mitä ajattelet jos näät kaupungilla naisen silmä mustana ?
Mulle kävi vahinko, kompastuin kenkään ja löin silmäkulmani oveen ! Ai saatana tekee kipiää. Nyt on silmä mustana ja turvonnut. En voi linnotautua kotiinkaan piiloon. Mies on ihan paniikissa että kaikki luulee hänen lyöneen minua. Ajatteletko automaattisesti että nainen on saanut pataan jos silmä on mustana ? Ja kerran vielä,ihan hemmetin kipeä ja pahenee vaan. :(( kauan kestää parantua muuten, tietääkö rakkaat palstalaiset?
Kommentit (50)
Tässä teille uusi klassikko. Marjanpoimuri kävi kimppuun. Kolusin varastossa ylähyllyltä ämpäriä ja siellä ollut marjanpoimuri putosi ja moksautti kulmallaan silmäkuoppaan. Sattui ihan helvetisti, mutta selvisin komealla mustelmalla onneksi.
Kylläpä on taas spitaaliset liikkeellä, huuli lentää. Vanhoja vitsejä.
Kaverilla pitkään silmä mustana, oli jotenkin onnistunut lumikolalla täräyttään naamaan :D Mitenköhän tapahtu käytännössä.
Jos on iäkäs ihminen on kaatunut huimauksen vuoksi ja lyönyt kasvonsa johonkin.
Nuoremman kohdalla tulee enemmän vaihtoehtoja. Veikkaisin että kännäillyt ja horjunut/ kaatunut ja satuttanut itsensä.
Sairaalan käytävällä nainen, jonka naama ihan murjottu, mut se vaan hymyili. Murjottu hakatun näköisesti.
Tyttöystävä vetänyt pataa kun tuli riitaa kuka söi tofut.
Olen kulkenut kaupungilla toinen silmä kokonaan kirkuvan punaisena kun verisuoni oli katkennut.
On myös poistettu kaikki viisaudenhampaat ja silloin on ollut leukaperissä mustelmia.
Olen iskenyt leukani asfalttiin kun kaaduin rullaluistimilla.
- Joo, kaikkien em. tapahtumien jälkeen olen näyttänyt riitapukarilta, joka on saanut ansaitun osansa taistelussa.
Minulla katkeaa helposti silmästä verisuoni ja onhan se ilkeän näköistä, kun valkuainen on veripunainen. Kerran meni kummastakin silmästä ja hävetti käydä kaupassa, mutta pakko oli mennä.
Kerran lapsi paukatti päänsä täysillä minun poskipäähän ja kulmaan. Sattui ihan hirveän paljon. Sain mustan silmän ja sen paraneminen kesti pari viikkoa.
Pari kuukautta sitten bussiin nousi nainen, jolla oli musta silmä. Seuraavana päivänä samalta pysäkiltä bussiin tuli mies, jolla myös oli musta silmä. Ajattelin vain, että bingo, siinä oli vakka löytänyt kantensa.
Jos naisella on musta silmä, niin minä ajattelen, että siinä on nainen, joka ei muuten tottele miestään kuin että miehen täytyy käyttää voimakeinoja saadakseen nainen tottelemaan.