Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huomauttelee joka päivä painosta ja syömisistäni

Vierailija
10.08.2015 |

Olen siis 174cm / 64kg (ikä 36 vuotta) mitoiltani ja melko normaali/kiinteä mahaa ja reisiä lukuunottamatta. Lapsia on kaksi ja he ovat molemmat alle 3-vuotiaita. Maksamme ruoat puoliksi jne., mutta mies huomauttaa lähes jok'ikinen kerta, kun otan jääkaapista ruokaa. Hän on pahimmillaan haukkunut minua todella, todella ikävillä nimityksillä ja siten, että on haukkunut käytännössä aamusta iltaan päiväkaupalla. Nyt on mennyt pari päivää vähän paremmin, mutta ruoasta ja syömisestä huomauttelu jatkuu, vaikka mies on hieman ryhdistäytynyt muuten. Mies itse on noin 95 kg / 180 cm ja vähän mahakas, mutta mun pitäisi olla hoikka kuin pajunvarsi tai muuten saan kuulla huomauttelua koko ajan ja sitä, että muka syön kaapin tyhjäksi, vaikka oikeasti hän syö niistä puoliksi ostetuista ruoista noin 70%.

Kuulemma hän pelkää, että lihon ja niitä kommentteja on todella paljon. Hän kommentoi tyyliin "possu" tai "olen huolissani sun p*rseestä" tms. Tosi moni asia häiritsee suhteessa muutenkin ja tämä on ehkä vähäisimmästä päästä niitä, mutta silti niin loukkaavaa kuitenkin. Aion toki laihduttaa vielä noin 4-5 kg, mutta en olisi itse niin paniikissa painostani, vaan voin laihtua hitaasti, kuten olen tehnytkin. Mies itse on aika pönäkässä kunnossa, sillä hän ei esim. käy salilla tai harrasta liikuntaa, mutta siltikään itselläni ei ole tarvetta huomautella hänelle tai loukata. Epäreilua!! :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti tiedä, että mikä auttaa tuollaiseen miehen käytökseen. Ei varmaan mikään? Mun mielestä jotenkin sairasta. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelisi saavuttavansa mitään hyötyä tuollaisella. Ja sä itsekin onneksi näytät tietävän, että sun mitoissa ei todellakaan ole mitään valittamista edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla