Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet jos näät kaupungilla naisen silmä mustana ?

Vierailija
11.08.2015 |

Mulle kävi vahinko, kompastuin kenkään ja löin silmäkulmani oveen ! Ai saatana tekee kipiää. Nyt on silmä mustana ja turvonnut. En voi linnotautua kotiinkaan piiloon. Mies on ihan paniikissa että kaikki luulee hänen lyöneen minua. Ajatteletko automaattisesti että nainen on saanut pataan jos silmä on mustana ? Ja kerran vielä,ihan hemmetin kipeä ja pahenee vaan. :(( kauan kestää parantua muuten, tietääkö rakkaat palstalaiset?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran mustan silmän kun taapero potkaisi vahingossa päin näköä. Luojan kiitos peitevoiteet on olemassa!

Vierailija
22/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omistat aurinkolasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:49"]Että on saanut turpiinsa mieheltään. Tai jos näyttää kassialmalta; että on kaatunut kännissä. Tiedän että stereotyyppinen ajattelumalli ja ajattelen sitäkin (kuinka tyhmää heti ajatella noin), mutta nuo ovat kuitenkin ensimmäiset aatokseni.
[/quote] Onneksi olen asiallisen näköinen nuori nainen. Ja joo joku sanoi aurinkolasit, miten en itse tajunnut. :D Mut hei laitoin itse itseni kuriin ja ojennukseen, ettei miehen tarvinnut. Hyvää vaimomatskua ;)

Vierailija
24/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että saanut turpaan. Jos vielä astelee rehvakkaasti niin ajattelen että aika kova muija, varmaan ollut tappelussa

Vierailija
25/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaisin myös nyrkin. Onko rystysissä jälkiä jos on, niin respect

Vierailija
26/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa meille yrität valehdella. Googleta perheväkivalta ja hae apua. Kyllä kaikki silmäsi nähdessään tajuavat kuinka väkivaltainen miehesi on.

Vierailija
27/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sille ei varmaan tarvii enää sanoa mitään kun on jo kerran sanottu.

Vierailija
28/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kehdannut kulkea tyttöystävän seurassa, kun oli kaatunut ja pandahan siitä tuli. juurikin siitä syystä, ettei ihmiset kuvittelisi että olisin ollut väkivaltainen.

Vierailija
29/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että oppi kerralla kun vain toinen mustana.

Vierailija
30/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kertaa lähes aiheuttanut itselleni mustan silmän etten ajattelisi mitään.

Vierailija
31/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei kiinnosta. Korkeintaan naurattaa kun näyttää pelleltä

Vierailija
32/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kertaa saanut silmän mustaksi, että en reagoi siihen muilla mitenkään. Tunnen pienen sympatian tunteen, koska mulla ainakin se sattuu. Ja paljon.
Mä tosin oon saanut ne nyrkistä.

Vierailija
33/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että TOIVOTTAVASTI on onnettomuus eikä pahoinpitely. Äidilläni oli kerran silmä mustana, kun uhmaikäinen pikkuveljeni heitti herätyskellolla. Isä sai paljon pahoja katseita kaupassa...

Vierailija
34/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:56"]Cook the man some fucking egg's, Bitch !
[/quote]

Ei kannata kirjoittaa vierasta kieltä, kun siitä ei selvästi hallitse edes perusteita. *eggs

Vierailija
35/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jopa työkaverit saattaa pälyillä ja olla uskomatta mitä oikeasti tapahtui.. Se on hirveän surullista. Jos miehellä on musta silmä, se on kaatunut tai sekoillut kännissä ja saanut mustan silmän.

Mua raapas kissa silmäluomeen ja tulipa yllättäen haava😆

Arvatkaapa mitä kaks NAISTYÖkaveria puhui niin, et luulivat puhuvan kaksin. Toinen heistä on sellainen joka ei osaa olla muutenkaan puuttumatta kaikkien asioihin töissä tai varmaan muutenkaan.

Rasittavaa.

Mun mies on maailman kiltein ja kohtelee mua kuin kukkaa, mutta eiväthän ne sitä tunne.

Tekis mieli kuristaa. Tulee mieleen ex naapurin mummo joka kyttäs kaikkia.

Vierailija
36/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:32"]Olen niin monta kertaa saanut silmän mustaksi, että en reagoi siihen muilla mitenkään. Tunnen pienen sympatian tunteen, koska mulla ainakin se sattuu. Ja paljon.

Mä tosin oon saanut ne nyrkistä.

Kuka sua hakkaa?

Meilläkin sattuu töissä enemmän kuin vapaa-ajalla.

Töissä sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
37/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itelläkin on treenin takia välillä mustelmia ympäri kehoa, miettisin että harrastaakohan sekin jotain kamppailulajia.

Vierailija
38/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v lapsi liukastui vesiliukumaessa ja loi silmakulman.

Verenpurkaus levisi sisempaan silmakulmaan saakka. Oli ihan musta silma.

Oli ihan kamalaa kavella lapsen kanssa kadulla, ku ihmiset katseli oudosti. Joku mummo naytti omaa mustaa silmaa lapselle ja toivotti tervetulleksi pandojen kerhoon.

Parantui viela tosi tosi hitaasti.

Vierailija
39/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta toisella sivulla alkoi tulla viestejä kamppailulajeista. Minulla on melko usein silmä mustana ja lähes aina keho mustelmilla juuri kamppailuharrastusten takia. Niinpä ajattelisin ensin samanlaista harrastusta, toiseksi onnettomuutta ja vasta kolmanneksi väkivaltaa.

Vierailija
40/50 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli usein cheer treeneissä silmä mustaks, niin sai ex mies usein aika häijyjä katseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän