Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valvot tähänaikaan?

Vierailija
11.08.2015 |

Oletko syrjäytynyt työtön kuten minäkin. Vai minkä takia täällä palstalla tähän aikaan olet?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa nukuttua, rv 38+4. Hormonit, levottomat jalat, liitoskivut..

Vierailija
42/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä autolla köröttelemään toiselle puolelle Suomea sukuloimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta töihin.

Vierailija
44/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin selkä kipeä, nukuin taas surkeasti 4-5 tuntia. Suihkussa käyty, nyt hakemaan lehti ja juon sit kahvin. Ja sit töihin. Onneksi on liukamaa, työaika alkaa klo9. Tosin tunti menee matkaan. Mulla on nikaman siirtymä ja koko kesän ollut kovat kivut.

Vierailija
45/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työttömyys vaikuttaa yövalvomiseen? Olen itsekin työtön ja ei tulisi mieleenkään valvoa keskellä yötä.

Vierailija
46/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa talossa talovahtina ulkomailla ja pelkään kuollakseni. Herään joka yö nakutusääneen ja en saa itseäni rauhoittumaan. Vielä kaksi viikkoa täällä ja pelkään henkeni puolesta.

Vierailija
47/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri reissusta, oli ihanaa. Mies jo mulle, minä taidan lukea vähän aikaa. Ja sitten nukumme niiiin kauan kun unta riittää.

Vierailija
48/104 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähteä kouluun.

Vierailija
49/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tämä.

Siksi koska jäin korjailemaan vaatteita ja katsomaan youtubea ja sitten tulin tänne. Ja se miksi en mennyt sänkyyn vaan eksyin tänne taasen johtuu siitä että esim nämä iki-ihanat miesasiat ja pari muutakin juttua on sen verran pahasti vaiheessa etten saa tältä sekamelskalta unta.

Että voi perseen suti. Mutta muuten menee tosi hyvin jos ajattelee kokonaisuutta. :) Nää pari asiaa vaan........jooh

Vierailija
50/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odttelen että Panacod alkaisi vaikuttaa ja kivut loppuisivat.

Vierailija
51/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kuuma ettei saa nukuttua. En uskalla avata ikkunoita koska meillä ei ole hyttysverkkoa ikkunassa ja vauva nukkuu samassa huoneessa. Väsyttäis kylllä. Täytyy vaan laittaa puhelin pois niin varmaan se uni sit vaan tulee.

Vierailija
52/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa klo 730 töihin eikä uni (taaskaan) tule.

Vierailija
53/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla vielä tämän viikon. :)

Vierailija
54/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kello on jotain 24. Mutta ei se mitään, ihan sama, paljonko kello on. Chattailen ystäväni kanssa, joka asuu ulkomailla. Tosin siellä on kesällä sama aika kuin Suomessa. Välillä tsekkailen uutisia ja keskustelupalstoja, joille kirjoitan muutaman terävän mielipiteen.

Vierailija
55/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjitty työtön joka haluaa nukkua pitkään ilman idiootteja jatkossa vielä joskus elämässä.

Vierailija
56/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon, koska olen työtön.

Vierailija
57/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on vapaapäivä joten ei kiirettä nukahtaa. Täällä on myös todella kuuma.

Vierailija
58/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikkia valvojia ole yläpeukutettu, vaikka ovat tunnollisesti vastanneet kyselyyn? :/

Vierailija
59/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelen Kelan mokaamaa sairaspäivärahahakemustani. Heräsin ahdistukseen puolenyön jälkeen. Olin ottanut tainnutusunilääkkeen klo 18 sillä minulla on monta kuukautta pahentunutta unettomuutta kun olen jännittänyt ja odottanut turhaan päätöstä ja olin eilen tosi huonossa kunnossa väsymyksen vuoksi(muina öinä otan vain tavan nukahtamislääkkeen. Olen jo pitkään ollut sairaslomalla.

Nyt Kela oli mokannut jatkohakemukseni ja se on seisonut 4 kk laatikossa menemättä eteenpäin vaikka olen käynyt kesällä pari kertaa kyselemässä. Tänään selvisi että mokattu on kun ei ole laitettu eteenpäin. Mitä jos tulee hylsy ja joudun hakeutumaan lääkäriin uudestaan, jääkö minulle maksamatta tyystin sairaspv-raha parilta odottelu kuukaudelta. Jos joudun tekemään uuden hakemuksen ja hakemaan uuden sairasloman, sitä ei varmaan voi hakea takautuvasti. Psykiatrillekaan ei varmaan kovin nopeasti saa aikoja. 

En ole nyt pariin kk saanut muuta kuin 260 euroa peruspäivärahaa. Perheenjäsenen sairaalamaksu pitäisi maksaa, lääkkeitä ostaa ja kissa viedä eläinlääkäriin mutta ei ole rahaa. Lisäksi ahdistaa perheenjäsenen terveys, hän voi nyt ok mutta vointi voi millä hetkellä hyvänsä romahtaa.

Mitähän tekisi loppuyön. Ei uskalla oikein mitään lääkettäkään nukkumiseen ottaa...

Vierailija
60/104 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee geordie shore telsusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä