korjailemaan vaatteita ja katsomaan youtubea ja sitten tulin tänne. Ja se miksi en mennyt sänkyyn vaan eksyin tänne taasen johtuu siitä että esim nämä iki-ihanat miesasiat ja pari muutakin juttua on sen verran pahasti vaiheessa etten saa tältä sekamelskalta unta.
Että voi perseen suti. Mutta muuten menee tosi hyvin jos ajattelee kokonaisuutta. :) Nää pari asiaa vaan........jooh
Odttelen että Panacod alkaisi vaikuttaa ja kivut loppuisivat.
On niin kuuma ettei saa nukuttua. En uskalla avata ikkunoita koska meillä ei ole hyttysverkkoa ikkunassa ja vauva nukkuu samassa huoneessa. Väsyttäis kylllä. Täytyy vaan laittaa puhelin pois niin varmaan se uni sit vaan tulee.
Menossa klo 730 töihin eikä uni (taaskaan) tule.
Luulin, että kello on jotain 24. Mutta ei se mitään, ihan sama, paljonko kello on. Chattailen ystäväni kanssa, joka asuu ulkomailla. Tosin siellä on kesällä sama aika kuin Suomessa. Välillä tsekkailen uutisia ja keskustelupalstoja, joille kirjoitan muutaman terävän mielipiteen.
Olen syrjitty työtön joka haluaa nukkua pitkään ilman idiootteja jatkossa vielä joskus elämässä.
Huomenna on vapaapäivä joten ei kiirettä nukahtaa. Täällä on myös todella kuuma.
Miksei kaikkia valvojia ole yläpeukutettu, vaikka ovat tunnollisesti vastanneet kyselyyn? :/
Ahdistelen Kelan mokaamaa sairaspäivärahahakemustani. Heräsin ahdistukseen puolenyön jälkeen. Olin ottanut tainnutusunilääkkeen klo 18 sillä minulla on monta kuukautta pahentunutta unettomuutta kun olen jännittänyt ja odottanut turhaan päätöstä ja olin eilen tosi huonossa kunnossa väsymyksen vuoksi(muina öinä otan vain tavan nukahtamislääkkeen. Olen jo pitkään ollut sairaslomalla.
Nyt Kela oli mokannut jatkohakemukseni ja se on seisonut 4 kk laatikossa menemättä eteenpäin vaikka olen käynyt kesällä pari kertaa kyselemässä. Tänään selvisi että mokattu on kun ei ole laitettu eteenpäin. Mitä jos tulee hylsy ja joudun hakeutumaan lääkäriin uudestaan, jääkö minulle maksamatta tyystin sairaspv-raha parilta odottelu kuukaudelta. Jos joudun tekemään uuden hakemuksen ja hakemaan uuden sairasloman, sitä ei varmaan voi hakea takautuvasti. Psykiatrillekaan ei varmaan kovin nopeasti saa aikoja.
En ole nyt pariin kk saanut muuta kuin 260 euroa peruspäivärahaa. Perheenjäsenen sairaalamaksu pitäisi maksaa, lääkkeitä ostaa ja kissa viedä eläinlääkäriin mutta ei ole rahaa. Lisäksi ahdistaa perheenjäsenen terveys, hän voi nyt ok mutta vointi voi millä hetkellä hyvänsä romahtaa.
Mitähän tekisi loppuyön. Ei uskalla oikein mitään lääkettäkään nukkumiseen ottaa...
Koska en saa nukuttua, rv 38+4. Hormonit, levottomat jalat, liitoskivut..